FórumDiskuze stížnostíMůj výběr se nekoná a čekám několik dní

Můj výběr se nekoná a čekám několik dní

před 6 měsíci od Alfpadi01
|
786 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Dobrý den, jedná se o kasino šťastného hrocha. Zkoušel jsem několik pokusů požádat o výběr ve výši 500 USD loni 7. října a zamítli to kvůli kuponu, který jsem použil. Částečně tedy odečetli a nakonec zbylo 421,24 $. To není problém. Teď jsem loni 17. října požádal o cokoli, co zbylo, a doteď stále vyhodnocují můj výběr. Je těžké získat jejich finanční oddělení. Zákaznický servis vám nemůže pomoci. Poslal jsem e-mail finančnímu oddělení. A nedostat žádnou odpověď. Zatím dnes jeho 10. 25 již žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
mitchai123
před 6 měsíci

Těžko říct, co se zdá být problémem.

Ještě těžší je zmínit, že kasinu umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu a pokračování v platbě.

Takže vám navrhuji, abyste jim dali ještě pár dní. Pokud to nestačí, přečtěte si laskavě o procesu stížnosti a zvažte její odeslání. 🤔

Doufám, že reklamace nebude nutná. Ale v každém případě mi prosím dej vědět, jak to vypadá.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky