Dobré ráno, 29. května jsem požádal o výběr přes PayPal (způsob použitý i pro vklad) výhry (300 eur), což je částka pravidelně strhávaná z herního účtu (správně ověřená). Do dnešního dne jsem neobdržel ani e-mail s potvrzením výběru (obvykle je posílají webové stránky), ani kredit. Na e-maily nereagují, v chatu mi stále říkají, abych počkal a že budou kontaktovat oddělení. Jak mám postupovat?
Good morning, on May 29th I requested a withdrawal via PayPal (the method also used for the deposit) of a win (300 euros), an amount regularly deducted from the game account (correctly verified). To date I have not received either the withdrawal confirmation email (usually the sites send them) or the credit. They do not respond to the emails, in chat they continue to tell me to wait and that they will contact the department. How can I proceed?
Buongiorno, il giorno 29 maggio ho richiesto il prelievo tramite PayPal (modalità usata anche per il versamento)di una vincita (300 euro), importo regolarmente detratto dal conto gioco (verificato correttamente). Alla data odierna non mi risulta pervenuta né la mail di conferma prelievo ( solitamente i siti le inviano) e tanto meno l' accredito. Alle mail non rispondono, in chat mi continuano a dire di aspettare e che solleciteranno il dipartimento. Come posso procedere?