Dobrý den, můžete mi říct, o jaké kasino se jedná? Také jak dlouho byl váš výběr zpožděn? Předpokládám, že jste se ptal, proč tomu tak je? Ještě jedna otázka, omlouvám se, je jich tolik, ale už jste to ověřili v kasinu?
Hi, could you tell me what casino it is ? Also how long has your withdrawal been delayed ? I assume you were asking why that is ? One more question, sorry there are so many but have you already verified in the casino ?
Můj výběr se zpracovává. Takže pokud budu mít problémy, ozvu se, díky. Vrátím se k tobě
My withdrawal is being processed. So I'll get back to you if I have problems, thanks. I'll get back to you
Mitt uttag den är under behandling. Så jag återkommer om jag får problem tack.jag hör av mig till dig
Dobře, a mohl byste se zmínit alespoň o kasinu? 🙂
Okay then, and could you at least mention the casino ? 🙂
Ahoj můj příteli. Kasino se nazývá hitnspin. Moje doklady jsou v ověřování, takže můžeme počkat, prosím. Řekněte mi, prosím, co si myslíte o tomto kasinu
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Jairo, mohl bys nám poskytnout orgán zodpovědný za tyto herní společnosti
Jairo, could you provide us with the body responsible for these gaming companies
Jairo, você poderia nos fornecer o órgão responsável por essas empresas de jogos
Jaké dokumenty chcete. Kasino stále zpracovává mé dokumenty. Budeme muset počkat a uvidíme díky
What are the documents you want.casino is still processing my papers. We'll have to wait and see thanks
Vad är det för dokument du vill ha.casino behandlar mina papper fortfarande. Vi får vänta och avvakta tack
Ahoj můj příteli. Kasino se nazývá hitnspin. Moje doklady jsou v ověřování, takže můžeme počkat, prosím. Řekněte mi, prosím, co si myslíte o tomto kasinu
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Jasně, takže až ověření skončí, dejte mi vědět, jak to dopadlo.
O kasinu samotném se můžete podívat sami. Má největší možný bezpečnostní index, jaký může dostat, takže bych řekl, že je to první dobré znamení. Pokud něco bylo, snaží se řešit stížnosti, což je druhý dobrý ukazatel. Takže bych řekl, že to nebyla špatná volba a pevně věřím, že vše půjde hladce.
Počkám, jak se to všechno vyvine.
Sure, so when the verification is over let me know how it went.
Regarding the casino itself, you can take a look for yourself. It's got the biggest possible safety index it can get, so I'd say that's the first good sign. If there was something, they try to deal with complaints, which is a second good indicator. So I would say it was not a bad choice and I firmly believe that everything will go smoothly.
I'll wait to see how it all develops.
Ahoj, pokud máte na mysli licenci, která je zodpovědná, podle naší recenze je to v současné době Curacao Antillephone NV (ANT) .
Pokud kliknete na zelená písmena, můžete si také přečíst informace o této licenci.
Každopádně proč se ptáš, máš s nimi nějaké zkušenosti nebo něco aktuálně řešíš?
Hey, if you mean the license that is responsible, according to our review it is currently- Curacao Antillephone N.V. (ANT).
If you click on the green letters, you can also read the information about this license.
Anyway, why do you ask, do you have any experience with them or are you currently dealing with something ?
Děkuji za pomoc. Dám ti vědět, jestli něco bude
Thanks for the help. I'll let you know if there's anything
Tack för hjälpen. Jag hör av mig om det är nånting
Nemáš zač, doufám, že se budu těšit na dobré zprávy. 🙂
You're welcome, I'll look forward hopefully, for the good news. 🙂
Můžete mi pomoci, když se pokazí. Protože vše proběhlo v souladu se zákonem. Požádali o další dokumenty a já jsem poslal všechny dokumenty. Řekli mi, abych pár dní počkal, než dostanu odpověď
Can you help me if they mess up. Because everything happened legally. They requested additional documents and I have sent all the documents. They told me to wait a few days to get an answer
Kan du hjälpa mig om de krånglar. För att allt gick lagligt till. De begärde ytterligare dokument och jag har skickat alla dokument. De så att jag får vänta några dagar för att få svar
Samozřejmě dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC a procesu výběru, takže pokud se nic nezmění a přesto se tímto procesem nedostanete, můžete nás kontaktovat a náš tým se vám pokusí co nejlépe pomoci.
Tak my tu pro vás budeme. 😉
Of course, we give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you still don't get through this process, you can contact us and our team will try to help you as best they can.
So we'll be here for you. 😉
Od toho jsme tady, počkám na aktualizaci. 😊
That's what we're here for, I'll wait for an update. 😊
Mám od nich téměř 1000 realů
I have almost 1000 reais to receive from them
Tenho quase 1000 reais a receber deles
Ahoj, moc nerozumím, co myslíš.
Hi, I don't really understand what you mean.
Hej jag förstår inte riktigt vad du menar.
Jak dlouho jste zde čekali na svůj výběr? Bylo vám řečeno, proč ještě nemáte peníze? Už se vám tam podařilo úspěšně ověřit?
Dejte mi vědět, jak si ve své situaci stojíte.
How long have you been waiting for your withdrawal here ? Have you been told why you don't have the money yet ? Have you managed to successfully verify there already ?
Let me know where you stand in your situation.
No, myslím tím, že když jsi řekl, že je to laskavé, proto jsme tady, abychom zlepšili i těžkou situaci na fóru. A samozřejmě počkám na to, co kasino řekne o dokumentech, které jste poslali. 👍
Well, what I mean is that when you said it's kind, that's why we're here, to make even a tough situation on the forum better. And of course I'll wait to see what the casino has to say about the documents you sent. 👍
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.