FórumDiskuze stížnostíMůj dojem z procesu stížnosti

Můj dojem z procesu stížnosti

před 3 roky od mumblesmountain
|
3288 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Když jsem se poprvé zaregistroval a podal stížnost, byl jsem ohledně Casino Guru velmi optimistický. Skutečně jsem věřil, že by to mohl být jiný proces než standardní partnerské weby, které používají stížnosti jako marketingovou taktiku, ale zdá se, že tomu tak je.


Abych byl spravedlivý, myslím si, že záleží na tom, proti komu podáte stížnost.


Nech mě to vysvětlit. Moje stížnost je „otevřená" a lze ji najít zde:

https://casino.guru/mbitcasino-player-s-attempts-to-close-the-account


Jedna věc, díky které je moje stížnost jedinečná z každé další jednotlivé stížnosti? Je jediný, kde jsou všechny informace soukromé / cenzurovány,


Dokonce i moje následné příspěvky jsou soukromé, což je přesně to samé, co jsem zažil jinde. Čekání na kontrolu je jen další způsob filtrování všeho, co by mohlo rozladit lidi, kteří za tento web platí.


Toto bylo závěrečné shrnutí případu : Hráč z USA se několikrát pokusil účet zavřít. Všechny dotazy byly bohužel ignorovány.


Jelikož nevidíte obsah mého příspěvku, možná nerozumíte, jak matoucí to pro mě bylo číst. Moje stížnost měla dvě části, první byla Mbit, která odmítla uznat mé pokusy o uzavření účtů kvůli problémovému hazardu.


Druhá stížnost, která byla větší ze dvou, se týkala toho, jak jsem od přihlášení k mému účtu v roce 2016 nevěděl, že hráči ze Spojených států nesmějí hrát v jejich kasinu. Proces registrace byl jiný a nikdy mi to neřekli nebo mě nechali kliknout na podmínky, se kterými souhlasím. Příští týden jsem musel udělat KYC a poslat svůj pas USA, můj řidičský průkaz v Minnesotě a snímek mé IP adresy v Minnesotě.


Po chvíli jsem musel svůj účet znovu ověřit, protože podle mbit „chyběly" některé informace. Když jsem šel vybrat USA, nebylo to na mém překvapení na seznamu. Zeptal jsem se podpory, co mám dělat, protože chyběly USA, a oni mě instruovali, „abych si vybral jakoukoli jinou zemi". Všechno toto mám zdokumentované, což je, že Mbit porušuje jejich licence, porušuje jejich vlastní podmínky služby a dostává mě do prohry na konci každé situace, protože by teď tvrdili, že jsem lhal o své poloze.


Nebo skutečnost, že se Mbit stal nepoctivým kasinem, odmítá reagovat dokumenty, které musí mít.

V návaznosti na stížnost, která byla uvedena, nebylo nic z toho uvedeno.


Odpověď, kterou jsem dostal, byla kopie a vložena do jiné odpovědi na stížnost, než se moje dostala do sekacího bloku.

https://casino.guru/harry-s-casino-player-s-attempts-to-close-the-account


Jaký skvělý web pro stížnosti třetích stran financovaný přidruženými společnostmi, který filtruje weby, které jim platí více než ostatní. Trvalo vám čtyři dny, než jste dospěli k tomuto závěru? Chcete si přečíst stížnost a jednoduše zkopírovat / vložit a skrýt informace o mém příspěvku nebo sledovat od ostatních uživatelů?


Bylo mi také řečeno, že protože Mbit zablokoval můj účet, nyní budou muset moji stížnost odmítnout. Zajímalo by mě, proč se všechny tyto stížnosti mohou posunout vpřed, i když byly zablokovány.

https://casino.guru/bet365-casino-it-player-s-account-has-been-blocked

https://casino.guru/black-diamond-casino-player-s-account-has-been-blocked-3

https://casino.guru/unibet-casino-uk-player-s-account-has-been-suspended

https://casino.guru/slotty-slots-casino-player-s-account-has-been-blocked


Chtěl jsem, aby někdo pomohl zprostředkovat a zahájit konverzaci mezi tímto kasinem, ale je zřejmé, že můj příspěvek bude opět chráněn před lidmi, kteří jej vidí, protože hrají i jiné zájmy.


Naštěstí jsem již velmi pečlivě dodržoval protokol, který Antillephone NV vyžaduje, a po zaškrtnutí všech požadavků a skutečnosti, že Mbit nebude reagovat, jsem podal oficiální stížnost, která byla přijata proti Mbit Casino.


Nahrávám to na Pastebin, protože mě pravděpodobně brzy po zveřejnění banují, což by mohla být první, poctivá recenze na tomto webu.


Pokud byste chtěli získat úplnou kopii mé zprávy, neváhejte mi poslat zprávu na e - mailovou adresu mumblesmountain@gmail.com , abyste viděli, jak urážející byla od nich odpověď.


Stejně jako to udělal Mbit při mých pokusech uzavřít můj účet kvůli problémovému hazardu, Casino Guru se rozhodlo ignorovat všechny části mé stížnosti, že

1) Poskytnuto věcné, důkazy prostřednictvím snímků obrazovky

2) Made Mbit vypadal jako nepoctivé kasino, které si zvolili

3) Ovlivněte jejich přidružené výdělky.


Vložit kopii tohoto příspěvku: https://pastebin.com/2rNtt6qq


E-mail: mumblesmountain@gmail.com




Automaticky přeloženo:
mumblesmountain
před 3 roky

„Jediná věc, díky které je moje stížnost jedinečná od každé druhé stížnosti? Je jediná, kde jsou všechny informace soukromé / cenzurovány ..."

Opravdu? Pouze váš první příspěvek je soukromý, protože obsahuje soukromé informace a my prostě nechceme sdílet vaše soukromé informace se všemi ostatními. Další dva příspěvky čekají na schválení. To znamená, že je ještě nikdo neviděl a je třeba je ručně schválit a zkontrolovat. Pokud obsahují soukromé informace, jsou nastaveny jako soukromé, pokud ne, jsou nastaveny jako veřejné.


„Skutečně jsem věřil, že to možná bude jiný proces než standardní partnerské weby, které používají stížnosti jako marketingovou taktiku, ale zdá se, že tomu tak je."

Jsem opravdu alergický na tato prohlášení. Opravdu si myslíte, že se bojíme potrestat kasino, které již má hodnocení 6,3 / 10 a jeho reputace je označena jako „sporná"? Opravdu věříte, že toto je jedno z kasin, odkud pochází náš hlavní příjem, takže je musíme všemi způsoby bránit? Opravdu??? 😑

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky