Proč umlčet mou divokou recenzi s výmluvou: „Ach, máte nevyřízenou stížnost a máme pocit, že je to nespravedlivé"
Tento rozsudek je nespravedlivý. Zcela si stojím za svými slovy v této recenzi, moje zkušenost byla zcela taková, jak je uvedeno, a já jsem ten, kdo by měl rozhodnout, zda bude zveřejněna předčasně nebo ne.
Jsem si jistý, že iwild nakonec zpracuje můj výběr, ale nakonec to není dostatečně vysoký standard a já bych si představoval, že byste si mysleli totéž, ale možná ne.
Moje názory se náhle nezmění, a proto mám pocit, že být tímto způsobem umlčen je spíše na straně kasina než hráče.
Opravdu se mi líbí stránka kasinového guru a pravidelně jsem ji kontrolovala a doporučovala lidem. Rád přemýšlím zde pro hráče před kasiny, a proto vás žádám, abyste přehodnotili své rozhodnutí.
Myslel jsem, že toto je místo, kde můžete vyjádřit své názory na počasí online kasin, dobré nebo špatné.
Sdělte mi prosím své myšlenky?
Why silence my iwild review with the excuse: "oh you have a pending complaint and we feel it's unfair"
This judgement is unfair. I completely stand by my words in that review, my experience was totally as stated and I am the person who should decide weather it's been posted prematurely or not.
I'm sure iwild will get round to processing my withdrawal eventually but eventually is not a high enough standard, and I would have imagined you would have thought the same but perhaps not.
My views are not going to suddenly change and therefore I feel being silenced in this way is siding with the casino rather than the player.
I really enjoy the casino guru site and have reviewd and recommended it to people regularly. I like to think there here for players before casinos and that's why i ask you to reconsider your decision.
I thought this was a place you could voice your opinions on online casinos weather good or bad.
Please let me know your thoughts?