Snažil jsem se odstoupit od smlouvy, nepřijali můj doklad o bydlišti, na webové stránce jsem se dočetl, že pokud doklad pošlu jménem příbuzného, který spolu bydlel, a vysvětlil jsem, že bude akceptován, udělal jsem, že jsem poslal doklad svého syna adresy spolu s mými údaji a textovým vysvětlením důvodu a přílohy mých dokladů a mého syna s účtem za elektřinu. Ale za 1 den mi zablokovali účet a odečetli můj herní zůstatek, takže zůstal pouze můj počáteční zůstatek, který mě informoval, že můj účet uzavřou, protože jsem porušil pravidla při připojování a vysvětlování důvodu. Po obdržení e-mailu jsem je bezvýsledně kontaktoval, dokonce jsem nebyl schopen vybrat svůj původní zůstatek ve výši 70,00 R$ realů, protože jejich minimum je vyšší než R$100,00 realů. Nulová podpora bez komunikace nebo jasných vysvětlení. Žádám vás o pomoc, abychom to co nejlépe vyřešili.
I tried to make my withdrawal they didn't accept my proof of residence, I read on a website that if I sent the proof in the name of a relative who lived together and explained it would be accepted I did that I sent my son's proof of address along with my data and explaining in text reason and attachment of my documents and my son with the electricity bill . But in 1 day they blocked my account and deducted my game balance leaving only my initial balance informing me that they would close my account because I had broken the rules in attaching and explaining the reason. Upon receiving the email I contacted them to no avail, not even being able to withdraw my initial balance of R$ 70,00 reais since their minimum is above R$100,00 reais. Zero support with no communication or clear explanations. I am asking for your help to resolve this in the best way possible.
Tentei fazer meu saque não aceitaram meus comprovantes de residência, li em um site que se eu enviasse o comprovante no nome de um parente que morasse junto e explicasse aceitaria fiz isso enviei o comprovante do meu filho de endereço junto com meu dados e explicando em texto motivo e anexo dos documentos meu e do meu filho com a conta de luz . Porém em 1 dia me bloquearam a conta e deduziram meu saldo de jogo deixando apenas meu saldo inicial informando que iriam encerrar minha conta pois havia quebrado as regras em anexar e explicar o motivo . Recebendo o email entrei em contato sem sucesso , não tendo nem como sacar meu saldo inicial de R$ 70,00 reais sendo que o mínimo deles é acima de R$100,00 reais . Suporte zero sem comunicação ou explicações com clareza. Peço ajuda de vocês para resolver da melhor forma .