Jen by mě zajímalo, jestli někdo někdy podal stížnost na tento web a jiná kasina proti vám kvůli tomu podnikla odvetná opatření. Zdá se, že narazíte na stejné agenty zákaznických služeb v různých kasinech a že mohou mít zášť. Neříkám, že ano, jen by mě zajímalo, jestli to někdo zažil. Moje situace je taková, že jsem podal stížnost kvůli nevyplácení bonusů na jednom webu a dnes večer na jiném webu jsem si všiml, že mi stroj nezaplatil dvakrát za sebou. V současné době jsem v kontaktu se zákaznickým servisem a poslal jsem jim všechny své snímky obrazovky a jejich první odpověď byla, že to není vítěz. Když jsem požádal o vysvětlení, řekli, že to bude zasláno hernímu oddělení. Po trochu větším kopání jsem si všiml, že jsem na tomto webu hodně ztratil. Podle mě víc než normálně, ale co se dá dělat. Snažím se jim dát čas, aby se na to podívali, ale nevím, jak dlouho je dost dlouho. Určitě se vrátí s poruchou hry a podle toho, co jsem četl, s tím nemůžete nic dělat. Snad to vyjde.
Just curious if anyone has ever filed a complaint on this site and had other casinos retaliate against you because of it. Just seems like you run into same customer service agents in different casinos and that they may hold grudges. Not saying they do, Im just curious if anyone has experienced this. My situation is I have filed a complaint over not honoring bonuses at one site and than tonight at another site I noticed the machine didn’t pay me twice in a row. I am currently in contact with customer service and sent them all my screenshots and their first response was it wasn’t a winner. When I asked to explain they said it would be sent to gaming department. After doing a little more digging I noticed that I have lost a lot on that site. More than normal in my opinion but what can you do. Trying to give them time to look into but don’t know how long is long enough. Pretty sure they’ll come back with game malfunction and from what I have read, ain’t nothing you can do about that. Hope it works out.