DomůFórumDiskuze stížnostíLucky bar kasino

Lucky bar kasino

 od cgoulden1
|
4 510 zobrazení 14 odpovědí |
|

Měl někdo nějaké problémy s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:

Spousta lidí má problémy s kasinem Lucky Bar a Ocean Bar. Partneři kasina, majitelé, se skutečně podařilo ztratit svou licenci Curacao na začátku tohoto roku. Bez ohledu na to, na jakém fóru se podíváte, jsou kasina na černé listině nebo se nedoporučuje nechávat zde peníze.

Automaticky přeloženo:
Frankey

Ahoj, zajímalo by mě, jak víš, že přišli o licenci? Máte odkaz na jakýkoli web? Chtěli bychom aktualizovat informace o CasinoGuru o kasinu.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Nebudu zde propojovat vaši konkurenci, ale podívejte se na příspěvky na Lucky Bar ve fóru CL. Mají také jednu z nejrozsáhlejších stránek o kasinech a majitelích na černé listině.

Automaticky přeloženo:
Frankey

Děkuji za informaci. Jak píšete, chybí informace o licenci. Prozatím jsem provedl rychlou aktualizaci a brzy provedeme kompletní aktualizaci tohoto kasina. Ještě jednou děkuji za informace.

Automaticky přeloženo:

Rád. Skutečně také patříte do skupiny LCB?

Automaticky přeloženo:
Frankey

Ne, ale skupinu LCB dobře známe a čas od času spolupracujeme, abychom pomohli hráčům.

Automaticky přeloženo:
Matej

Dobře, právě jsem viděl, že už mají ve svém týmu gurua

Automaticky přeloženo:

Vyplatí Lucky Bar Casino výhry? Provedl jsem výběr ve výši 1 000 EUR, který přijali, ale po 24 dnech jsem neobdržel žádný převod. Nereagují na upomínkové e -maily a jejich chat vždy odpoví, že to není jejich odpovědnost. Požádal jsem Guru Casino o pomoc. Doufáme, že dobře.

Automaticky přeloženo:
Armaduk

24 hodin čekání na výběr není nic upřímného. Počkal jsem týden a pak jsem se začal ptát. Zvláště pokud se jedná o váš první výběr v kasinu, musíte nejprve ověřit svůj účet.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Řekl, že dny Danieli, nikdy jsem nemusel čekat 24 dní ani v těch riskantních kasinech, které jsem používal.

Automaticky přeloženo:
Daniel

24 dní čekání ode dne žádosti o výběr bez 24 hodin. Výběr byl přijat 9. srpna. Mám potvrzovací e -mail, ale neplatí. Psal jsem na jejich podporu každý den. Nejprve omluva, že uplyne alespoň 10 pracovních dnů a více, již nereagovala. Pokud aktivuji chat, odpoví, že nejsou kompetentní. Co byste si měli myslet? Sbírají se, když prohrajete (normální), a neplatíte, když vyhrajete.

Automaticky přeloženo:
Armaduk

Omlouvám se. Moje chyba!

24 dní je velmi odlišný příběh. Podali jste kvůli tomu stížnost?

Automaticky přeloženo:
Daniel

Ano, podal jsem na to stížnost. Doufám, že je Guru Casino může kontaktovat a pomoci mi sbírat. dík

Automaticky přeloženo:
Armaduk

Dobře, jen přidám odkaz na vaši stížnost pro případ, že by se na to někdo chtěl podívat: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky