FórumDiskuze stížnostíMyslím, že jsem byl podveden!

Myslím, že jsem byl podveden!

před měsícem od Hitmanakos
|
636 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobrý den, provedl jsem vklad 50 € v kasinu staxino.com... hrál jsem asi 4-5 hodin hazardních her vyhrávat/prohrávat a poté, co jsem se nudil, jsem se rozhodl vybrat 100 €.. asi 1 měsíc a tak nemohli ověřit můj účet pro dokončení transakce! Poté, co se jim podařilo najít svou chybu a opravit, že uplynuly téměř 2 měsíce... zrušili žádost o výběr a vrátili mi 50 EUR z mého vkladu...a řekli, že musím hrát jako 50 a vsadil jsem 49,95 EUR ...to nemůže být tak, že 4-5 hodin jsem nehrál 50 €. nedává smysl! Myslím, že toto kasino podvádí ppl!

Automaticky přeloženo:
Hitmanakos
před měsícem

Dobrý den.

Je to jako mít myšlenkový zážitek! Váš systém naznačuje, že toto kasino je relativně nové, takže čas mu ještě nedal žádnou důvěryhodnost. Myslím, že přijít sem tímto způsobem bylo moudré rozhodnutí na základě toho, co jste popsal.

Nejenže se mi dva měsíce zdají jako nepřiměřeně dlouhá doba na řešení chyby, ale také pochybuji, že chápu, proč bylo stažení neúspěšné. Můžete mi to prosím vysvětlit? Pokud tomu rozumím správně, zdá se, že požadavek na sázení nebyl splněn včas.

Myslím, že by bylo nejlepší podělit se o vysvětlení, které jste dostali z kasina. Jednoduše řečeno, nechápu, proč i v případě, že je bonus neplatný, stále musíte vsadit svůj vklad.

Předpokládám, že na základě druhého bodu, který jste uvedli, nelze žádným způsobem sledovat váš pokrok v sázení. je to správně? To není nejlepší uživatelský zážitek. Tomu by zabránil jednoduchý sázkový pruh umístěný někde na účtu. Nebo si děláte starosti s tím, kolik sázíte, když hrajete hry? Požádal bych kasino o předložení herní historie v této situaci. V některých kasinech je dokonce herní historie hráčů k dispozici k nahlédnutí na jejich účtech.

Rád bych vám pomohl, poskytněte nám tedy vyjádření společnosti casios nebo snímek obrazovky zobrazující vaši výměnu zpráv s operátorem chatu. Pomohlo by cokoli, co objasňuje důvod zrušení bonusu a zvýšený požadavek na sázení.

Máte něco takového?


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Jo, řekli, že jsem nedokončil sázkový bonus...mimochodem, že kasino je sázka zdarma...také jo, nemám nikde lištu, kde bych si sám zkontroloval pokrok! aby mohli každému říkat, co chtějí, aniž bych to mohl dokázat. protože řekli, že porušuji bonusovou sázku, protože jsem potřeboval vsadit o 00,05 € více...toto je naprosto nesmyslné...a omlouvám se za svou frustraci! ne, diskuse byly jako před 2 měsíci...také kamarád streamer, který s nimi propagoval tato kasina, s nimi mluvil a řekli mu, že už před 1 měsícem jejich tým pracuje na tom, aby to zjistil...ale stejně čekám 3 měsíce za pouhých 100 € vybrat... je to opravdu neuvěřitelné!

Automaticky přeloženo:
Hitmanakos
před měsícem

Ahoj. Je mi opravdu líto, že musíte projít takovou situací s tímto kasinem.

Vidím, že náš datový tým pracuje na jeho úplné kontrole a ve skutečnosti bude brzy zveřejněna.

Stížnost ale můžete podat i nyní, pokud chcete. Důrazně bych to navrhoval. Možná se našemu týmu pro stížnosti podaří kontaktovat kasino a zjistit, zda můžeme něco udělat, abychom tuto situaci napravili.

Stačí kliknout na tento odkaz a při výběru názvu kasina jej nechat jako jiné kasino nebo kasino, které není v seznamu. Do textu, kde popíšete celý zážitek, napište jeho název a náš tým bude vědět, co dělat.😉

Dejte nám prosím vědět, jak jste na tom. Snad budeme schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky