FórumDiskuze stížnostíManažer na moji stížnost nereaguje

Manažer na moji stížnost nereaguje

před 8 měsíci od sergeyshebunyaev
|
1071 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

https://kasinoazov.net/slottica-casino-akkaunt-igroka-zablokirovan-pri-vivode

Odpověď

Prosím

na toto téma

Automaticky přeloženo:
sergeyshebunyaev
před 8 měsíci

Ve skutečnosti vám Nick odpověděl:

https://casino.guru/slottica-casino-player-s-account-blocked-during-withdrawal

Prošli jste první fází a nyní dostáváte specialistu, aby vyřídil vaši stížnost.

Myslím, že byste se měli blíže seznámit s tímto procesem – přečtěte si prosím tuto příručku .

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky