FórumDiskuze stížnostíMrbet nechce uložit můj zisk 10 dní

Mrbet nechce uložit můj zisk 10 dní

před rokem od ibarranew
|
5471 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den, před 2 měsíci jsem vybral částku 300 000 tisíc pesos, o které mi řekli, že mám čekat 10 dní, což se mi zdálo hodně, ale přijal jsem, uplynulo 15 dní a peníze jsem nedostal, takže jsem rozzlobil se a utratil ho a požádal o uzavření mého účtu po několika dnech. Řekli mi, že kvůli problémům a omluvě mi nabízejí 1 bonus a že se to nebude opakovat a teď čekám 10 dní na nový výběr, který nikdy nedorazí a vidím, že to vypadá jako podvod

Automaticky přeloženo:
ibarranew
před rokem

Ahoj,

Tady jsem ti odpověděl:

https://casino.guru/forum/casinos/mr-bet-casino---general-discussion#post-29815

Bohužel se zdá, že jste to všechno odehráli a uzavřeli účet. Je nám líto, ale v tomto případě vám nemůžeme pomoci.

Doufám, že se to už nikdy nestane, ale pokud se to stane, zkus být trpělivější, prosím.

Mohli bychom se vám pokusit pomoci pouze předtím, než ztratíte zůstatek a zrušíte účet. 🙁



Automaticky přeloženo:
před rokem

file Neuzavřel jsem svůj účet a zůstatek, který jsem hrál, je můj druhý výběr. Stále mám první výběr 350 000, který se nepromítl a stále probíhá, což se změnilo, teď říká kurz, pak řekne proces a tak se to bude dál měnit, dokud se člověk nebude nudit

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
ibarranew
před rokem

Dobrý den, dovolte mi, abych vás informoval, že termínovaný zůstatek znamená prostředky na vašem účtu, nikoli výběr.

Proto bych rád věci trochu upřesnil:

Máte přístup ke svému účtu?

V jakém stavu je váš zbývající výběr a kdy byl, prosím, předložen?

Jaké byly poslední informace z kasina ohledně vašeho aktivního výběru?

Ani ve vaší stížnosti jsem nenašel správnou odpověď.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud mohu zadat svůj účet, zůstatek se zpracovává, změnil se z probíhajícího, což má být, když je připraven k platbě, a pak se změní na zpracování, výběr byl samozřejmě proveden 31. července, já počkat, ale už se mi to jednou stalo. Trvalo to 15 dní a řekli mi, že výběr selhal. Odpovědi kasina jsou vždy stejné, jaké očekáváte, ale neexistuje žádné datum ani řešení. V online zákaznickém servisu mi již neodpovídají, pouze e-maily, že poskytovatelé fungují. hahaha jasně ... no to bylo vyprávět můj příběh a že se to nikomu nestane, dokonce jsem četl jiného hráče, který mu dělá to samé, čeká už více než 2 týdny a řekli mu, že tam byly problémy s jeho bankou a věřte mi, že je to lež

Automaticky přeloženo:
ibarranew
před rokem

Ahoj,

aha, chápu, takže stav výběru se občas změní zpět na nevyřízeno.

Může se stát, že se vyskytly nějaké technické problémy, nebo má kasino v tuto chvíli nedostatek personálu a to způsobuje chyby a zpoždění.

Každopádně je dobře, že jste svou stížnost odeslali, protože nyní můžeme klást přímé otázky.

Počkejte prosím na Kristinu, děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 15 dnech se mi stalo to samé co jindy...neplatí a neřeknou co se stalo file

Automaticky přeloženo:
ibarranew
před rokem

Rád bych přišel s nějakými poznatky, ale nemám ponětí, co se děje, nejlepší je, že jde o nějaký platební (technický?) problém. Nemyslím si, že kasino má v úmyslu hráče frustrovat tím, že prostě nezaplatí.

Počkejme si na vývoj stížností.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den...po 20 dnech čekání se mi částka vrátila na účet, který vytvořil neteller účet a tam jsem si mohl vybrat, ačkoli jste přišli o peníze kvůli poplatku, ale alespoň jsem si mohl vybrat své peníze, takže problém vyřešen, i když kasino nemá moc, nechte je převést vás na bankovní účet a nečekejte déle než 15 dní, než vám řeknou, že vám nemohou poděkovat za vaši pomoc, takže si můžete užívat více klidu s vědomím, že pokud máte nějaké problémy, můžete pomoci zdravím a moc děkuji

Automaticky přeloženo:
ibarranew
před rokem

Hádám, že budete hledat kasino s lepším procesem výběru, mám pravdu? 🙂

Konečně jste dostali peníze, takže to nakonec není tak špatné.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud tomu dáte 4 hvězdičky, pokud zlepší ústup, bylo by to lepší, díky za všechno

Automaticky přeloženo:
ibarranew
před rokem

Myslím, že je velmi rozumné dávat si pozor na pokrok kasin 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, nutně potřebuji pomoc s odstoupením od mrbet

Automaticky přeloženo:
mehmetemre65
před rokem

Ahoj,

v čem je problém, prosím?

Byl váš účet již plně ověřen?

Vysvětlete laskavě, co se stalo, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj první dobrý den, můj účet byl již ověřen po hraní 2 let již na účtu, vydělali jsme na něm tolik peněz, vyhráli 90 000 000, teď chcete obnovené ověření, které se načítá 48 let.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci říct, vydělal jsem si sám 50 000 €, peníze nejdou z ničeho a stránku jsem našel přes něj, prosím pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
mehmetemre65
před rokem

Už nějakou dobu sleduji kasino Mr Bet a nevypadá to, že by výhru nevyplatili, ale zdá se, že to mnoha lidem zabere spoustu času. Takže myslím, že v kasinu je docela normální, že výběr může trvat 2 týdny a pokud vás chtějí znovu ověřit a částka je tak vysoká, předpokládám, že to může trvat i déle 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Prosím, pomozte mi, vložil jsem do aplikace 53 000 EUR

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebuji peníze, věřil jsem vašim recenzím a vrazil do nich tolik peněz

Automaticky přeloženo:
mehmetemre65
před rokem

Zkuste se uklidnit, prosím. Stačí spolupracovat s kasinem, poskytnout vše, o co jste požádáni, a dát tomu trochu času, aby kasino mohlo dokončit všechny kontroly.

Dejte nám vědět, jak postupujete, ať máme jistotu, že je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky