Ahoj,
v čem je prosím problém? Můžeš být konkrétnější?
Hello,
what seems to be the problem, please? Can you be more specific?
Poslal jsem jim veškerou dokumentaci pro ověření. A žádají o ověření starých bankovních údajů. Odeslal jsem e-mail s těmito informacemi ze své banky. Nemohou použít e-mail a chtějí dopis od mé banky. Dnes mám živý chat se svou bankou, protože je to Pockit a vše online. Nemohou poslat dopis s touto informací, takže nevím, co mám dělat dál.
I have send all documentation for them to verify me. And they are asking for old bank details to be verified. I sent a email with this information on from my bank. They can’t use the email and want a letter from my bank. I have live chat with my bank today as it’s Pockit and all online. They can’t send a letter with this information on so I don’t know what to do next.
Ahoj,
Hádám, že vás kasino požádalo o poskytnutí bankovního výpisu dokládajícího vaše transakce před několika měsíci, mám pravdu?
Pokud ano, zkontrolujte aplikaci online bankovnictví a vyhledejte možnost vygenerovat tento seznam transakcí ve formátu .pdf.
Mělo by to problém vyřešit.
Případně můžete být požádáni o vytištění a odeslání jako naskenovaný nebo nezměněný formát fotografie.
Zkuste to najít a dejte mi prosím vědět.
Hello,
I'm guessing that the casino asked you to provide the bank statement proving your transactions a few months back, am I correct?
If so, check your online banking app and search for the option to generate this list of transactions in .pdf format.
It should solve the problem.
Alternatively, you can be asked to print it and send it as a scan or unaltered photo format.
Try to find it and let me know, please.
Ahoj.
Skvělá zpráva! Gratulujeme! 👍
Děkuji mnohokrát za aktualizaci. Budu informovat náš Reklamační tým.
Za jak dlouho jste prosím obdrželi své výhry a jakou platební metodu jste použili?
Hello.
Great news! Congratulations! 👍
Thank you very much for your update. I will inform our Complaint Team.
So, how long did it take in total to receive your winnings please and what payment method did you use?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.