FórumDiskuze stížnostíOvěření Bruce.bet a potvrzení ID nefunguje!

Ověření Bruce.bet a potvrzení ID nefunguje!

před 7 měsíci od lillp1984
|
3839 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Ahoj ,


Mám výhru přes 5 tisíc na bruce.bet. Dokumenty nahrávám několik dní a pokaždé mi je uveden jiný důvod, který mě pomalu přivádí k zoufalství! Buď selfie neodpovídá nebo není vidět záloha i když je vše zdokumentováno a spolupracuji, poslal jsem výpis z účtu! Tohle je počtvrté co posílám všechno!! Prosím o pomoc, nikdy jsem takový problém neměl, pomalu se začínám bát, že nedostanu výplatu!


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
lillp1984
před 7 měsíci

Udělali jste správnou věc a odeslali jste stížnost zde s naším týmem. Určitě se vám v tomto kasinu pokusí pomoci s vaším problémem, jakmile uplyne 14denní časový rámec.

Zkontrolovali jste formát svých dokumentů, které jste odeslali do kasina? Ptám se na to, protože v mnoha případech, kdy kasino nepřijme dokument, je důvodem to, že je ve skutečnosti v nějakém špatném formátu. Zkontrolujte to a dejte nám vědět, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, vše jsem samozřejmě prověřil, zatím mi nepřišlo žádné odmítnutí, uvidíme, budu vás samozřejmě ihned informovat!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, bohužel opět zamítnuto! Opět selfie s průkazem a znovu se musím vyfotit a potvrzení vkladu Paysafe!; Vidím vše o Paysafe a PayPalu, pomalu mi docházejí nápady, co bych ještě měl dělat!

Automaticky přeloženo:
lillp1984
před 7 měsíci

Ahoj. Bohužel vám neuvedli žádný důvod k odmítnutí, nemám pravdu? Jediné, co mě opravdu napadá, je, že je to ve špatném formátu nebo v nějaké basové kvalitě.🤷‍♀️ Zkuste s nimi spolupracovat, i když chápu, že už vám to může lézt na nervy. Ujistěte se, že kvalita je dobrá a doufám, že příště pro nás přijdete s pozitivnějšími zprávami.🤞 Určitě nás průběžně aktualizujte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, nyní jsem obdržel jasné prohlášení, že všechny ostatní dokumenty jsou zatím akceptovány, kromě toho, že musím poslat potvrzení o složení Paysafe, výpis s tímto rozčleněným a musím poslat další selfie s kartou povolení k pobytu ! Kvalita je podle mě vysoká, bráno ze všech úhlů a variant! Teď mám jen čekat? Moje otázka zní, co se stane za 14 dní, které musím čekat? Moc bych si přál, aby moje výhry nezmizely z účtu, kde jsem hrál... Spolupracuji, jak nejlépe umím, ale je to opravdu časově náročné.



S pozdravem 😁

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zkusili jste mluvit přímo se zákaznickým servisem? To by mohlo pomoci rychleji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, už jsem to udělal...dnes jsem vše odeslal znovu podle návodu a počkám těch 48 hodin...jak potom dostanu odpověď

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, nyní jsem obdržel jasné prohlášení, že všechny ostatní dokumenty jsou zatím akceptovány, kromě toho, že musím poslat potvrzení o složení Paysafe, výpis s tímto rozčleněným a musím poslat další selfie s kartou povolení k pobytu ! Kvalita je podle mě vysoká, bráno ze všech úhlů a variant! Teď mám jen čekat? Moje otázka zní, co se stane za 14 dní, které musím čekat? Moc bych si přál, aby moje výhry nezmizely z účtu, kde jsem hrál... Spolupracuji, jak nejlépe umím, ale je to opravdu časově náročné.



S pozdravem 😁

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Chápu, že jste tady trochu netrpěliví a že chcete své peníze okamžitě. No, kdo by nechtěl, že? Někdy může být proces výběru komplikovanější, jak můžete vidět ve svém případě. Náš tým pro stížnosti není schopen zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, takže opravdu není co dělat, jen čekat, jak jste řekl. Doufám, že všechny vámi zaslané dokumenty budou brzy schváleny a budete moci získat své peníze. Dejte nám prosím o všem vědět, počkáme zde.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, dnes opět zamítnuto! Protože i když jsem psala na podporu a ptala se jako dny předtím!! Chtějí platební metodu Paysafe jako soubor PDF, ne vytištěný a nafocený!! Pomalu to začíná být malicherné i když jsem se zmínil, zda to stačilo a OK!?! Řekli, že jak vidíte, nestačí! Takže teď to děláme znovu!! Tentokrát jen poslal Paysafe výpis jako PDF a čekal dalších 48 hodin!!


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zkusili jste mluvit přímo se zákaznickým servisem? To by mohlo pomoci rychleji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

to je můj účet!


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevím, kdo je ten člověk, který napsal, že je to jeho účet!! To není pravda jinak tu budu muset nahlásit djtennek!! Tohle je můj účet už léta!!

Automaticky přeloženo:
Tennekdj
před 7 měsíci

Jaký má být tvůj účet!!! Byl bych opatrný jinak budu muset podat stížnost za šíření lží a podvodů pane DJ tennek!!

Automaticky přeloženo:
lillp1984
před 7 měsíci

ehm, kdo umí číst, má výhodu. jak vidíte, musel jsem si založit druhý účet, protože už jsem se ke svému účtu nemohl dostat. Jak asi víte, jsem Djtennek a tennekdj


Automaticky přeloženo:
Djtennek
před 7 měsíci

Omlouvám se, protože vaše vlákno se objevuje v mém, kde to píšu! Myslel jsem, že jde o mou věc!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ne, jen jsem si přes email všiml, že jsem sem nic nenapsal a zkontroloval to a zjistil, že někdo použil můj účet


Automaticky přeloženo:
Djtennek
před 7 měsíci

OK promiň!! Myslel jsem si, že mám tento problém a byl jsem dotázán na můj účet👍

Automaticky přeloženo:
lillp1984
před 7 měsíci

nulový problém


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, dnes opět zamítnuto! Protože i když jsem psala na podporu a ptala se jako dny předtím!! Chtějí platební metodu Paysafe jako soubor PDF, ne vytištěný a nafocený!! Pomalu to začíná být malicherné i když jsem se zmínil, zda to stačilo a OK!?! Řekli, že jak vidíte, nestačí! Takže teď to děláme znovu!! Tentokrát jen poslal Paysafe výpis jako PDF a čekal dalších 48 hodin!!


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je mi líto, že se vám to všechno rozbíhá, i když v tomto případě je to docela obvyklé, abych vám řekl pravdu. Formát .pdf je skutečně pěkný ve většině kasin, v nichž požadují dokumenty. Samozřejmě samozřejmě chápu vaši frustraci, protože vám to mohli říct na prvním místě, že? Už jste odeslali dokument? Čekání na aktualizaci od vás.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

to je můj účet!


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Máte k tomu nějaké vysvětlení, prosím? Byl váš druhý účet hacknut nebo co? Možná byste to chtěli nahlásit? Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky