Zdá se mi, že se jen vymlouvají, aby se vám jednoduše vyhnuli vyplacení, pokud jste k provedení vkladu použili elektronickou peněženku, měli by vám umožnit výběr stejným způsobem, pokud jste nepoužili kartu k vkladu přímo do kasino NENÍ NUTNÉ OVĚŘOVAT VAŠI KARTU. Pokud chtějí ověřit jakoukoli platební metodu, pak by to byla vaše elektronická peněženka, která byla použita k provedení vkladu, nikoli karta. Které kasino to je? Je to stejné kasino, které odmítlo vyplatit váš předchozí jackpot? Pokud ano, proč jsi tam pokračoval?
Sounds to me they are just making excuses to simply avoid paying you out, if you used an e-wallet to make a deposit, they should let you withdraw with that same method, if you didn't use a card to deposit directly to the casino THERE IS NO NEED TO VERIFY YOUR CARD. If they want to verify any payment method, then that would be your e-wallet which was used to make the deposit, not a card. Which casino is that? Is it the same casino that refused to paid your previous jackpot? If so, why you continued playing there?
Když jste se poprvé zmínili o jackpotu jill, nemohl jsem nic najít a předpokládal jsem, že to bylo kasino, které vám odepírá výhry z jackpotu, ale jen jsem to znovu zkontroloval a našel o nich recenzi zde v guru, nemá žádnou licenci a existují dvě nevyřešené stížnosti ohledně výběrů. Zatímco ověřování a dodatečné kontroly jsou v kasinech normální, není normální ani rozumné vůbec vynucovat ověření platební metody, která nebyla v kasinu použita, jak by jim to vůbec pomohlo? V každém případě by měli ověřit vaši elektronickou peněženku a ujistit se, že patří vám, to by dávalo smysl.
Podejte stížnost, uveďte explicitní podrobnosti o vašem případu, možná kasino na vaši stížnost zareaguje: https://casino.guru/complaints
When you first mentioned jackpot jill I couldn't find anything and supposed it was a casino denying you winnings from a jackpot, but just re-checked and found a review here in guru about them, it has no license and there are two unsolved complaints regarding withdrawals. While verification and additional checkings are normal in casinos, it's not normal or reasonable at all to enforce verification of a payment method that wasn't used in the casino, how would it help them at all? In any case, they should verify your electronic wallet and make sure it belongs to you, that would make sense.
File a complaint, give explicit details about your case, maybe the casino reacts to your complaint: https://casino.guru/complaints
Nyní, když jste podali stížnost, počkejte, může trvat několik týdnů nebo dokonce měsíců, než bude vyřešena nebo uzavřena jako nevyřešená, pokud kasino situaci nevyřeší. Ani nevím, jestli je možné se v bance zeptat na dříve vydané karty, kterým buď vypršela platnost nebo byly zrušeny, a na podrobnosti o každé kartě, takže si myslím, že kasino žádá něco nemožného. Hodně štěstí
Now that you filed the complaint just wait, it can take a couple weeks or even months to be solved or closed as unsolved if the casino doesn't sort the situation out. I don't even know if it's possible to ask a bank about previously issued cards that either expired or were cancelled and each card details, so I think the casino is asking for something impossible. Good luck
Tento hráč už bohužel nepotřebuje pomoc a příspěvky smazal.
Děkujeme za vaši nekonečnou podporu, drahý SunsetGaze. 🙂
Sadly, this player does not need help anymore and deleted the posts.
Thanks for your neverending support, dear SunsetGaze. 🙂
Předpokládám, že kasino to vyřešilo hned poté, co to zveřejnila, což je, myslím, dobře, protože jejich výmluva nedávala smysl. Vždy se rád pokusím pomoci
I suppose the casino solved it right after she made it public, which is a good thing, I guess, because their excuse made no sense. Always happy to try to help
Pravděpodobně ano. Nebyl by to první případ, kdy hráč použil příspěvky na fóru jako páku. Žádný problém, i když cokoli funguje, stojí za to vyzkoušet!
Měj se dobře! ✨🙌
Probably yes. This would not be the first case when the player used forum posts as leverage. No problem though whatever works is worth trying!
Be well! ✨🙌
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.