DomůFórumDiskuze stížnostíObávám se, že mě online kasino Legiano podvádí

Obávám se, že mě online kasino Legiano podvádí

před 2 měsíci od sermoneto
|
1 022 zobrazení 16 odpovědí ||
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Provedl jsem výběr ve výši 500 EUR, který byl schválen do 24 hodin, ale neobdržel jsem peníze na svůj osobní účet, kontaktovali svou banku a informovali mě, že převod, který provedli, selhal, a proto peníze neobdržím, poté jsem se pokusil kontaktovat live chat, ale uvědomil jsem si, že tlačítko výběru druhého nevede k ničemu, a proto je nemohu kontaktovat s žádostí o provedení převodu znovu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Taky mám rozpracovaný další výběr 400€ a obávám se, že to dopadne stejně

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Počkej, všechny tyhle domy jsem hrál s neustálými ztrátami. Právě teď mám od 30. března výběr ve výši 1 500 EUR z VIPERWIN, sesterského domu. Dnes, 18. dubna, jsem nedostal své peníze a oni mi jen dávají výmluvy, abych si nedělal starosti, že můj účet je zcela v pořádku a že jde jen o „prosté zpoždění". Ano. Prohlížíte vlákna všechny tyto domy nezpracovávají platby formálně a máte stížnosti a stížnosti, podle mých zkušeností jsou to domy, kde musíte žebrat, prosit o výběr svých prostředků je ohavné nezavírejte domy ze zákona a měli bychom se všichni hráči sjednotit a podat formální stížnost všichni jednotně, protože by neměli provozovat domy, kterým trvá měsíce vyplácení hráčů těm několika málo, kteří nezdržují a nehrají své měsíce plateb, které si přejí a nehrají si s jejich finančními prostředky a ztrácejí je v průběhu štěstí, ale podle mých zkušeností bych nečekal, že vám peníze brzy vrátí, byl jsem od 30. března do dneška 18. dubna a jsem stále stejný ... a nakonec se podívejte na hrací domy, kde utratíte 500 EUR za jeden den a trvá měsíce, než vám zaplatí výběr, podle mého názoru není nic jiného než pyramidový podvod a podle mých zkušeností od nich bonusové krabí domy vždy uteču daleko

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Skončím tím, že dám své ztracené peníze a mnohem více ztracených ve vkladech, které nahlásím a předložím svým bankám, aby mohly bojovat za to, aby získaly zpět vše, čemu důvěřuji, tím, že vložím do domů, které nevybírají, což je zásadní.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Je ale na tomto fóru nějaká organizace, která se těmito případy zabývá?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

No, já nevím. Co vidím, je, že tyto bonusové krabí domy jsou plné stížností a že vše zahrnuje dlouhé procesy, aby byly peníze vyplaceny, ve kterých většina hráčů skončí hraním a prohraje své peníze. Pokud víte o nějaké organizaci, dejte mi vědět a pokud chcete, můžeme si promluvit soukromě a vyhledat další hráče, kteří by to mohli nahlásit.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ale nemám ani možnost pokračovat ve hře, protože výběry mi říkají, že byly úspěšné, ale nic jsem neobdržel a pokud nedostanu peníze, nevložím znovu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Počkal bych 4 pracovní dny, pokud byly úspěšné, možná je to tím, že příkaz k převodu nedorazil do vaší banky, tedy pokud je úspěšný a uplynuly 4 pracovní dny a peníze nejsou ve vaší bance ... domluvte si schůzku ve vaší kanceláři, nevím, co bych vám řekl, protože moje výběry byly v procesu 20 dní a už nemám chuť si stěžovat, jen je omluvím a nahlásím je na policii, brzy budu mít omluvu peníze týden co týden a není legální čekat 1 měsíc na výběry s naprosto dokonalým účtem, jak mi řekli a řekli mnohokrát. Počkejte 4 dny, možná je to převod, který trvá několik dní do vaší banky z jejich.

Automaticky přeloženo:
sermoneto
před 2 měsíci

Odpověděl jsem vám, ale správce fóra to musí zkontrolovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Možná budete muset počkat 4 dny, protože převody z jedné banky do druhé někdy chvíli trvají.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nyní, když se pokusím vyhledat web pomocí svého zařízení, bez ohledu na prohlížeč, který používám, mi to říká, že nemůže najít server, jako by odepřeli přístup k mé IP adrese. Pokud se pokusím vyhledat pomocí jiného zařízení, umožní mi přístup bez problémů. Myslím, že své peníze už nikdy neuvidím

Automaticky přeloženo:
Anonymized859 příspěvek smazal/a
před 2 měsíci

Provedl jsem výběr ve výši 500 EUR, který byl schválen do 24 hodin, ale neobdržel jsem peníze na svůj osobní účet, kontaktovali svou banku a informovali mě, že převod, který provedli, selhal, a proto peníze neobdržím, poté jsem se pokusil kontaktovat live chat, ale uvědomil jsem si, že tlačítko výběru druhého nevede k ničemu, a proto je nemohu kontaktovat s žádostí o provedení převodu znovu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mohl byste zkusit kontaktovat kasino e-mailem?

Doufejme, že to vše napraví dříve, než bude náš tým stížností muset čekat, než bude moci zasáhnout, ve 14denním časovém rámci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, kontaktoval jsem je, ale zatím jsem nedostal odpověď, můžeme ještě počkat, protože to bylo jen 6 dní. Díky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pokud jde o další výběr, který jsem nyní provedl, uplynulo více než 48 hodin, ale ještě nebylo schváleno.

Automaticky přeloženo:
sermoneto
před 2 měsíci

Určitě nás informujte o všech aktualizacích, které dostanete.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Starý výběr mi byl nakonec připsán, ale před 5 dny jsem podal další tři žádosti a stále čekám.. znovu

Automaticky přeloženo:
sermoneto
před 2 měsíci

To je dobrá zpráva, takže si myslím, že máte alespoň jistotu, že peníze přijdou a nyní i vědomí, jak dlouho to trvá.

Dejte nám vědět, zda ostatní dorazili nebo máte nějaký problém.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky