Dobrý den.
Je to jako mít myšlenkový zážitek! Váš systém naznačuje, že toto kasino je relativně nové, takže čas mu ještě nedal žádnou důvěryhodnost. Myslím, že přijít sem tímto způsobem bylo moudré rozhodnutí na základě toho, co jste popsal.
Nejenže se mi dva měsíce zdají jako nepřiměřeně dlouhá doba na řešení chyby, ale také pochybuji, že chápu, proč bylo stažení neúspěšné. Můžete mi to prosím vysvětlit? Pokud tomu rozumím správně, zdá se, že požadavek na sázení nebyl splněn včas.
Myslím, že by bylo nejlepší podělit se o vysvětlení, které jste dostali z kasina. Jednoduše řečeno, nechápu, proč i v případě, že je bonus neplatný, stále musíte vsadit svůj vklad.
Předpokládám, že na základě druhého bodu, který jste uvedli, nelze žádným způsobem sledovat váš pokrok v sázení. je to správně? To není nejlepší uživatelský zážitek. Tomu by zabránil jednoduchý sázkový pruh umístěný někde na účtu. Nebo si děláte starosti s tím, kolik sázíte, když hrajete hry? Požádal bych kasino o předložení herní historie v této situaci. V některých kasinech je dokonce herní historie hráčů k dispozici k nahlédnutí na jejich účtech.
Rád bych vám pomohl, poskytněte nám tedy vyjádření společnosti casios nebo snímek obrazovky zobrazující vaši výměnu zpráv s operátorem chatu. Pomohlo by cokoli, co objasňuje důvod zrušení bonusu a zvýšený požadavek na sázení.
Máte něco takového?
Hi there.
It is like having a thought experience! Your system indicates that this casino is relatively new, so time has not yet given it any credibility. I think coming here in this manner was a wise decision, based on what you described.
Not only does two months seem like an inordinately long time to deal with an error, but I also doubt that I understand why the withdrawal was unsuccessful. Could you please explain this to me? If my understanding is correct, the wagering requirement does not appear to have been fulfilled on time.
I think it would be best to share the explanation you got from the casino. Simply put, I do not understand why, even in the event that the bonus is void, you still have to wager your deposit.
I assume there is no way to monitor your wagering progress based on the other point you raised. Is that correct? Not the greatest user experience, that is. A simple wagering bar located somewhere in the account would prevent that. Or do you worry about how much you wager when you play games? I would request the casino to submit the gaming history in this situation. In certain casinos, players' gaming histories are even available for viewing on their accounts.
I'd like to help you, so please provide the casios statement or screenshot showing your message exchange with the chat operator. Anything that clarifies the rationale for the bonus's voiding and the increased wagering requirement would be helpful.
Do you have something like that?
Automaticky přeloženo: