První příspěvek. Během Covidu, když jsem zůstal doma, jsem se dostal do strašlivé závislosti na hazardních hrách pro sportovní sázení a zejména online kasina, přičemž jsem pravidelně prohrával 10–20 tisíc liber za měsíc.
Takto to pokračovalo roky, ale když začal rok 2024, moje žena mi pomohla uvědomit si, že to prostě muselo skončit a zaregistroval jsem se u gamstop. Řekl jsem Barclays, aby zablokovala hazard na mém účtu. Bohužel mi stále umožnili pokračovat v sázení. Stěžoval jsem si a oni mi vrátili moje ztráty ve výši 10 000 liber, které vznikly od chvíle, kdy jsem je požádal, aby mě zastavili.
Nicméně Barclays uzavřel můj účet jen několik dní poté a řekl mi, abych použil službu přechodu k jiné bance, protože mě již nechtěli jako zákazníka. Byl jsem zákazníkem té banky od roku 1997, kdy mi ji maminka v 11 letech otevřela... jediný běžný účet, který jsem kdy měl, a způsobilo mi to docela pozdvižení.
Použil jsem službu přechodu do banky Lloyds. Netrvalo dlouho a tato ošklivá závislost mě znovu zasáhla a brzy jsem začal hrát. V září jsem dosáhl nejnižšího bodu. Přišel jsem o práci po dvaceti letech a zpanikařil jsem a udělal jsem 27 vkladů x 3 000 liber za 3 dny... většinu z nich během 5-6 kusů během několika minut. Prohrál jsem 80 tisíc liber a více.
Potom jsem si na svůj účet u Lloyds vložil hazardní blok. Od té doby jsem si stěžoval, že tyto platby debetními kartami měly být označeny dříve vzhledem k jejich velkému objemu a velkému množství a skutečnosti, že byly pro riskantně vyhlížejícího zahraničního dodavatele. Jednoho dne mi společnost Lloyds skutečně zabránila vkládat další peníze, protože jsem dosáhl denního limitu karty, jen aby se to následující den resetovalo. S hazardem to nemá nic společného, jen automatický blok pro vysoký objem plateb.
Během ani po něm jsem nikdy nedostal telefonický hovor od společnosti Lloyds ani žádnou zprávu „jsi si jistý" v mé aplikaci. Moje žena mi pomohla umístit blokování hazardu do mé mobilní aplikace... ale bohužel mi to nezabránilo v provádění bankovních převodů na stránky s hazardními hrami o několik týdnů později a v říjnu jsem prohrál dalších 20 tisíc liber.
Vzhledem k tomu, že společnost Lloyds nikdy neoznačila tento vysoký objem plateb debetními kartami za problém, přestože dosáhla svého denního limitu a umožnila mi pokračovat, když se další den resetuje
Vzhledem k tomu, že Lloyds nikdy nezavolal a nezeptal se na mé zdraví poté, co jsem zastavil svou aplikaci
Vzhledem k tomu, že pak nikdy nenahlásili 4 riskantní platby ve výši 5 000 liber, provedené během několika minut, zahraničnímu obchodníkovi s hazardními hrami...
mám nějaký důvod si stěžovat na to, jak jsem byl jako zákazník zklamán?
Kromě toho, mám nějaký případ, kdy bych si mohl stěžovat na Barclays za to, že mě opustila jako zákazníka, když jsem byl zjevně zranitelný svou závislostí? Měla společnost Barclays udělat víc, aby Lloyds řekla, že jsem byl u gamstop / měl jsem na svém účtu blokování hazardu? Byl by Lloyds udělen přístup k těmto informacím? Nebo je to břemeno zcela na mně.
Přečetl jsem si toto vlákno a nejsem naivní ohledně svého problému s hazardem. Vyhledávám terapii, moje žena má nyní kontrolu nad všemi mými financemi a já se učím vyrovnat se s novou realitou, že už nikdy nedostanu žádnou ze svých ztrát zpět.
Stále mě však hlodá, že mě tady možná Barclays i Lloyds zklamali?
Jakákoli rada by byla velmi vítána.
First time post. During Covid when stuck at home I became inflicted with a horrible gambling addiction for sports betting and particularly online casinos, regularly losing £10-20k in a month.
This went on for years but as 2024 started my wife helped me realise that this simply had to stop and I registered with gamstop. I told Barclays to block gambling on my account. Unfortunately, they still allowed me to continue betting. I complained and they refunded me my £10k losses that were accrued from the moment I asked them to stop me.
However, Barclays closed my account just days after this and told me to use a switch service to another bank as they no longer wanted me as a customer. I had been a customer of that bank since 1997 when my mum opened it for me aged 11... the only current account I had ever had and it caused me quite the upheaval.
I used the switch service to Lloyds bank. Before too long, this nasty addiction hit me again and I was soon gambling. In September I hit the lowest point of it. I lost my job of twenty years and panicked and made 27 deposits x £3k in 3 days... most of these in 5-6 chunks within minutes. I lost £80k+.
I then put a gambling block on my Lloyds account. I have since complained that these debit card payments should have been flagged earlier given the high volume and high amount of them and the fact they were to a dodgy looking overseas vendor. Indeed, on one day Lloyds actually stopped me from depositing any more as I hit a daily card limit, only for this to then reset the next day. Nothing to do with gambling just an auto block for the high volume of payments.
I never got a phone call from Lloyds or any "are you sure" messages on my app during or after. My wife helped me put a gambling block on my mobile app... but it sadly didn't stop me from doing bank transfers to gambling sites a few weeks later and I lost another £20k in October.
Considering Lloyds never flagged these high volume of debit card payments as a problem, despite hitting their daily limit and allowing me to continue when it reset the next day
Considering Lloyds never called or asked about my wellbeing after I put the stop on my app
Considering they then never flagged 4 dodgy £5k payments, done within minutes, to an overseas gambling merchant...
do I have any grounds to complain about how I have been let down as a customer?
Furthermore, do I have any kind of case to complain against Barclays for ditching me as a customer when I was clearly vulnerable with my addiction. Should Barclays have done more to tell Lloyds I was with gamstop / I had a gambling block on my account? Would Lloyds have been granted access to that information? Or is that onus completely on me.
I've been on and off reading this thread and I'm not being naive about my gambling problem. I am seeking therapy, my wife now has control of all my finances and I'm learning to cope with the new reality that I'm never getting any of my losses back.
However, it is still gnawing away at me that perhaps both Barclays and Lloyds have let me down here?
Any advice would be much welcome.