FórumDiskuze stížnostíLyracasino mě nechává v temné výplatě

Lyracasino mě nechává v temné výplatě

před 2 roky od wennertom
|
3826 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj. Našel Lyracasino prostřednictvím Casinoguru. Vyplaceno 303 eur. Zeptejte se, zda chcete dokumenty k ověření. Žádná odpověď. Také další 3 e-maily. Žádná odpověď. Pak jsem narazil na příspěvek zde na fóru od finského hráče, který zažil úplně to samé. Zdá se, že Lyracasino neodpovídá na e-maily. Pokud mám pravdu, Lyracasino patří do skupiny velmi dobře hodnocených kasin zde na Casinoguru. Vážený týme Casinoguru, jste v kontaktu s majiteli nebo manažery skupiny kolem Happyspins (hodnocení 9,8), která je dobře hodnocena. Můžete se zeptat, proč zjevně kategoricky nenabízíte žádnou podporu? A tím zklamat své hráče? Už se vidím, že si budu stěžovat. Ale ještě chvíli počkejte. Máte někdo podobnou zkušenost s Lyracasinem?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Dobrý den, mrzí mě vaše negativní zkušenost s kasinem, které je na našem webu dobře hodnoceno. Zajímalo by mě, kdy jsi jim poslal první e-mail z těch 3?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Právě před 24 hodinami. Proto jsem se svým osobním hodnocením stále opatrný. Ale malá známka života od Lyracasino, pokud chtějí dokumenty nebo když můžete očekávat výplatu. By bylo skvělé. A především podpora. Jak jsem řekl, finský hráč už 3 dny nedostal odpověď. Tak se teď cítím 😂

Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

To jsem si myslel. 24 hodin je nic a od té doby jste také poslali další 2 e-maily. Dejte jim čas na odpověď, a pokud jste netrpěliví, můžete vždy zkusit živý chat, který jsem tam našel.

file

Existuje mnoho kasin, kde ověření trvá 2 týdny, což je podle mě docela hodně, ale pokud se vám podaří ověření získat do týdne, což je stále možné, řekl bych, že je to v pořádku.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Neexistuje žádný živý chat😂. To je problém. Říká: Zanechte zprávu. A jak jsem řekl, nebyl jsem požádán o žádné dokumenty. Z Lyracasino nemám vůbec žádné informace. Bohužel . Kromě toho jsou dva týdny naprosto nepřijatelné. Maximálně 1 týden do zaplacení. Ostatní kasina to také zvládnou za pár hodin. Proč by tedy ostatní měli potřebovat 14 dní? pozdravy

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Upřímně řečeno, nevím, proč některá kasina potřebují dva nebo i více týdnů na dokončení procesu ověření. Někteří hráči říkají, že je to proto, že se snaží výběr oddálit a doufají, že při čekání o peníze přijdete, ale já si spíše myslím, že je to tím, že nemají dostatek lidských zdrojů, takže vše zabere příliš mnoho času.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud je to personál, kasino by mělo sdělit rozvrh a pak se ho držet. Každý hráč by to pochopil. Jsem si jistý, že problém je obecný. My hráči si nemůžeme dovolit jedinou chybu. Maxbet – ověřování-zakázané hry atd. A kasina se často nedrží svých vlastních podmínek. příklad rovnou. Lyracasino mě požádal o dokumenty před hodinou. I když už jsem to včera poslal. Znamená to, že jen nečetli moje včerejší e-maily. Ale nejlepší na Lyracasino jsou podmínky: KYC vyžaduje zálohu 2000 eur. Ale zaplatil jsem jen 50 eur. Jen malý příklad toho. Podmínky platí pouze pro hráče😂

Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Jo, tohle naprosto chápu. Je jasné, že si nepřečetli váš e-mail. Pamatuji si, že když jsem pracoval jako agent zákaznické podpory v kasinu, vždy jsme zkontrolovali vše, co jsme od hráče dostali, abychom se ujistili, že nebudeme chtít něco, co už máme.

Očividně to neudělal ten, kdo vás požádal o doklady. Existují kasina, kde můžete ověřit nahráním svých dokumentů do speciálního formuláře a jsou automaticky ověřeny. Řekl bych, že je to nejpohodlnější způsob.

Obecně řečeno, kasina vždy mlčí, i když si myslí, že mají nějaké problémy. Jednoduše se vám může stát, že vám najednou chybí personál, protože někdo dostal výpověď, jiný onemocněl, další je v karanténě atd. Většinou vám neposkytnou žádné informace a jen vás opakovaně žádají, abyste počkali.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pak to jen řekni. Máme nedostatek zaměstnanců z důvodu nemoci. Vše zpracováno za 72 hodin. kompletní

Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Jo, nikdy jsem nepochopil, proč je tak složité to říct. Mám pocit, že nedostatek transparentnosti vůči hráčům je velkým problémem celého hazardního byznysu. Existují případy, kdy jsou hráči požádáni o zaslání dokumentů a kasino řekne: „toto nebylo možné přijmout". Přehrávač ale neví, jestli je obrázek nekvalitní nebo co je přesně špatně na dříve odeslaném obrázku atd.

Vím, že je to těžké, zvláště když vyhráváte, čekáte na peníze, ale na vaše zprávy nikdo nereaguje, ale obecně by strategií mělo být čekat a jednou za pár dní si to připomenout. Ve většině případů bude váš účet nakonec ověřen a výběr schválen.

Pak se můžete rozhodnout, jestli to byl dobrý zážitek nebo ne. Pokud ne, můžete si vzít své výhry a hledat jiné kasino. Je jich spousta, ze kterých si můžete vybrat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano to je správně. Řídím se jen recenzemi od Casinoguru. A stále jsem znovu a znovu zklamán. Jako teď z Lyracasina. To je opravdu smutné.

Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Vím, že je to zklamání, ale stále to neznamená, že jsi byl podveden. Doufám, že svou výhru nakonec dostanete. Jen se ujistěte, že o peníze nepřijdete, než se vám je podaří vybrat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že toto je starý příspěvek, ale jsem nový zákazník na Lyracasino a nyní mám výběry čekající na zpracování. Mohl by mi wennertom říct, jestli své peníze nakonec dostal nebo ne? Lyracasino jsem našel přes casino.guru a vysoké hodnocení mě přesvědčilo, ale teď se trochu bojím.


Doufám, že zveřejněním tohoto příspěvku neporuším žádná pravidla.

Automaticky přeloženo:
Anonymized412
před rokem

Nazdárek.

Nebojte se, toto je fórum a všechny dotazy jsou vítány. 🙂

Jen malá nápověda, měli byste se zeptat přímo člena wennertom pomocí tlačítka odpovědět, poskytne příjemci upozornění a zvýší vaši šanci na odpověď dříve.:

file


Můžu vědět, co tě trápí svými starostmi? Co se zdá být špatně?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky