FórumDiskuze stížnostíPeníze mi nepřijdou na účet

Peníze mi nepřijdou na účet

před 11 měsíci od silviopernia5
|
1139 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Dobrý den, chci nahlásit problém s platbou v kasinu 7slots a již jsem provedl několik výběrů a nedorazily na můj účet, takže nevím, zda platí nebo ne

Automaticky přeloženo:
silviopernia5
před 11 měsíci

Je váš účet ověřen? Sázeli jste s vlastním zůstatkem nebo bonusovým zůstatkem? A také: od kdy čekáte na výplatu?

Toto můžete zveřejnit přímo ve vyhrazeném vláknu kasina: https://casino.guru/7slots-casino-review#tab=js-tab-discussion

Z toho, co vidím, existuje několik uživatelů se stejným problémem, pokud zkontrolujete, že existuje mnoho otevřených stížností a všechny jsou nedávné kvůli pozdním výběrům. Pokud se platba opozdí déle než dva týdny, můžete podat stížnost: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 11 měsíci

Sázel jsem se skutečným zůstatkem, také mě požádali o ověření svých údajů a to jsem udělal, ale na výběr jsem čekal pracovní dny a na můj bankovní účet nikdy nic nedorazilo, nyní jsem musel výběr zrušit a provést nový výběr za minimální částku, pojďme se podívat, jestli peníze padnou

Automaticky přeloženo:
silviopernia5
před 11 měsíci

Pokud kasino neověřilo váš účet, platbu nedokončí. Pokud kontrola vašich dokumentů a ověření účtu trvá déle než dva týdny, můžete otevřít stížnost na předchozím odkazu. Pokud jste již své dokumenty odeslali, musíte počkat, až je zkontrolují

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, kasino již ověřilo můj účet, vše je v pořádku, nejvíce mě štve, že mi zákaznický servis říká, jak mi peníze přijdou na můj bankovní účet a nic nedorazí, ale v okamžiku dobití kasina zohledněte to, pokud jsou rychlí, ale platit jeden ne

Automaticky přeloženo:
silviopernia5
před 11 měsíci

Jaký je stav vašeho výběru na vašem účtu? Můžete vidět, že v sekci transakcí vašeho kasinového účtu, pokud se výběr jeví jako dokončený, pak je na cestě a může trvat až 5 pracovních dnů, než se dostanete na váš bankovní účet, pokud se objeví jako nevyřízený, kasino má ještě neproběhla platba, nejprve to prosím zkontrolujte. Pokud se zobrazí jako dokončené, počkejte prosím až 5 pracovních dnů.

Bankovní převody z kasin jsou vždy pomalé, zejména výběry a vklady mohou způsobit problémy, takže je lepší používat jiné metody, jako jsou elektronické peněženky nebo kryptoměny, doporučoval bych se této platební metodě v budoucnu vyhnout

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nevyjde to jak říkáš, jen to píše, že transakce byla vytvořena a píše to číslo transakce je vše a podle toho, že za 3 pracovní dny by měly peníze připadnout na bankovní účet, ale uběhlo více dní než to, co říká stránka a nic, a další věc, kterou nechápu, je, že když provedu výběr, nedá mi možnost moderní krypto nebo víry elektronické peněženky

Automaticky přeloženo:
silviopernia5
před 11 měsíci

Pokud se stav objeví jako nic jiného než „vytvořeno", neznamená to nic jiného, než že váš požadavek na výběr byl podán, ale nedokončen, pokud neuvádí „dokončeno" nebo „zpracováno", znamená to, že kasino platbu ještě neprovedlo .

Můžete začít počítat 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy se výběr objeví jako dokončený nebo zpracovaný, stále počkejte do čtvrtka nebo nejpozději do pátku, podezřelé je, že toto kasino má několik otevřených stížností na pozdní platby, takže doporučuji, abyste mohli také otevřete stížnost, pokud si myslíte, že je to příliš dlouho: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky