A ty jsi mě dostal. Jako když se zaregistrujete a získáte uvítací bonus bez vkladu, a pak zítra. Měl bys být zavřený.
And you got me hooked. Like you register and get a no deposit welcome bonus, and then tomorrow. You should be locked up.
A bre navukli ste me. Kao registruj se i dobijes bonus dobrodošlice bez depozita, a ono morgen. Treba vas zatvoriti.
Ahoj,
Jste si jisti, že jste přihlášeni ke svému účtu? Možná byl chat deaktivován.
Navštivte další vlákno; Myslím, že hráč z Portugalska čelil podobnému problému:
https://casino.guru/forum/casinos/librabet-casino---general-discussion/7#post-170533
Hello,
Are you sure you are logged into your account? Perhaps the chat has been disabled.
Visit the other thread; I guess the player from Portugal has been facing a similar problem:
https://casino.guru/forum/casinos/librabet-casino---general-discussion/7#post-170533
A ty jsi mě dostal. Jako když se zaregistrujete a získáte uvítací bonus bez vkladu, a pak zítra. Měl bys být zavřený.
And you got me hooked. Like you register and get a no deposit welcome bonus, and then tomorrow. You should be locked up.
A bre navukli ste me. Kao registruj se i dobijes bonus dobrodošlice bez depozita, a ono morgen. Treba vas zatvoriti.
Samozřejmě. A otravné e-maily každých 15 minut informují. Nyní pěkně blok, v nechtěné dorazit a vyřešit. Není větší hlouposti než tento Guru
Of course. And annoying emails every 15 minutes inform. Now nicely block, in the unwanted to arrive and resolved. There is no greater stupidity than this Guru
Naravno. A dosadni mejlovi na svakih 15 min obavestavaju. Sad lepo blok, u nepozeljno da stize i reseno. Glupost da je nema vece od ovog Guru
Takže jste se zaregistrovali, měli jste dostat bonus a místo toho jste dostali ban? Trochu se ztrácím v tom, co píšete, protože mám pocit, že to nedává smysl, ale chápu to správně, že vám kasino posílá nějaké emaily o situaci, která nastala?
So you registered, you were supposed to get a bonus, and instead you got banned? I'm a bit lost in what you're writing because I feel like it doesn't make sense, but do I understand correctly that the casino is sending you some emails about the situation that occurred?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.