S bonusy je to vždy komplikované, pokud nemáte podrobnější zpětnou vazbu od kasina. Pokud říkají, že jste porušili bonusové podmínky, může to být mnoho různých věcí. Můžete podat sázku nad maximum. povolená velikost sázky, mohli byste hrát omezené hry, mohli byste odkládat herní kola (hrajete hru s bonusovými penězi, dokud se nedostanete do nějaké bonusové funkce nebo otočení zdarma a poté hru zavřete), mohou zjistit, že máte více účtů a druhý účet již bonusy použil...
Každopádně věřím, že kasino by vás mělo vždy informovat, co jste udělali špatně, abyste měli šanci se bránit. Pokuste se je kontaktovat všemi možnými kontaktními metodami (VIP manažer může být na dovolené, změnil svou roli / práci atd.). Vidím, že jste již podal stížnost, ale myslím, že stojí za to je kontaktovat všemi možnými způsoby. Pokud se ti do 2 týdnů neozvou, tak bych si taky stěžoval.
It's always complicated with bonuses if you don't more detailed feedback from the casino. If they say you violated bonus terms, it could be many different things. You could place a bet over the max. allowed bet size, you could play restricted games, you could delay game rounds (you play a game with bonus money until you get into some bonus feature or free spins and then you close the game), they may found out you have multiple accounts and the other account already used bonuses...
Anyway, I believe the casino should always inform you what you did wrong so you have a chance to defend yourself. Try to contact them via all possible contact methods (the VIP manager might be on vacation, changed his role / job etc). I can see you already submitted a complaint, but I think it's worth to contact them via all possible methods. If they don't get back to you within 2 weeks, then I'd complain as well.
Automaticky přeloženo: