Vyhrál jsem 5700 € v kasinu Malina a požadoval jsem 3 výběry po 500 €, protože mají limit 500 € za 24 hodin s maximálně 3 aktivními žádostmi o výběr najednou. Moje první žádost se stala 31. března a na zpracování uvedených výběrů mají 3 dny. Tak už je to 10 dní a nic. Zákaznická podpora mi neustále říká, abych byl trpělivý, že moje peníze jsou v bezpečí, že finanční oddělení má problémy se zpracováním kvůli velkému množství požadavků, které mají. Odeslal jsem 4 e-maily, na které jsem odpověděl pouze na 2, a v obou případech jsem dostal automatické a vágní odpovědi. Nevím, co jiného dělat. Kontaktoval jsem podporu nejméně 3krát denně a nikdo mi přímo neodpověděl a nezdá se, že by byl ochoten skutečně pomoci. Nabídl jsem provedení ověření KYC, abych pomohl urychlit proces, ale odmítají mi to dovolit, protože „v tuto chvíli to není nutné a s vaším účtem je vše v pořádku". Tohle se mi nikdy nestalo, takže jsem z toho zoufalý. Potřebuji své peníze, už je to 10 dní a mám pocit, že je nikdy neuvidím. Jdu na 11. den a stále dostávám stejné odpovědi znovu a znovu a znovu. Pomoc!!!
I won 5700€ on Malina casino, and I requested 3 withdrawals of 500€ each, as they have a limit of 500€ per 24h with no more than 3 active withdrawal requests at a time. My first request happened on march 31st, and they have a policy of 3 days to process said withdrawals. Well it’s been 10 days and nothing. Costumer support keeps telling me to be patient, that my money is safe, that the financial department is having some trouble processing because of the big volume of requests they’re having. I sent 4 emails to which I only got replied to 2, and both times I received automatic and vague answers. I don’t know what else to do. I’ve been contacting the support at least 3 times a day and nobody gives me a straight answer or seems to be willing to actually help. I’ve offered to do the KYC verification to help fasten the process, but they refuse to let me do it as "it’s not necessary at this point and everything is fine with your account". This has never happened to me so I’m kind of desperate here. I need my money, it’s been 10 days and I feel like I’m never going to see it. I’m going on day 11 and I still get the same answers over and over and over again. Help!!!