Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíněkdo slyšel o rotacích oběžné dráhy

někdo slyšel o rotacích oběžné dráhy

 od acetrip74
|
1 032 zobrazení 19 odpovědí |
|

Nevidím je tady, proč bych se měl divit, že mám problém získat od nich výběr Myslím, že je moje špatné, může někdo říct něco dobrého o těchto chlapech, protože nemůžu začít opravdu špatně, bylo to 8 dní a vím, že počkejte 2 týdny ne, netrvá to tak dlouho, dnes je to rychlé a pokud to není něco v pořádku, spolu s ignorováním, dostávají do kasina všechny známky podvodu, kasina potřebují doufat, že jdou dolů v plamenech

Automaticky přeloženo:

Jaký tvar!

Automaticky přeloženo:

🍖🍖🍖🍖🍖🍖

Automaticky přeloženo:

Už týden čekám na ověření, abych mohl provést výběr a mnohokrát jsem poslal e-mailovou podporu bez jakékoli odpovědi

Automaticky přeloženo:

Jak jste se dostali do tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:

Nevidím je tady, proč bych se měl divit, že mám problém získat od nich výběr Myslím, že je moje špatné, může někdo říct něco dobrého o těchto chlapech, protože nemůžu začít opravdu špatně, bylo to 8 dní a vím, že počkejte 2 týdny ne, netrvá to tak dlouho, dnes je to rychlé a pokud to není něco v pořádku, spolu s ignorováním, dostávají do kasina všechny známky podvodu, kasina potřebují doufat, že jdou dolů v plamenech

Automaticky přeloženo:

Náš datový tým již připravuje recenzi tohoto kasina, takže by měla být brzy zveřejněna. I když ještě nevíme kdy přesně, protože přichází velké množství nových kasin.

Poslali jste již všechny dokumenty potřebné k ověření?

Dejte nám prosím vědět, zda je nyní k dispozici nějaká aktualizace.

Automaticky přeloženo:

Ano, vše jsem poslal buď 2. nebo 3...žádná odpověď prostřednictvím e-mailu na takzvané bankovní oddělení..ale chat vás pouze odkáže zpět na bankovní e-mail, který opět neodpovídá

Automaticky přeloženo:

ano, nejsou recenzovány kasinovým guru, který normálně kontrolujem, ale nekontroloval jsem to. Vypadá to, že tu máme podvodné kasino, tak je pojďme rozpálit. Nemůžu si vzpomenout, kde jsem je našel, a normálně jsem na takové věci, to se mi nestalo od doby, kdy jsem poprvé začal hrát online. Pojďme je zavřít a dát světu vědět, že nejsou skutečné. Díky bohu, že to byl čip zdarma. Je mi líto, pokud jste vložili. Hodně štěstí Ano, vše je odesláno a to jsou děsivé osobní informace, dostanou to, co dostali.

Automaticky přeloženo:

Ano, vše jsem poslal buď 2. nebo 3...žádná odpověď prostřednictvím e-mailu na takzvané bankovní oddělení..ale chat vás pouze odkáže zpět na bankovní e-mail, který opět neodpovídá

Automaticky přeloženo:

Pokud vám tedy skutečně neodpoví a ověření stále není dokončeno, možná byste měli podat stížnost a náš tým se pokusí zasáhnout.

co si o tom myslíš?

Automaticky přeloženo:

ano, nejsou recenzovány kasinovým guru, který normálně kontrolujem, ale nekontroloval jsem to. Vypadá to, že tu máme podvodné kasino, tak je pojďme rozpálit. Nemůžu si vzpomenout, kde jsem je našel, a normálně jsem na takové věci, to se mi nestalo od doby, kdy jsem poprvé začal hrát online. Pojďme je zavřít a dát světu vědět, že nejsou skutečné. Díky bohu, že to byl čip zdarma. Je mi líto, pokud jste vložili. Hodně štěstí Ano, vše je odesláno a to jsou děsivé osobní informace, dostanou to, co dostali.

Automaticky přeloženo:

Stále však můžete zkusit odeslat stížnost a náš tým záležitost prošetří.

Dejte nám prosím vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:

Dnes konečně odpověděli a požádali o můj průkaz znovu, i když jsem ho již poslal, ale uvidím, co řeknou teď

Automaticky přeloženo:
sammy2296

Vysvětlili však důvod, proč znovu požádali o stejný dokument?

Informujte nás o tom, jak to jde, prosím.

Automaticky přeloženo:

Všechny dokumenty jsem nyní nastavil 4krát..dokud budou reagovat na práci se mnou, dám jim šanci, ale moje trpělivost dochází..Posílal jsem dokumenty do mnoha jiných kasin a nikdy jsem neměl tyto problémy

Automaticky přeloženo:

Nejhorší zákaznický servis Už týden čekám na ověření a live chat mi říká, že nemají žádné informace o stavu ověření. Pak mi dají e-mail, abych kontaktoval jejich bankovní oddělení, které mám poslední 4 dny, ale nikdy neodpověděl. Jejich vklady jsou vždy připraveny vzít vaše peníze, ale když to přijde. Čas do , stažení ignorují a celou situaci prodlužují. Jaký má smysl vkládat, když se nikdy nenecháte ověřit. 1hvězdičkové kasino

uživatelské jméno Holeymoley

Automaticky přeloženo:

Všechny dokumenty jsem nyní nastavil 4krát..dokud budou reagovat na práci se mnou, dám jim šanci, ale moje trpělivost dochází..Posílal jsem dokumenty do mnoha jiných kasin a nikdy jsem neměl tyto problémy

Automaticky přeloženo:

Jen prosím vězte, že pokud potřebujete pomoc od našeho reklamačního týmu, jsme tu pro vás.

Dejte nám vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:

Nejhorší zákaznický servis Už týden čekám na ověření a live chat mi říká, že nemají žádné informace o stavu ověření. Pak mi dají e-mail, abych kontaktoval jejich bankovní oddělení, které mám poslední 4 dny, ale nikdy neodpověděl. Jejich vklady jsou vždy připraveny vzít vaše peníze, ale když to přijde. Čas do , stažení ignorují a celou situaci prodlužují. Jaký má smysl vkládat, když se nikdy nenecháte ověřit. 1hvězdičkové kasino

uživatelské jméno Holeymoley

Automaticky přeloženo:

Je mi líto, že podpora vůbec nekomunikovala.

Živý chat toho o výběrech většinou opravdu moc neví, takže vězte, že nejde o nic neobvyklého.

Je lepší komunikovat s podporou e-mailem, kdykoli dojde na výběry, ale pokud neodpoví, jak jste řekl, může to být opravdu frustrující.

Mohu se zeptat, zda jste zaslali všechny dokumenty, jak požadovali? Kdy přesně jste prosím o odstoupení žádali?

Uveďte také název kasina, abychom zde předešli případným nedorozuměním.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, před 7 dny odeslal požadované dokumenty a jak jsem řekl, nikdy mi vůbec neodpověděli, takže ani nevím, zda moje dokumenty obdrželi, takže je to frustrující.

Casino = Orbit se točí

Automaticky přeloženo:

Nakonec mě kontaktovalo bankovní oddělení a požádali mě, abych poslal selfie znovu, což jsem udělal, a pak jsem požádal Cpl o hodiny později, aby poslal selfie přesně stejnou zprávu a poslal jsem pak bylo řečeno, že musím provést vklad na výběr, protože to byl uvítací bonus bez vkladu.. Velmi jsem váhal, ale udělal jsem malý vklad a byl jsem schopen vybrat prostředky..Hrozné zákaznické služby, ale pokud to můžete zaplatit, myslím, že to nakonec pochopím, ale výběr nakonec nepochopím. alespoň u mě kolem 9 dnů

Automaticky přeloženo:

Ano, před 7 dny odeslal požadované dokumenty a jak jsem řekl, nikdy mi vůbec neodpověděli, takže ani nevím, zda moje dokumenty obdrželi, takže je to frustrující.

Casino = Orbit se točí

Automaticky přeloženo:

Určitě to musí být opravdu frustrující.

Nyní můžete možná počkat do pondělí, abyste zjistili, zda došlo k nějakému vývoji ohledně vašeho odstoupení od smlouvy, a pokud se nic nestane, dejte nám prosím vědět. Snad vám pak budeme moci pomoci.

co na to říkáš?

Automaticky přeloženo:

Nakonec mě kontaktovalo bankovní oddělení a požádali mě, abych poslal selfie znovu, což jsem udělal, a pak jsem požádal Cpl o hodiny později, aby poslal selfie přesně stejnou zprávu a poslal jsem pak bylo řečeno, že musím provést vklad na výběr, protože to byl uvítací bonus bez vkladu.. Velmi jsem váhal, ale udělal jsem malý vklad a byl jsem schopen vybrat prostředky..Hrozné zákaznické služby, ale pokud to můžete zaplatit, myslím, že to nakonec pochopím, ale výběr nakonec nepochopím. alespoň u mě kolem 9 dnů

Automaticky přeloženo:

Ve skutečnosti se tomu říká ověřovací vklad. Za účelem ověření hráče, který si vzal pouze bonus bez vkladu a vyhrál, je hráč požádán, aby provedl nějaký nízký vklad, stejně jako vy.

Jsem tedy rád, že nyní máte svou výhru, i když nejste příliš spokojeni se zákaznickým servisem. Opravdu by to ale měli schválit, protože je velká šance, že se hráči nevrátí. Právo?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky