FórumDiskuze stížnostíMountberg vydělává na padělcích a hazardních hrách

Mountberg vydělává na padělcích a hazardních hrách

před 2 roky od Tamera
|
9470 zobrazení 31 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Ahoj,


Jsem tu dnes, protože potřebuji pomoc. Myslím, že to bude řešeno u soudu, protože můj nárok zde ještě není vyřešen, a myslím, že jazyk dělá věci nejhorší...


Tak to je můj příběh:


Jsem Francouz a byl jsem v kasinu Lucky Luke a další (Mountberg), vložil jsem hodně a prohrál a hodně a řekl jsem jim, že mám problém s hazardem a zrušit svůj účet, udělali to a potvrdili to .

O několik dní později jsem obdržel promo na nové kasino: Evolve.

Založím si účet a vložím jako hloupá holka..

Vkládám, vkládám a pak je požádám, aby můj účet uzavřeli, řekli mi, že jsem nyní VIP, a dali mi cashdrop (bonusovou hotovost), abych zůstal.


Pokračuji v vkladu (55 tisíc...)


V říjnu 2021 je žádám, aby uzavřeli můj účet. Řekl jsem jim, že jsem závislý, že už to dál nevydržím. Stejná písnička, nabízejí mi peněžní bonus...


V únoru je žádám, aby mi navždy zrušili účet a ztratil jsem hodně a nechci dále ztrácet, odpověděli, že moji žádost posílají na oddělení.


Nikdy mi neuzavřeli účet a nabídli mi bonus, který...


dubna je žádám, aby mi vrátili všechny peníze a že porušují moje právo, zneužívají a vydělávají na mém problému.

Znají můj problém a nikdy nepodniknou žádné kroky.

Nejhorší bylo, že mi řekli, že když vložím více, budu mít více bonusů... Nikdy neomezují můj hazard, nikdy neblokují mé limity a nikdy nerespektují zákon o hazardu...


Kontaktoval jsem odborníka a ten mi řekl, že kasino nemá fungovat ve Francii, že zde proti nim byly podniknuty právní kroky.


Zkoušel jsem Casino Guru, ale stále to není nic dobrého a nemám naději, že to bude pozitivní.


(Dělají to všem lidem, o kterých se nepředpokládá, že by v zemi operovali)


Antillephone neodpověděl už 1 měsíc...


Má o nich někdo údaje nebo způsob, jak mi pomoci?

Ví někdo, kolik stojí právník v Curaçao?


Děkuji mnohokrát za vaši pomoc, opravdu chci, aby můj případ byl příkladem pro ty kasina, které na nás vydělávají.

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Dobrý den, mrzí mě vaše problémy s hazardními hrami. Začnu od konce: Antillephone má špatnou pověst jako licenční úřad. Většinou s hráči nekomunikují nebo to trvá měsíce.

Případ, který jste popsal výše – my jako CasinoGuru vidíme velký rozdíl mezi případem, kdy hráč požádá kasino o uzavření účtu, ale jelikož kasino je byznys, evidentně nechce ztratit zákazníka, a tak mu nabídne nějaké lahůdky a bonusy. Na druhou stranu, kdykoli se hráč zmíní o problémech s hazardem, měl by být účet bez dalšího prodlení trvale uzavřen.

Takže předpokládám, že měli zavřít váš účet, jakmile jste zmínil své problémy s hazardními hrami.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Děkuji za Vaši odpověď !


Vědí o mém problému s hazardem již dříve, protože Lucky Luke a sázky jsou jejich kasina (Mountberg je název kasinové společnosti). Moje účty byly z těchto důvodů uzavřeny a oni jsou ti, kdo mi poslali propagaci o Evolve. Několikrát jsem řekl Evolve, aby se zavřelo, a oni vědí, že mám znovu problém, když jsem jim řekl, aby chat zavřel, abych zastavil vklad. I když zavřeli a poslali upozornění, nadále mi posílali propagační a textové zprávy pro ostatní kasino Mountberg... Takže ne, využili mého problému a nejsem jediný. (francouzské fórum soscasino je toho důkazem), dělají to všem francouzským hráčům se závislostí, protože všechna tvrzení, která uděláme, budou uzavřena antilefonem.

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Ahoj Tamera.

Můžete prosím potvrdit, že jste již podali stížnost prostřednictvím našeho centra pro řešení stížností? A pokud ano, můžete na to dát odkaz.

Dík.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, tohle je tenhle

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Chci žalovat kasino u soudu, ví někdo, kolik stojí právník v Curaçao?


dík

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Upřímně řečeno,

Myslím, že byste nejprve měli právníkům poslat několik dotazů, abyste získali představu o jejich poplatcích za poradenství a souvisejících nákladech.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Určitě bych zkusil nejdříve kontaktovat jejich licenční úřad - Antillephone. Stížnost můžete vyřešit s jejich pomocí a bez utrácení peněz za právníka. Pokud kasino na stížnost neodpoví, jsem si jistý, že dostanete radu od našeho týmu, abyste se obrátili na regulátora kasina - Antillephone. S regulátorem máte velmi solidní šanci donutit kasino, aby vám vrátilo peníze.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 2 roky

Četl jsem, že Antillephone nebere nároky vážně a vždy bere stránky kasina.

Opravdu potřebuji pomoc a bohužel jsem viděl, že lidé za kasinem jsou na panama pappers, což znamená praní špinavých peněz...


Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Ahoj Tamera,

Každopádně bych zkusil Antillephone. Vaše situace je složitější a závažnější než řekněme běžné stížnosti, proto bych to zkusil jako první krok – zdarma.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Nemyslím si, že kasino guru chce pomoci. Poskytuji důkaz, e-maily, snímek obrazovky a pro vašeho agenta skutečnost, že kasino konečně uzavřelo můj účet měsíců, vyžaduje jeho dobro a nevyžaduje vrácení peněz, které jsem vložil.


Také prohlašuji, že jsem byl vyloučen z jejich ostatních kasin kvůli problému s hazardem a že mi nadále (jen tak) posílají promo akce, texty, e-maily, abych mohl hrát znovu.. Řekla, že to není zakázáno, kromě licence na všechna kasina všechny jsou pod stejným jménem Mountberg.


Viděl jsem zde další případ a vy jste byli schopni přijmout reklamaci. Pro mě to byl týden a můj případ nebyl ani přijat.


Četl jsem, že mnoho lidí je ve stejném případě jako já a chovali se ke mně jako já, využili nás a naši závislost k vydělávání peněz. Stačí zkontrolovat fóra, zkontrolovat recenze a nároky zde a na jiných webových stránkách.


Je jim společné, že to dělají... a je škoda, že je společnost nadále podporuje a propaguje.


Již posílám e-maily právníkovi specializovanému na kasino v Curaçao, pokud jsou lidé ve stejném případě jako já, s Evolve nebo jiným kasinem společnosti Mountberg mě kontaktujte.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem o nich viděl nový příspěvek, někdo ve stejném případě jako já: https://casino.guru/evolve-casino-the-player-s-self-exclusion-failed


Kasino nereaguje na problém s výhrou lidí: https://casino.guru/evolve-casino-the-player-s-winnings-were-voided


Žádná odpověď na výhry nevyplacené výherci:

https://casino.guru/evolve-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

https://casino.guru/evolve-casino-player-s-bonus-winnings-have-been-confiscated


Problémy lidí, kteří chtějí svůj účet uzavřít:

https://casino.guru/complaints/rejected


Problémy lidí, kteří žádají o uzavření účtu:

https://forum.soscasino.com/t/fermeture-cainos-evolve-montecryptos-impossible/5185


Závislá zkušenost s tímto problémem kasina: https://forum.soscasino.com/t/cloture-de-compte-definitive-sur-evolve/11087


https://forum.soscasino.com/t/demande-de-fermeture-de-compte-chez-evolve-impossible/9976


Seznam francouzských hráčů, kteří mají problémy s tímto kasinem:

https://forum.soscasino.com/search?q=evolve


Stejný případ stížnosti: https://www.askgamblers.com/casino-complaints/evolvecasino-account-was-not-closed-even-though-self-exclusion-requested-1


A pokud rozšíříte výzkum o dalších kasinech Mountberg, seznam je tak velký...


Tato společnost to vůbec nemyslí vážně a dokonce na internetu uvádí, že jde o společnost zabývající se praním špinavých peněz.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Dobrý den, krátce jsem prošel Vaší stížností. Všiml jsem si části, kdy jste požádali kasino o uzavření vašeho účtu kvůli problému s hazardními hrami, což udělali. Také říkáte, že sesterské kasino vám ve stejnou chvíli nabídlo bonus a přimělo vás vložit peníze. Upřímně silně pochybuji, že sesterské kasino vědělo o uzavření vašeho účtu v jiném kasinu.

Kasina se obecně snaží znovu aktivovat hráče nebo pozvat nové hráče bez ohledu na to, co udělali v jiném (sesterském) kasinu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj,


Děkuji za Vaši odpověď.


Žádám o to v červenci, když odmítli poskytnout bonus (dokonce si stěžuji na licenční hraní) file říjen 2021, leden 2022, únor.... Přijímají uzavření mého účtu pouze na konci dubna, když po technickém problému odmítli vyplatit mé výhry na slotu.


Vědí, co dělají, protože když jsem uzavřel Lucky Luke a Banzai, kontaktovali mě na můj telefon a mail, aby mi dali vklad na Evolve, a teď udělali to samé. Když uzavřeli můj účet na Evolve, kontaktovali mě prostřednictvím SMS a e-mailu pro Cabarino Casino...

Myslím, že je moje právo žádat peníze zpět za poslední požadavek, který jsem vznesl v únoru (nulový výběr po celou dobu).


Ale protože neodpověděli, Antillephone taky, jsem připraven se obrátit na soud s LMS Advocaten o celou zálohu + kompenzaci.


Jak můžete vidět online, nejsem v tomto případě sám a toto kasino se nestará o lidi a vydělává na závislosti...

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Ahoj Tamera,

Souhlasím s tím, co bylo uvedeno ve vaší stížnosti:

"Uvědomte si prosím, že tato herna funguje na základě licence Curaçao a neexistuje nic takového jako sesterské kasino, pokud jde o sebevyloučení. Pokud o svém problému informujete jedno kasino, nemusí to nutně znamenat, že budete někde chráněni." jiný."

To ale v konečném důsledku neznamená, že standardy hazardního průmyslu jsou dobré tak, jak jsou nyní.

Chápu, že pravidelná promo oznámení a speciální nabídky mohou být pro každého, kdo je závislý na hazardu, jako jed.

Pokud se vám to podaří dostat k soudu, podělte se o svůj pokrok. Zajímá mě, jak jste na tom s tímto případem.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko


Ale co je divné, že mě kontaktují kvůli novému kasinu pokaždé, když zavřu jeden účet, takže vědí, co dělají.


Například když bylo Evolve zavřeno, dostal jsem druhý den e-mail a texty pro jejich další kasino...


Pokud budete chtít, podělím se zde o všechny podrobnosti.


V této fázi mohu říci (po 5 týdnech):

Kasino na můj požadavek nereagovalo

Operátor neodpověděl

Operátor licence neodpověděl


Minulý týden jsem si vzal právníka a poslal jsem mu všechny e-maily a vše, co jsem zjistil o majiteli.

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Ahoj Tamera,

V tuto chvíli si myslím, že můžeme jen spekulovat, zda tato skupina takto jedná schválně. Proto mě tak zajímá sledovat vaše pokroky s právníkem. Protože si umím představit, že promo akce pořádá samostatná společnost, takže pokud je váš účet uzavřen, může aktualizaci seznamu hráčů chvíli trvat. Může to být stejné pro každé „sesterské" kasino.

Každopádně, jak Daniel zmínil, Antillephone není příliš aktivní, pokud jde o stížnosti, takže není velkým překvapením, že vás pravděpodobně ignorují.




Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,


Mám důkaz, že to toto kasino dělá pokaždé, protože se mi to stává několikrát: zavřu účet a další den mi na telefonu + e-maily vyskočí nové kasino od nich...


Díky někomu jsem měl přístup ke svému druhému e-mailovému účtu a našel jsem svůj e-mail na Antillephone, který jsem poslal v červenci s žádostí o uzavření mého účtu, a byl ignorován.


Právník na případu pracuje a já jsem mu poslal spoustu důkazů a on na tom pracuje a také podávám evropskou stížnost.

Je si tím jistý

Automaticky přeloženo:
Tamera
před 2 roky

Tak uvidíme.

Hodně štěstí s tím vším. 👍

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky