DomůFórumDiskuze stížnostíMalina Casino mi neplatí

Malina Casino mi neplatí

před 3 měsíci od Gabfer96
|
677 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Vyhrál jsem 5700 € v kasinu Malina a požadoval jsem 3 výběry po 500 €, protože mají limit 500 € za 24 hodin s maximálně 3 aktivními žádostmi o výběr najednou. Moje první žádost se stala 31. března a na zpracování uvedených výběrů mají 3 dny. Tak už je to 10 dní a nic. Zákaznická podpora mi neustále říká, abych byl trpělivý, že moje peníze jsou v bezpečí, že finanční oddělení má problémy se zpracováním kvůli velkému množství požadavků, které mají. Odeslal jsem 4 e-maily, na které jsem odpověděl pouze na 2, a v obou případech jsem dostal automatické a vágní odpovědi. Nevím, co jiného dělat. Kontaktoval jsem podporu nejméně 3krát denně a nikdo mi přímo neodpověděl a nezdá se, že by byl ochoten skutečně pomoci. Nabídl jsem provedení ověření KYC, abych pomohl urychlit proces, ale odmítají mi to dovolit, protože „v tuto chvíli to není nutné a s vaším účtem je vše v pořádku". Tohle se mi nikdy nestalo, takže jsem z toho zoufalý. Potřebuji své peníze, už je to 10 dní a mám pocit, že je nikdy neuvidím. Jdu na 11. den a stále dostávám stejné odpovědi znovu a znovu a znovu. Pomoc!!!

Automaticky přeloženo:
Gabfer96
před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky