Lucky bar kasino

před 3 roky od cgoulden1
|
3863 zobrazení 14 odpovědí |
|
před 3 roky

Měl někdo nějaké problémy s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Spousta lidí má problémy s kasinem Lucky Bar a Ocean Bar. Partneři kasina, majitelé, se skutečně podařilo ztratit svou licenci Curacao na začátku tohoto roku. Bez ohledu na to, na jakém fóru se podíváte, jsou kasina na černé listině nebo se nedoporučuje nechávat zde peníze.

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 3 roky

Ahoj, zajímalo by mě, jak víš, že přišli o licenci? Máte odkaz na jakýkoli web? Chtěli bychom aktualizovat informace o CasinoGuru o kasinu.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Nebudu zde propojovat vaši konkurenci, ale podívejte se na příspěvky na Lucky Bar ve fóru CL. Mají také jednu z nejrozsáhlejších stránek o kasinech a majitelích na černé listině.

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 3 roky

Děkuji za informaci. Jak píšete, chybí informace o licenci. Prozatím jsem provedl rychlou aktualizaci a brzy provedeme kompletní aktualizaci tohoto kasina. Ještě jednou děkuji za informace.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Rád. Skutečně také patříte do skupiny LCB?

Automaticky přeloženo:
Frankey
před 3 roky

Ne, ale skupinu LCB dobře známe a čas od času spolupracujeme, abychom pomohli hráčům.

Automaticky přeloženo:
Matej
před 3 roky

Dobře, právě jsem viděl, že už mají ve svém týmu gurua

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vyplatí Lucky Bar Casino výhry? Provedl jsem výběr ve výši 1 000 EUR, který přijali, ale po 24 dnech jsem neobdržel žádný převod. Nereagují na upomínkové e -maily a jejich chat vždy odpoví, že to není jejich odpovědnost. Požádal jsem Guru Casino o pomoc. Doufáme, že dobře.

Automaticky přeloženo:
Armaduk
před 3 roky

24 hodin čekání na výběr není nic upřímného. Počkal jsem týden a pak jsem se začal ptát. Zvláště pokud se jedná o váš první výběr v kasinu, musíte nejprve ověřit svůj účet.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Řekl, že dny Danieli, nikdy jsem nemusel čekat 24 dní ani v těch riskantních kasinech, které jsem používal.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

24 dní čekání ode dne žádosti o výběr bez 24 hodin. Výběr byl přijat 9. srpna. Mám potvrzovací e -mail, ale neplatí. Psal jsem na jejich podporu každý den. Nejprve omluva, že uplyne alespoň 10 pracovních dnů a více, již nereagovala. Pokud aktivuji chat, odpoví, že nejsou kompetentní. Co byste si měli myslet? Sbírají se, když prohrajete (normální), a neplatíte, když vyhrajete.

Automaticky přeloženo:
Armaduk
před 3 roky

Omlouvám se. Moje chyba!

24 dní je velmi odlišný příběh. Podali jste kvůli tomu stížnost?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ano, podal jsem na to stížnost. Doufám, že je Guru Casino může kontaktovat a pomoci mi sbírat. dík

Automaticky přeloženo:
Armaduk
před 3 roky

Dobře, jen přidám odkaz na vaši stížnost pro případ, že by se na to někdo chtěl podívat: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky