ANO TÝKÁ SE MÉ STÍŽNOSTI MÉ 1126 RS ODČTENO ZE sázky 3 GBP
A můj vklad 1000 rs nepřišel do peněženky, sdílím s vámi snímek obrazovky v předchozí zprávě
YES IT'S RELATE MY COMPLAINT MY 1126 RS DEDUCTED IN 3£ bet
And my 1000 rs deposit not come in wallet I share screenshot with you in previous message
Dobrý den, stížnosti neřeším, takže věřím, že jste to poslali Nickovi. Podívá se na to a uvidí, co může s vaší situací udělat.
Ale proč vám byly odečteny peníze?
Co se týče toho, že záloha nedorazila, v čem je problém? Zkusili jste kontaktovat poskytovatele plateb?
Hello, I don't deal with complaints, so I believe you sent this to Nick. He'll take a look at it and see what he can do about your situation.
But why was your money deducted?
As for the deposit not arriving, what's the problem there ? Have you tried contacting the payment provider ?
Při sázce 3£ se odečte všech 1126 rs
A mluvím s poskytovatelem plateb, ale můj vklad stále nepřišel do peněženky, takže se mnou 2krát
In 3£ bet all the 1126 rs deducted
And i talk with payment provider but still my deposit not come in wallet so they with me 2 times
Hráli jste s nějakým bonusem, když jste zmínili sázku 3 £ a vše bylo vybráno? Překročili jste nějakou maximální sázku?
Co řekl poskytovatel platby? 🙂
Did you play with any bonus when you mention a £3 bet and everything was taken ? Did you exceed any max bet ?
What did the payment provider say ? 🙂
Poskytovatel plateb je podvod, jedná se o podvodný web nejprve říká, že za 72 hodin to vyřešíme, ale nyní nemohou správně odpovědět
Payment provider is fraud this is fraud website firstly he says in 72 hours we will resolve this but now they can't reply properly
Jakou metodu jste použili pro vklad? Mám pocit, že si nerozumíme, kdo je poskytovatel plateb.
What method did you use to deposit ? I have a feeling that we don't understand each other who is the payment provider.
Dobře a vše na jejich straně bylo v pořádku a peníze šly normálně ven?
Každopádně, protože máte otevřenou stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a snad to bude úspěšné a peníze dostanete. Ale budeme muset být trpěliví. 😕
Okay and everything on their side was fine and the money went out normally ?
Anyway, since you have an open complaint, our team will try to help you and hopefully it will be successful and you will get your money. But we'll have to be patient. 😕
Není tedy příjemné, když nemůžete získat žádné aktuální informace o své situaci. Hráli jste s nějakým bonusem?
So it's not nice when you can't get any update on your situation. Did you play with any bonus ?
Byla snad nějaká aktualizace z kasina?
Was there any update from the casino, perhaps?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.