FórumDiskuze stížnostíNeověří moji novou kartu, požadují dopis od mé banky a tato karta byla zrušena

Neověří moji novou kartu, požadují dopis od mé banky a tato karta byla zrušena

před rokem od Anonymized299
|
2029 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

OK

Automaticky přeloženo:
Anonymized299
před rokem

Zdá se mi, že se jen vymlouvají, aby se vám jednoduše vyhnuli vyplacení, pokud jste k provedení vkladu použili elektronickou peněženku, měli by vám umožnit výběr stejným způsobem, pokud jste nepoužili kartu k vkladu přímo do kasino NENÍ NUTNÉ OVĚŘOVAT VAŠI KARTU. Pokud chtějí ověřit jakoukoli platební metodu, pak by to byla vaše elektronická peněženka, která byla použita k provedení vkladu, nikoli karta. Které kasino to je? Je to stejné kasino, které odmítlo vyplatit váš předchozí jackpot? Pokud ano, proč jsi tam pokračoval?

Automaticky přeloženo:
Anonymized299
před rokem

Když jste se poprvé zmínili o jackpotu jill, nemohl jsem nic najít a předpokládal jsem, že to bylo kasino, které vám odepírá výhry z jackpotu, ale jen jsem to znovu zkontroloval a našel o nich recenzi zde v guru, nemá žádnou licenci a existují dvě nevyřešené stížnosti ohledně výběrů. Zatímco ověřování a dodatečné kontroly jsou v kasinech normální, není normální ani rozumné vůbec vynucovat ověření platební metody, která nebyla v kasinu použita, jak by jim to vůbec pomohlo? V každém případě by měli ověřit vaši elektronickou peněženku a ujistit se, že patří vám, to by dávalo smysl.

Podejte stížnost, uveďte explicitní podrobnosti o vašem případu, možná kasino na vaši stížnost zareaguje: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
Anonymized299
před rokem

Nyní, když jste podali stížnost, počkejte, může trvat několik týdnů nebo dokonce měsíců, než bude vyřešena nebo uzavřena jako nevyřešená, pokud kasino situaci nevyřeší. Ani nevím, jestli je možné se v bance zeptat na dříve vydané karty, kterým buď vypršela platnost nebo byly zrušeny, a na podrobnosti o každé kartě, takže si myslím, že kasino žádá něco nemožného. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Tento hráč už bohužel nepotřebuje pomoc a příspěvky smazal.

Děkujeme za vaši nekonečnou podporu, drahý SunsetGaze. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Předpokládám, že kasino to vyřešilo hned poté, co to zveřejnila, což je, myslím, dobře, protože jejich výmluva nedávala smysl. Vždy se rád pokusím pomoci

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Pravděpodobně ano. Nebyl by to první případ, kdy hráč použil příspěvky na fóru jako páku. Žádný problém, i když cokoli funguje, stojí za to vyzkoušet!

Měj se dobře! ✨🙌

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od nicolacarter71 byl odstraněn

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky