před rokem
Ahoj Kristino, můžeš prosím zkontrolovat svou schránku na kristina.s@casino.guru ? dík
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
0
Ahoj Kristino, můžeš prosím zkontrolovat svou schránku na kristina.s@casino.guru ? dík
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
Ahoj,
Zítra na to Kristinu upozorním. Na fóru nereaguje, řeší stížnosti 😉.
Můžete prosím vysvětlit, v čem se zdá být problém s vaší odpovědí?
Hi there,
I will notify Kristina about that tomorrow.She does not respond on the forum, she deals with the complaints 😉.
Can you explain, what seems to be the problem with your reply, please?
Ahoj,
protože Kristina ho ještě neschválila - není veřejnosti viditelný, čeká na posouzení.
Děláme to proto, abychom zajistili, že jakékoli citlivé informace nebudou veřejně dostupné.
Předpokládám správně, že nyní najdete způsob, jak reagovat na stížnost?
Ke své stížnosti se můžete kdykoli dostat prostřednictvím svého profilu nebo přímo pomocí tohoto odkazu . Přeji šťastný konec.🤞
Hello,
because Kristina has not approved it yet - it is not visible to the public, it's waiting for review.
We do that to make sure that any kind of sensitive information won't be available publically.
Am I assuming correctly, that now you find a way how to respond to the complaint?
You can always access your complaint via your profile, or use this link directly. I wish you a happy ending.🤞
Jasná věc 🙂
pokud budete ještě něco potřebovat, dejte nám vědět. Bylo by dobré zmínit, že se setkáváme s neuvěřitelně vysokým počtem odeslaných stížností od hráčů, bohužel v důsledku toho mohou být odpovědi na stížnosti zpožděny.
Prosím, mějte s námi trpělivost.
Sure thing 🙂
if you need anything else, just let us know. Would be good to mention that we are experiencing an incredibly high amount of submitted complaints from players, sadly as a result the complaint replies may be delayed.
Please, be patient with us.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.