Nevyplácí se

před 3 roky od Kev1987
|
2802 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Ahoj kluci, jsem v tom nový, takže každá rada je velmi ceněna. Byl jsem v nemocnici a přišel jsem 5 týdnů s covidem. Začal jsem se cítit trochu lépe, tak jsem se rozhodl přihlásit ke svému účtu Vegasbaby, na který jsem se přihlásil v lednu, abych mohl hrát několik her. V lednu jsem byl požádán o zaslání ID a dokladu o adrese, než jsem mohl provést vklad. Udělal jsem to a vše bylo ověřeno. V té době jsem provedl několik vkladů, ale nevyhrál jsem, takže jsem byl zpět až před něco málo přes týden. Vložil jsem asi 4 samostatné vklady a vyhrál 1 000 liber. Rozhodl jsem se vybrat 800 liber. Následujícího dne jsem obdržel e-mail s oznámením, že musím nahrát doklad totožnosti. Šel jsem na živý chat a vysvětlil mi, že jsem měl zpět v lednu a bylo to ověřeno. Poté mi bylo řečeno, že byla ověřena omylem a musel být znovu nahrán se spoustou různých dokumentů. Chtěli důkaz o mém bankovním účtu, na který jsem vložil v lednu, přestože byl tento účet zrušen a na můj účet byla přidána nová platební metoda. Vysvětlil jsem, že jsem v nemocnici, takže jsem neměl přístup ke starým prohlášením. Odmítli to přijmout, takže jsem posledních 6 dní strávil v nemocnici shromažďováním všech těchto dokumentů kontaktováním mé staré banky atd. Dokumenty byly několikrát odmítnuty kvůli zjevné nekvalitě nebo nesprávnému formátu. Po tom, co se cítí jako stovka živých chatových konverzací a e-mailů tam a zpět, byly dnes všechny moje dokumenty zábavně schváleny a živý chat řekl, že můj výběr bude nyní zpracován. Nyní jsem obdržel e-mail s oznámením, že před dokončením procesu výběru musím dokončit telefonické ověření. Už jsem několikrát vysvětlil, že nemám mobilní telefon u sebe, pouze svůj ipad a že bych se potýkal s telefonem, protože jsem na hi flow kyslíku. Zeptal jsem se, jestli mi mohou volat přes skype nebo zoom, a oni to odmítli. Nemám tušení, co jiného mám dělat, nemůžu ani přimět někoho, aby mi přinesl telefon, protože mám klíče od domu v nemocnici a kvůli současným předpisům covid není povolena návštěva. Všechny moje dokumenty jsou ověřeny, pokud by to nestačilo?

Automaticky přeloženo:
Kev1987
před 3 roky

Je mi opravdu líto vaší situace. Pravdou je, že to, co jste zadali, by mělo stačit, na druhou stranu jsou ověřovací volání velmi běžnou metodou. Vlastně věřím, že problém může být v tom, že jste se přihlásili z nemocnice - používáte wifi? To by mohlo váš účet označit jako potenciálního držitele podvodu a více účtů, protože pravděpodobně došlo k dalšímu přihlášení hráče z nemocnice do stejného kasina.

Věřím, že je to jen nešťastná situace. Také se domnívám, že pro vás musí být obtížné provést ověřovací hovor kvůli vašemu zdravotnímu stavu, na druhou stranu kasino pravděpodobně vyslechlo mnoho podobných výmluv od lidí, kteří se vydávali za někoho jiného.

Doporučil bych vám zde nastavit limit ztráty v kasinu na týden, abyste se ujistili, že v kasinu můžete stále hrát, ale nepřijdete o své výhry. Až se budete cítit lépe, můžete provést ověřovací hovor. Ano, je nepříjemné čekat na peníze, ale nemyslím si, že se vám to podaří urychlit 😕

Brzy se uzdrav!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ahoj děkuji za odpověď. Používám vlastní wifi dongle. Musí vědět, že nepředstírám, že jsem někdo jiný, protože jsem musel poslat obrázek, když jsem držel svůj průkaz totožnosti, a také jsem se jich zeptal, jestli mi mohou také zavolat videem, aby viděli, že jsem v nemocnici docela špatně. Je to jen frustrující, že celé moje ID bylo již ověřeno, protože jsem podal žádost o výběr, vše bylo náhle odmítnuto a jejich omluva byla, že byla schválena omylem. Sklonil jsem se dozadu, abych poskytl vše, o co žádají, a mám screenshoty ze živého chatu, jakmile bude vše, co jsem poslal, zkontrolováno a ověřeno, že můj výběr bude okamžitě zpracován, ale nyní je znovu zadržen.

Automaticky přeloženo:
Kev1987
před 3 roky

Našel jsem stížnost proti kasinu, které souvisí s Vegas Baby: https://casino.guru/royal-slots-casino-player-s-struggling-to-withdraw

Stížnost byla nevyřešena, protože kasino nemá na stížnosti „žádnou politiku reakce", ale můj kolega na tomto odkazu zmínil The Independent Betting Adjudication Service (IBAS): https://www.ibas-uk.com/, takže můžete alternativně zkuste tam podat stížnost.

Každopádně, jak jsem již zmínil dříve, udělal bych to po ověřovacím hovoru a když to uděláte, doporučuji vám zaznamenat pro případ, že tvrdí, že jste ve volání řekli něco špatně a nebudou vám kvůli tomu platit.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky