Aktualizace :
Od kasina Ozwin jsem obdržel následující:
Milý Jaime,
Děkujeme, že jste si zvolili Ozwina!
Děkujeme za vaše e-maily, podrobněji jsme zkontrolovali váš účet, abychom našli řešení vašeho zmatku, a našli jsme vysvětlení.
Po kontrole historie vašeho účtu vidíme, že problém nesouvisí s bonusovým zápasem TOP-PENTY. Druhý vklad nebyl odmítnut kvůli vyrovnávacímu bonusu mezi tím, ale proto, že po druhé žádosti o výběr byl uplatněn další bezplatný kupón (C-DRWINMORE).
Můžete to zkontrolovat také na stejném snímku obrazovky, který jste poskytli a který je připojen k e-mailu, uprostřed v horní části snímku uvidíte následující „KUPON C-DRWINMORE REDEEMED" vyříznutý.
Jen přátelské připomenutí, že během nevyřízeného výběru by neměl být uplatněn žádný bonus.
Zveme vás, abyste si s námi popovídali a zjistili naše nejžhavější hry!
Pokud budete potřebovat další informace nebo pomoc, neváhejte nás kdykoli kontaktovat.
Užijte si hraní v kasinu!
S pozdravem,
červen
Podpora kasina Ozwin
Moje odpověď
Ok, co mě trápí, proč jsem ohrozil svou výplatu? Jsem opravdu tak hustá, že jsem tak ukecaná? Podíval jsem se zpět na historii účtu a vidím, proč jsem pokračoval ve zkoušet uplatňovat kupony --- je to proto, že jsem kupony uplatnil poté, co jsem požádal o svou první výplatu a vy jste tuto platbu respektovali.
Nepotrestali jste mě ani jste mi neřekli "Ne!", takže jsem nevěděl, že porušuji. Nemůžete ctít jednoho, aniž byste ctili druhého, když jsou obě situace totožné.
Vím, že nejsem velký hráč, ale můžete vidět, že jsem provedl mnoho vkladů, tak proč už mi nejsou nabízeny žádné kupóny? Jako bys už nechtěl moji věc.
Ještě jednou jsem je požádal, aby mi zavolali.
Update :
I received the following from Ozwin Casino:
Dear Jaime,
Thank you for making Ozwin your gaming choice!
Thank you for your emails, we have checked your account in more detail to find a solution to your confusion and we have found an explanation.
After checking your account history, we can see the issue is not related to the bonus match TOP-PLENTY. The second deposit wasn't declined because of a match bonus in between but because another free coupon (C-DRWINMORE) was redeemed after the second withdrawal request.
You can double check this also on the same screenshot you provided that is attached in the mail, you will see the following "COUPON C-DRWINMORE REDEEMED" cut in the middle at the top of the screenshot.
Just a friendly reminder that during a pending withdrawal, no bonus should be redeemed.
We invite you to come and chat with us to find out our hottest games!
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us anytime.
Enjoy playing in the Casino!
Best regards,
June
Ozwin Casino Support
My reply
Ok, what's been bothering me is why did I put my payout in jeopardy ? Am I really that dense to be so flippant ? I looked back at the account history and I see why I continued to try redeeming coupons --- it's because I redeemed coupons after I requested my first payout and you honored that payout.
You didn't penalize me or tell me "No!", so I didn't know I was in violation. You can't honor one without honoring the other when both situations are identical.
I know I'm not a high roller but you can see I've made many deposits so why am I not offered any coupons anymore? It's like you don't want my business anymore.
I've asked them, once again, to please call me.
Upravil
Radka před 2 roky
Důvod:
nefunkční odkaz
Automaticky přeloženo: