FórumDiskuze stížnostíMaChance neposílá peníze

MaChance neposílá peníze

před 2 roky od TimTym
|
2963 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj, říkám vám o své situaci s tímto kasinem, před měsícem nebo více jsem vložil do Skrill a vydělal jsem dost na to, abych požádal o výběr, dodnes mi peníze neposílají a když jim napíšu, pouze řekněte mi, že budou průběžně aktualizováni poštou, opakuji, byli takoví déle než měsíc.

Automaticky přeloženo:
TimTym
před 2 roky

Ahoj TimTyme, doufám, že nemluvíš o nějaké velké šťavnaté výhře. Víc než měsíc, říkáte? Zdá se, že vám opravdu nechtějí platit. Je nějaká šance, že byste mohli použít jinou platební metodu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Bohužel nemohu použít jiný způsob platby, protože peníze byly staženy z mého zůstatku, ale nebyly odeslány.

Automaticky přeloženo:
TimTym
před 2 roky

Vzhledem k tomu, že čekáte měsíc a peníze ani nevidíte ve svém zůstatku, hádám, že je ten správný čas podat stížnost zde: https://casino.guru/complaints

Doufejme, že své výhry na konci dne dostanete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře, potřebuji poradit, protože jsem vám asi před 15 dny řekl v online kasinu MaChance ice, vložil jsem 100 e na hraní, nevyhrál jsem mnoho, ale nelíbilo se mi to. A chtěl jsem odejít s výhrami, pro které jsem se ve hře rozhodl. Věc, která mě požádala o určité dokumenty k odstoupení od smlouvy, pošlu a do dneška, když to není jeden, je to druhý, a říkají, že to neplatí. dělat si srandu

totálně poslední věc, kterou po mě žádají o výpis z účtu, aby mi ho poslali, žádám svou banku, aby to poslala, a překvapuje mě, že nestojí za to, aby mě o to žádal.

určitě mi ještě nebylo vyplaceno mých 300 e wonů před 2 týdny

banda darebáků, kteří jsou. Řekl jsem jim, že potřebuji peníze kvůli rodinné nemoci. A smějí se mi

POMOC XF JAKÉ KROKY UDĚLAT díky a pozdravy


Automaticky přeloženo:
finitococo
před rokem

Ahoj,

toto ověření účtu může být velmi náročný proces a abyste získali své výhry, musíte jej jednoduše projít. Celá podstata spočívá v tom, že kasino si musí být 100% jisté, že jste to byli vy, kdo vložil počáteční peníze, že při registraci poskytujete správné a pravdivé informace a že jste to vy, kdo hrál a vyhrál.

Projděte si prosím všechny e-maily spojené s ověřením účtu a zkontrolujte, zda jste odeslali všechny požadované dokumenty ve správném formátu (nejlépe .pdf, žádné snímky obrazovky atd.), pokud je k dispozici, zkontrolujte svůj účet, zda existuje nějaký seznam schválených dokumentů, takže můžete si být jisti, že jste si omylem nespletli řekněme vyúčtování elektřiny s výpisem z účtu. Je také důležité porozumět tomu, co kasino potřebuje a jaká jsou specifika, pokud si nejste jisti, zeptejte se personálu. Pokud je zahltíte dokumenty, které nejsou nutné nebo již byly předloženy, jen ztrácíte čas.

Pokuste se tedy lépe porozumět tomu, co v tuto chvíli chybí. V jakém jazyce komunikujete s kasinem? Může se stát, že se s některým požadavkem spletete, protože zaměstnanci kasina těžko vysvětlují v cizím jazyce.

Každopádně pokud se úplně ztratíte, pokusíme se vám pomoci reklamací.

Ale rád bych vás laskavě požádal, abyste si znovu prošli dokumenty, abyste se ujistili, že je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky