FórumDiskuze stížnostíPlatin casino nechce vyplácet peníze

Platin casino nechce vyplácet peníze

před 2 roky od ivma81
|
8733 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Dobré odpoledne. Chtěl bych vás všechny varovat před tímto kasinem. Totiž, i když jsem registrován a můj účet byl v tomto online kasinu potvrzen. Nechtějí mi platit. Všechno bylo v pořádku, dokud jsem nevyhrál peníze. Když jsem chtěl zaplatit, schválili mi platbu. A tak ze dne na den celý měsíc

lhali mi, že zaplatili. Pak jsem si stěžoval na mail. Požádali mě o výpisy z účtu, aby prokázali, že jsem peníze nedostal. Když jsem jim poslal originál výpisů z banky, řekli, že to není platné, protože na výpisech není logo banky. Nyní mi vrátili peníze na účet v online kasinu, ale také mě zablokovali, abych nemohl hrát ani s penězi disponovat. Všechno bylo v pořádku, když jsem platil peníze. Ale když jsem dostal peníze, nic se nedělo. Takže vás chci varovat, abyste se tomu kasinu vyhýbali. Větší zloděje a mafiány jsem ještě neviděl. Děkuji za pochopení

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Řekl bych, že v podstatě potvrdili, že jste peníze do své banky neobdrželi v okamžiku, kdy je vrátili na váš účet v kasinu. Jinak by ti to nevrátili.

Odešlete stížnost na kasino. Obávám se, že tady na fóru toho moc dělat nemůžeme, protože vás zablokovali. Vidím, že kasino Platin obvykle reaguje na stížnosti podané prostřednictvím našich webových stránek, takže je velká šance, že vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Děkuji. podal jsem stížnost

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Ahoj,

zdá se mi, že váš účet ještě není plně ověřen, takže to pravděpodobně způsobuje zpoždění.

Všiml jsem si, že je problém s vaším bankovním výpisem a chybějícím logem. No, nejsem si jistý, zda existuje alternativa. Musím říct, že jsem nikdy neviděl bankovní výpis bez loga banky umístěného na dokumentu.

Podívejme se, co se můžeme prostřednictvím stížnosti dozvědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Účet byl ověřen. Platbu jsem provedl již před několika měsíci. Tento problém nastal při druhé platbě. Když mi lhali, že zaplatili, tak zaplatili. Poté mě požádali, abych doložil výpisem z účtu, že jsem peníze nedostal. Když jsem jim poslal své bankovní výpisy, automaticky mi vrátili peníze na můj účet online kasina. A teď mi říkají, že výpis z banky není platný, protože na něm není logo banky. Jedná se o výpisy z internetového bankovnictví. Nenapadne mě volat do banky, aby udělala logo jen pro mě kvůli kasinu. Řeknou, že nejsem normální

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Podívej se sem. co je tady za problém? ? Nevidím problém file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podívej se sem. co je tady za problém? ? Nevidím problém file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Studna,

Myslím, že můžete požádat svou banku o tištěnou verzi. Můžeš?

Nebo najděte způsob, jak extrahovat dokument ve formátu .pdf z naší bankovní aplikace. Pokud to udělám ve své bankovní aplikaci, v dokumentu se zobrazí nadpis s adresou mé banky a logem.

Je smutné, že je běžné, že kasina pro tento účel nepřijímají tištěné obrazovky vyrobené z internetového bankovnictví. Případně vám kasino může zavolat, můžete sdílet obrazovku a přihlásit se do své bankovní aplikace. Ale to bych považoval za poslední možnost.

Jak to teď vidím, problém je v tom, že tento dokument neukazuje svého tvůrce – banku v této situaci.

Pomoci by měla tištěná verze převedená do formátu .pdf.

Dejte mi prosím vědět, jak to funguje.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Tak jsem jim poslal pdf na celý měsíc. Myslím, že jsem jim poslal celý červen. Ten jsem si stáhl ze svého internetového bankovnictví

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Nemohu se zeptat banky. Protože mám internetové bankovnictví. Kdybych neměl online bankovnictví, pošlou by to sami. Vzhledem k tomu, že to mám, nemohu to poslat

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

I když používáte nějaký druh online virtuální banky, musíte být schopni kontaktovat podporu nebo svého osobního bankovního poradce.

Hledejte nějaký kontaktní formulář nebo linku podpory.

Doufám, že to nebudete potřebovat. Možná bude stačit tato stažená verze.

Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stahuje se ve formátu pdf

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Teď vidím, že potvrdili výpis z účtu. Můj účet je ale stále zamčený

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Beru to jako dobrou zprávu. 🙂

Dokončení ověření může trvat několik dní. Jen se ujistěte, že nechybí žádný další dokument. V případě potřeby se zeptejte zástupce podpory.

Dejte mi vědět, co jste zjistili.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Teď jsem to ověřil. Nyní znovu žádají o ověření paysafe. Na ty je potřeba mít nervy

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Rozumím, ale mějte na paměti, že kasino prostě musí prokázat, že jste to byli vy, kdo hrál, provedl vklad, vyhrál a že všechny platební možnosti jsou přímo spojeny s vámi.

Doufám, že to brzy skončí. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Zajímá mě, jak je nezajímalo, když jsem platil peníze. Pak už bylo vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Tak to funguje v 99 % kasin. Bylo by pro ně extrémně časově náročné ověřovat každého, kdo provádí vklad. Na druhou stranu chápu, že mezi vámi není žádný rozdíl od hráče. Pokud si vás chtějí ověřit, měli by to udělat, než tam začnete hrát a utrácet peníze. Tak to vlastně v online kasinech s českou licencí funguje.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Můj účet byl ověřen. Ale když jsem vydělal. Žádají další ověření. Po výhře mě požádali o výpisy z účtu. Když jsem to udělal, teď zase žádají nějaká ověření. Už na ně nemám nervy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dovolte mi jen říct, že se vzdávám tohoto kasina. Vyhraju peníze, které mi nechtějí zaplatit. A už s nimi nebudu platit. Jen hledají důvod, proč peníze nezaplatit. Moje rada je nehrajte to kasino. Také u nich zruším svůj účet. Je snadné říci zloději

Automaticky přeloženo:
ivma81
před 2 roky

Jaký má smysl vyhazovat výhru? Co se stane, když budete mít štěstí a vyhrajete ještě více? Budete hrát ještě víc, abyste měli jistotu, že o všechno přijdete? Jaký má smysl hrát, když chcete prohrát? nechápu to...

Odeslali jste stížnost, snažíme se vám pomoci, ale nemůžeme vám pomoci, pokud na stížnost neodpovíte a neprohrajete všechny peníze. I kdybychom chtěli kasino potrestat za nevyplacení peněz, nemůžeme, protože kasino jednoduše řekne, že bylo připraveno zaplatit, ale ztratili jste je dříve, než stihli odeslat výběr.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky