Říkám vám o svém případu, abyste někoho požádali, aby mi pomohl, řekl mi, na koho se mám obrátit, aby můj problém vyřešil
Mám nový účet v online kasinu 1win Colombia, provedl jsem vklad 100 000 kolumbijských pesos, z čehož jsem vygeneroval nějaký zisk, který jsem chtěl vybrat, ale výběr mi zamítli.
Mám tři zamítnuté žádosti a žádnou nevyřešili chatoví agenti zákaznických služeb 1win.
Vždy mi dávají stejné odpovědi.
- Jaký byl systémový problém?
- Chcete-li aplikaci restartovat a zkusit to znovu, vyzkoušejte jiný způsob platby.
Pravdou je, že jsem vždy provedl správné kroky, které mi byly naznačeny a nic, myslím, že jsem ztratil trpělivost. Chci jen stáhnout svůj. Alespoň můj vklad, který udělám
Jen čekám, až někdo pomůže.
Mám snímek obrazovky a důkaz toho, co jsem vám řekl.
I tell you about my case to ask someone to help me, tell me who to turn to to solve my problem
I have a new account at the 1win Colombia online casino, I made the deposit of 100,000 Colombian pesos, of which I generated some profit that I wanted to withdraw but they denied me the withdrawal.
I have three requests rejected and none resolved by the 1win customer service chat agents.
They always give me the same answers.
- What was a system problem?
- To restart the app and try again, to try another means of payment.
The truth is that I have always carried out the correct steps that have been indicated to me and nothing, I think that I have lost my patience. I just want to withdraw mine. At least my Deposit that I make
I'm just waiting for someone to help.
I have a screenshot and proof of what I told you.
Les comento mi caso para pedir que alguien me colabore, me indique a quien recurrir para dar solución a mi problema
Tengo una cuenta nueva en el casino en línea 1win Colombia, realice el deposito de 100.000 pesos Colombianos, de los cuales e generado cierta ganancia que e querido retirar pero me deniegan el retiro.
Llevo tres solicitudes rechazadas y ninguna resuelta por los agentes del chat de servicio al cliente 1win.
Ellos siempre me dan las mismas respuestas.
- Que fue problema del sistema ,
- Que reinicie la app y vuelva a intentarlo, Que intente con otro medio de pago.
La verdad siempre e realizado los pasos correctos que me han indicado y nada, creo que ya se me perdió la paciencia. Solo quiero retirar lo mío. Almenos mi Deposito que realice
Solo espero alguien que colabore.
Tengo pantallazo y pruebas de lo que les e comentado..