FórumDiskuze stížnostíNezpracovávají můj výběr.

Nezpracovávají můj výběr.

před 3 měsíci od chikysan16
|
812 zobrazení 9 odpovědí |
|
před 3 měsíci

Dobrý den, jsem vlastníkem velmi oblíbené facebookové stránky v Latinské Americe. 1 Win nám napsal o spolupráci. Potkali jsme se a než nám byl přidělen partnerský kód, řekl jsem jim, že platformu vyzkouším, protože svou komunitu nikdy neohrozím.


Svůj první vklad jsem provedl bez problémů. Abych zjistil, zda jsou bonusy za vklad skutečné, provedl jsem druhý vklad a nebyl připsán okamžitě. Poslal jsem podpůrnou dokumentaci a zůstatek byl přidán. Provedl jsem třetí vklad kartou a stalo se to samé, nepřipsáno, napsal jsem na podporu, poslal dokumentaci transakce a zůstatek byl připsán. Rozhodl jsem se provést 4. vklad bankovním převodem a byl připsán po 17 hodinách.


Celkem jsem vložil 400 000 Ars. Přibližně 265 USD.


Rozhodl jsem se stránku vyzkoušet a zahrál jsem si několik slotů od různých poskytovatelů, po 3 hodinách hraní jsem získal kladný zůstatek 1Millom ARS, přibližně 660USD.


Přistoupil jsem ke stažení.


Vybral jsem bankovní převod, požádali mě, abych počkal 48 hodin, čekal jsem 72, výběr nebyl zpracován. Napsal jsem na podporu a řekli mi, abych kontaktoval bezpečnost. Napsal jsem jim a požádali mě o ověření ID a požádali mě, abych počkal 14 dní s možností 30 jak jsem zkontroloval, je to velmi časté ve stížnostech na tomto fóru.


Lidé, kteří mě kontaktovali a dokonce mi přidělili můj affiliate kód, který nebyl použit, protože jsem se registroval na 1 výhru bez kódu, zmiňuji, protože jako právník, kterým jsem, nechci, aby mě sázková kancelář něčím překvapila . Vraťme se k tématu, lidé ve skupině WhatsApp mi přestali odpovídat, podpora neodpovídá a výběry se nezpracovávají. Protože pracuji v hazardu již několik let, vím, že jsem se nedopustil žádného pochybení, s kasiny a souvisejícími společnostmi jsem bez problému spolupracoval.


Opouštím tuto stížnost, abych vyřešil svůj problém nebo abych zabránil tomu, aby se do této neetické praxe dostalo více lidí.



Automaticky přeloženo:
chikysan16
před 2 měsíci

Chápu to tedy správně, že váš účet je stále ověřován? Odeslali jste úspěšně všechny požadované dokumenty?

Je docela známo, že kasinům dáváme 14 celých dní na provedení ověření a výběru. Pokud tedy po uplynutí této doby nebudete úspěšní, neváhejte a podejte stížnost zde a náš tým se pokusí pomoci.

Zde je odkaz , kam jej můžete pro jistotu odeslat.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Pravdou je, že mám velké obavy, dnes mi odpověděli a požádali o fotku, opakuji, požádali o fotku mé kreditní karty, nenápadně mi řekli, že mohu poslat výpis z účtu, pokud nechci abych poslal své informace, poslal jsem výpis z účtu, protože neposílají bezpečnostní čísla ani nic, co by mě učinilo obětí podvodu, ale trvali na tom, abych poslal fotografie své karty. Poslal jsem pro jistotu fotku, která skrývala bezpečnostní kódy a čísla mé karty, ale už nereagovali. Byl jsem 15 dní bez možnosti odstoupit. file


Jsem právník a žádná finanční instituce, dokonce ani společnost, po vás nemůže žádat fotografie vaší kreditní karty.

Automaticky přeloženo:
chikysan16
před 2 měsíci

Udělali jste správnou věc, když jste zakryli bezpečnostní číslo a další čísla na své kartě. Tak byste to měli dělat vždy. Mohou vás požádat o obrázek vaší karty, ale vždy si buďte jisti, jak ji odeslat.

Viděl jsem, že jste stížnost úspěšně odeslali a brzy na ní náš tým začne pracovat. Vždy dáváme kasinům celých 14 dní na to, aby pokračovaly ve výběru, než zasáhneme.

Mohu se však zeptat, zda je váš účet nyní ověřen? Dostali jste o tom nějakou zprávu?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Celý proces jsem již dokončil, včetně zaslání fotografie mé karty, která chrání moje bezpečnostní čísla. file

Automaticky přeloženo:
chikysan16
před 2 měsíci

Právě jsem si prohlédl vaši stížnost , kterou náš tým musel bohužel zamítnout.

Promiňte, nepochopil jsem dobře, že s tímto kasinem ve skutečnosti spolupracujete jako přidružená společnost. Myslel jsem, že jsi hráč.🤷‍♀️

Každopádně doufám, že se tam vše brzy vyřeší. Prosím, informujte nás o tom, rádi si poslechneme výsledek.🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Spolupráci jsem nikdy nezačal, chtěli, abych pro ně pracoval, registroval jsem se bez affiliate kódu. Poškodili mě na osobní úrovni, před propagací jsem kasino testoval.

Automaticky přeloženo:
chikysan16
před 2 měsíci

Tak to pro vás musí být těžká situace, ale chápu správně, že problém, se kterým se potýkáte, je jen z hraní v tomto kasinu jako obvyklý hráč?🤔

Pokud je to tak, určitě byste to měli vysvětlit našemu reklamačnímu týmu, věřím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Správně, kasino s 1 výhrou již nereaguje na mé zprávy a již 20 dní nebyl zpracován můj výběr. Jdu podat stížnost znovu.

Automaticky přeloženo:
chikysan16
před 2 měsíci

Pokud dobře vysvětlíte situaci, můžete požádat o opětovné otevření stížnosti.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde. Opravdu rád vidím výsledek tohoto.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky