FórumDiskuze stížnostíNO PAY „Promluvte si s kasinem“

NO PAY „Promluvte si s kasinem“

před 2 roky od RICHNIC888
|
3348 zobrazení 10 odpovědí |
|
RICHNIC888
před 2 roky

Dobrý den a vítejte na fóru 😉

Za prvé - můžete sdílet název kasina, není to nic, co byste v tuto chvíli museli skrývat.

Za druhé – o přepis můžete požádat kdykoli, ale záleží na kasinu a na tom, zda vám jej může poskytnout. A to závisí na platformě/softwaru, na kterém běží.

Ještě důležitější je - začněte používat nějakou jednoduchou aplikaci pro snímání obrazovky (já používám "Greenshot") a uložte si jakoukoli důležitou konverzaci jen tak 🙂:

file


Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

Dobrý den, vždy můžete požádat zástupce podpory o zaslání přepisu. Ujistěte se, že počkáte na odpověď, protože pokud řeknou NE, musíte konverzaci zkopírovat ručně nebo si můžete udělat screenshoty. Stále to stojí za to v případě, že vám například kasino řekne, že je v pořádku hrát v jejich kasinu, i když je vaše země na seznamu omezených zemí atd.

Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

Řekl bych, že záleží na problému, který chcete vyřešit.

Živý chat vám nemůže okamžitě pomoci se specializovanějšími problémy a myslím, že by to mohl být tento případ.

Žádám vás, abyste začali od začátku. Co se vám stalo a jak dlouho čekáte na odpověď?

Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

Už to vidím - děkuji.

Sdělte nám prosím vše, co máte prostřednictvím stížnosti, a uvidíme, zda to náš tým pro stížnosti bude schopen vyřešit.

Zajímalo by mě, zda je založen na platformě RTG? Toto je jeden z častých problémů při hraní v kasinu RTG.


Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

Obecně řečeno, kdykoli jde o hraní v kasinu, každému doporučuji, aby ihned po registraci kontaktoval svou zákaznickou podporu a zeptal se na pár otázek, abyste viděli, jak reagují. Pokud zjistíte, že nikdo neodpovídá, chat je nedostupný nebo podpora neprofesionální, tak prostě utečte.

Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

Ahoj,

no, nezní to vůbec špatně. Doufejme tedy, že k vaší reklamaci přistoupí se stejnými kvalitami.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

no, nezní to vůbec špatně. Doufejme tedy, že k vaší reklamaci přistoupí se stejnými kvalitami.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj můžu smazat celý tento příspěvek??

Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

Proč jsi smazal všechny předchozí příspěvky?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Prosím, udělejte to

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Po odeslání stížnosti zde Winnerama odpověděla a setkali se se mnou na půli cesty, okamžitě připsali prostředky, které byly zrušeny, takže je podle toho zkontroluji.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
RICHNIC888
před 2 roky

To je v pořádku, nemusíte nic mazat.

Dejte hráčům vědět, že kasino odpovědělo, a vyřešte váš problém.

Nemusíte nic skrývat.

Kdokoli může zkontrolovat vaši stížnost, kde jsme uvedli, že:

"Vážený RICHNIC888,

Děkujeme, že používáte centrum pro řešení stížností Casino Guru a za vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že váš problém byl vyřešen. Nyní to v našem systému označíme jako „vyřešené".

Vaše stížnost je uzavřena jako vyřešená . 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky