FórumDiskuze stížnostíNeúplný výběr 2000 €

Neúplný výběr 2000 €

před 9 měsíci od sandy53nja
|
1886 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 9 měsíci

Dobrý den, bydlím v Německu, včera jsem vybral 2000 € a píše to, že můj účet je neúplně ověřený. Někdy, když vím, jak hrát o víkendech a vyhraju, mohou být peníze na účtu do půl hodiny. Díky předem!

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 9 měsíci

Co je to kasino? Někdy, když máte velkou výhru, musíte znovu ověřit svůj způsob platby. Pokud mají živý chat, požádejte je, aby objasnili nebo zaslali podporu e-mailu a zeptejte se jich, co od vás potřebují, aby byl výběr zpracován.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zákaznický servis odeslal, že chybí nějaké dokumenty pro ověření, odeslal jsem je nyní, čekám a poslal jsem výzvu k platbě znovu

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jednoduše odmítnou platbu a zákaznický servis odešle požadavek na stejný dokument, nechápu, proč je ověření aktualizováno nyní

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, bydlím v Německu, včera jsem vybral 2000 € a píše to, že můj účet je neúplně ověřený. Někdy, když vím, jak hrát o víkendech a vyhraju, mohou být peníze na účtu do půl hodiny. Díky předem!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Abychom vám mohli pomoci, potřebujeme prosím vědět, které kasino máte na mysli. Byl to váš první pokus o stažení? Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino Vulkan vegas

Není to první pokus o stažení

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 9 měsíci

Zdravím a děkuji za informaci. Takže už jste měli nějaké úspěšné stažení, je to tak? Po odeslání posledního dokumentu, jak jste psali ve svém příspěvku výše, je nyní váš účet aktualizován. Znamená to ověřeno? Vidíš, jsem trochu zmatený, snažím se věci vyjasnit a lépe pochopit, v čem je problém 🤔. Ve skutečnosti byste se mohli zkusit zeptat podpory, co se děje, možná byl dokument, který jste odeslali, ve špatném formátu, a proto vás požádali o jeho opětovné zaslání. Měli by vám to vysvětlit, abyste věděli, jak dál. Pokud pokročíte s ověřováním, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Předtím jsem s odstoupením neměl žádné problémy, poslední dokument, který jsem odeslal, byl znovu ověřen a nyní je vše v pořádku, psal jsem na zákaznickou linku, ale poslali mě znovu poslat stejný dokument, už tomu nerozumím, pokud předtím platba prošla, teď najednou už ne

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 9 měsíci

Pro jistotu bych poslal všechny vaše dokumenty znovu. Doklad o adrese doklad o způsobu platby a průkaz totožnosti, takže již nemohou existovat žádné další výmluvy pro nevyplacení.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Předtím jsem s odstoupením neměl žádné problémy, poslední dokument, který jsem odeslal, byl znovu ověřen a nyní je vše v pořádku, psal jsem na zákaznickou linku, ale poslali mě znovu poslat stejný dokument, už tomu nerozumím, pokud předtím platba prošla, teď najednou už ne

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Mohu vědět, zda kasino někdy dříve schválilo dokumenty? Snažím se přijít na to, zda z nějakého neznámého důvodu nejsou dnes stejné dokumenty v pořádku.

Nějaké ponětí, co se jim teď zdá?

Romi to udělala dobře, když navrhla, aby se vrátila k podpoře a požadovala podrobnější pokyny, aby se předešlo dalšímu zpoždění.

"Vlastně byste se mohli zkusit zeptat podpory, co se děje, možná byl dokument, který jste poslali, ve špatném formátu, a proto vás požádali, abyste ho poslali znovu. Měli by vám to vysvětlit, abyste věděli, co máte dělat." udělat dál."

Dejte nám laskavě vědět. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

děkuji všem za pomoc, platba je dokončena

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 9 měsíci

Ahoj. To je opravdu skvělá zpráva. Naštěstí to přes všechny ty potíže netrvalo tak dlouho, nemyslíte?

Pokud se chcete podělit o své zkušenosti s ostatními, udělejte to prosím napsáním uživatelské recenzezde 👈😉.

Děkuji za sdílení.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni, taky se chci zúčastnit

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

ano opravdu to funguje

Automaticky přeloženo:
zmyrzadairova
před 9 měsíci

Ahoj, klidně se ozvěte, pokud máte co říct k této situaci a kasinu.

Pokud se mohu zeptat, co konkrétně funguje? Máte nějaké zkušenosti s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky