FórumDiskuze stížnostíOvěřovací obtěžování Zotabet

Ověřovací obtěžování Zotabet

před 9 měsíci od Sommer2023
|
1376 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Dobrý den Radko/Daniel,


bohužel se již nemohu přihlásit pod svou starou přezdívkou Sommer2021, a proto jsem se musel zaregistrovat znovu!


Chci se jen "zbavit" následujícího:


Jde o Casino Zotabet – tam jsem se zaregistroval a vkládal znovu a znovu. O výplatu vůbec nejde - jen jsem chtěl mít seznam svých vkladů, protože se párkrát vyskytly technické problémy a musím to celé zkontrolovat.


Napsali mi, že se musím předem ověřit. Dobrý.


Pak už šlo o ověření a byl/jsem znovu a znovu žádán o jakýkoli důkaz - žádný dokument není "schvalován" - v podstatě jim dokazuji, že jsem zálohy provedl, aby mi to pak potvrdili.


Zdá se, že to, co je akceptováno ve všech ostatních kasinech, neplatí pro Zotabet. Několikrát jsem si musel vyfotografovat pas, několikrát vyfotografovat kreditní kartu atd. Příklad: Jelikož jsem platil i přes účet Paysafecard a mám potvrzení o každém jednotlivém převodu se všemi detaily (Paysafecard vždy pošle potvrzení e-mailem ), toto jsem také poslal - nepřijímá se! Chtějí však fotku z účtu, kde vidí určité věci, což se mi nedaří.

Nyní jsem napsal na Paysafecard a požádal o potvrzení - kdo ví, jak dlouho to bude trvat.

Faktem je, že moc dobře vědí, že já – jsem a co a kolik jsem zaplatil – ale podání prohlášení se snaží vyhnout a protahovat. To je absurdní!


Stále se ptám sám sebe – kdy budou některá kasina kontrolovat, že si ničí vlastní pověst a pronásledují samotné hráče.


S každým dalším obtěžováním, které teď zažívám, se bude hodnocení Zotabetu u vás a také na jiných herních platformách zhoršovat.


s pozdravem

Léto*

Automaticky přeloženo:
Sommer2023
před 9 měsíci

Ahoj Sommere!

Zkontroloval jsem váš účet „Sommer2021" a z naší strany se zdá, že je vše v pořádku. Mohl byste specifikovat, co se děje při pokusu o přihlášení?

Pokud jde o problém Zotabet - dovolte mi nejprve objasnit situaci.

Hrajete v kasinu už nějakou dobu, ale nikdy jste nebyli ověřeni. Abychom získali svou historii vkladů, byli jste požádáni o ověření – což je nyní hlavní problém, protože žádný z dokumentů, které jste dříve používali v jiných kasinech, se nezdá být akceptován.

Můžete mi říci, jaké dokumenty jsou vyžadovány a co potřebujete od Paysafe?

To je docela náročná situace, ale obávám se, že to musí udělat především kasino.

Pokud se budete dál trápit, začal bych uvažovat o reklamaci.




Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky