DomůFórumDiskuze stížnostíPan pacho Casino mi blokuje přístup na stránku

Pan pacho Casino mi blokuje přístup na stránku

 od Sha94a
|
233 zobrazení 2 odpovědi |
|

Dobry den, jde o nasledujici:


Utratil jsem několik set eur v kasinu Mr. Pacho. Potom, když jsem se konečně rozhodl vyplatit své výhry ve výši 300 eur (výhry nebyly bonusy ani nic jiného, ​​byly skutečné),

Problémy začaly. Moje zprávy byly zodpovězeny nepravidelně a mé platby byly po celou dobu ve stavu zpracování. Když jsem se zeptal, zda se mám ověřovat, bylo mi řečeno, že ověření není nutné pro výplaty, pouze v extrémně speciálních případech. Nyní je to takto: Chtěl jsem urychlit výplatu a na základě zkušeností atd. Chtěl jsem se vyhnout tomu, aby po 3-4 dnech výplatu odmítli a následně požadovali dokumenty k ověření, proto jsem chtěl provést ověření předem, i když mě o to nepožádali.


Poslal jsem tedy e-mail VIP manažerovi na podporu se všemi dokumenty, které jsem potřeboval k ověření. Teď je problém, že mi nějak zablokovali přístup na jejich stránky. Už se nemůžu dostat na jejich stránky. Prostě se to pořád načítá a načítá a načítá, zatímco ostatní lidé mají na jejich stránky bez problémů přístup.


Stále mám nevyřízenou výplatu 300 eur


Na základě některých zpráv zde jsem udělal screenshoty celé hry, mé výplaty 300, která se právě zpracovává atd.


Vše mohu doložit a doložit


Prosím, pomozte mi to vyřešit s tímto kasinem; je to ostuda. V opačném případě budu nucen podniknout právní kroky a podat stížnost právníkovi, protože mám absolutně svá práva; výplata jsou moje peníze. Nepoužil jsem žádné bonusy ani nic jiného; Všechno jsem udělal správně!


mfg


déšť

Automaticky přeloženo:
Sha94a

nyní obdržel e-mail (teď kupodivu v angličtině, jinak vždy v němčině)

že si mám ověřit svůj účet přes jejich stránky a nahrát ho tam


  1. Už se ani nemůžu dostat na jejich stránky
  2. Neobjeví se žádné okno pro nahrávání, abych mohl dokumenty nahrát. PROTO jsem vše poslal emailem. VŠECHNY mé dokumenty jednou na jejich e-mail podpory: 834643 a a

k VIP manažerovi


Dokonce jsem dostal odpověď potvrzující příjezd. Takže mají VŠECHNY mé doklady!



Automaticky přeloženo:
Sha94a

Ahoj,

za prvé, nedostanete zde VIP manažera kasina, aby s vámi situaci konzultoval.

Nejdůležitější je zůstat v kontaktu s kasinem.

Můžete možná odpovědět na e-mail, přestože je v angličtině, a informovat kasino o svých aktuálních potížích?

Řekni mi, jak to dopadlo, prosím.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky