FórumDiskuze stížnostíN1Bet naprosto drzé chování

N1Bet naprosto drzé chování

před 7 měsíci od Schmebulog
|
1195 zobrazení 3 odpovědi |
|
před 7 měsíci

Drž se dál od N1Bet. Nejsem hráč kasina, ale toto je problém s výběrem. Už jsem jednou vybíral z N1bet, nedávno jsem chtěl vybrat znovu a najednou mi to řeklo "nahrajte úplný výpis z účtu od 1. března do dneška (asi 7. dubna)". Mám online účet u Sparkasse a každý první den v měsíci dostanete do vaší e-mailové schránky výpis z účtu za předchozí měsíc a to je jediný výpis z účtu, který dostanete. Tak jdu na podporu a řeknu jim, že mám výpis z účtu jen od 1. března do 1. dubna, prý jim to mám poslat a bude to v pořádku, tak to mám. O 3 dny později dokument stále čeká na zpracování, takže kontaktuji podporu a říkají mi, že potřebují výpis z účtu od 1. března do dneška. Říkám jim, že to kvůli mé bance není možné, na což je odpověď víceméně „no, to máte smůlu". Chci vám vyjít vstříc, jsem připraven udělat vše pro to, abych konečně mohl opět vybírat, ale jediná odpověď, kterou jsem zatím dostal, je: „Ne, musíte použít přesně ten způsob, který je pro vás nemožný. ." Jsem student, na účtu mám 42 €. Celá situace je prostě směšná a špatná na tolika úrovních... Přišel jsem sem jen s nadějí, že na to N1Bet zareaguje a bude konečně jednat rozumně, protože to, co dělají, je naprosto nepřijatelné a toto kasino/sázkovou kancelář byste nikdy neměli doporučovat komukoli.

Automaticky přeloženo:
Schmebulog
před 7 měsíci

Takže jste vyhráli nějaké sportovní sázky, mohu-li se zeptat? Ptám se jen proto, že jste řekl, že nejste hráči v kasinu, víte.

Domnívám se, že byste se měli zeptat své banky, zda existuje nějaká možnost, že by vám mohla poskytnout tento druh výpisu, mohlo by to stát za vyzkoušení.🤷‍♀️

Kdykoli je to možné, poskytněte také aktualizaci své stížnosti. Použijte prosím tento odkaz a informujte nás o všech novinkách.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Už jsem se několikrát pokoušel mluvit s bankou, ale bez úspěchu. Nedávno jsem ani nevyhrál sportovní sázky, příští pondělí se chystám získat velký cashback bonus, ale nejsem si jistý, jestli bych měl zkusit dokončit 3x převrácení v daném 24hodinovém časovém rámci vložením více, když si nejsem jistý jestli vůbec budu moci vůbec něco z toho vybrat... Proto je důležité, aby byl tento problém vyřešen do pondělí, alespoň do té míry, že jsem si jistý, že mě nakonec nechají peníze znovu vybrat, takže můžu klidně vložit peníze a zkusit využít cashback bonus.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Schmebulog
před 7 měsíci

V tomto případě počítám, že budete muset počkat, až budete moci poskytnout měsíční výpis z vašeho bankovního účtu, protože to je dokumentace, o kterou vás požádali. vždy je lepší plně spolupracovat s kasinem, abyste mohli získat své peníze, řekl bych.

Bude tedy zcela na vás, jak a zda si tento bonus vezmete. Dejte nám prosím vědět, kdykoli budou nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky