Spousta lidí má problémy s kasinem Lucky Bar a Ocean Bar. Partneři kasina, majitelé, se skutečně podařilo ztratit svou licenci Curacao na začátku tohoto roku. Bez ohledu na to, na jakém fóru se podíváte, jsou kasina na černé listině nebo se nedoporučuje nechávat zde peníze.
Lots of people have problems with Lucky Bar and Ocean Bar casino. Casino partners, the owners, actually managed to lose their Curacao license earlier this year. Regardless of which forum you look in, the casinos are blacklisted or it is not recommended to leave money there.
Viele Leute haben Probleme mit Lucky Bar und Ocean Bar casino. Casinopartners, die Besitzer, haben es Anfang des Jahres tatsächlich geschafft ihre Curacao Lizenz zu verlieren. Egal in welches Forum du schaust , die casinos sind blacklisted oder es wird abgeraten da Geld zu lassen.
Ahoj, zajímalo by mě, jak víš, že přišli o licenci? Máte odkaz na jakýkoli web? Chtěli bychom aktualizovat informace o CasinoGuru o kasinu.
Hi, I'm wondering, how do you know they lost the license? Do you have a link to any website? We'd like to update the info on CasinoGuru about the casino.
Nebudu zde propojovat vaši konkurenci, ale podívejte se na příspěvky na Lucky Bar ve fóru CL. Mají také jednu z nejrozsáhlejších stránek o kasinech a majitelích na černé listině.
I'm not going to link your competition here, but check out the posts on Lucky Bar in the CL forum. They also have one of the most extensive sites on blacklisted casinos and owners.
Ich werde hier nicht eure Konkurrenz verlinken, aber schau dir die Beiträge im CL Forum zu Lucky Bar an. Die haben auch eine der umfangreichsten Seiten über blacklisted Casinos und Besitzer.
Děkuji za informaci. Jak píšete, chybí informace o licenci. Prozatím jsem provedl rychlou aktualizaci a brzy provedeme kompletní aktualizaci tohoto kasina. Ještě jednou děkuji za informace.
Thanks for the info. License info is missing as you wrote. I made a quick update for now and we will do a complete update of this casino soon. Thanks again for the info.
Ne, ale skupinu LCB dobře známe a čas od času spolupracujeme, abychom pomohli hráčům.
No, but we know the LCB group well and from time to time we are cooperating in order to help players.
Dobře, právě jsem viděl, že už mají ve svém týmu gurua
Okay, I just saw they already have a guru on their team
Okay, habe gerade gesehen die haben schon ein Guru im Team
Vyplatí Lucky Bar Casino výhry? Provedl jsem výběr ve výši 1 000 EUR, který přijali, ale po 24 dnech jsem neobdržel žádný převod. Nereagují na upomínkové e -maily a jejich chat vždy odpoví, že to není jejich odpovědnost. Požádal jsem Guru Casino o pomoc. Doufáme, že dobře.
Does Lucky Bar Casino pay out winnings? I made a withdrawal of € 1,000 which they accepted but after 24 days I have not received any transfer. They do not respond to reminder emails and their chat always replies that it is not their responsibility. I asked Guru Casino for assistance. We hope well.
Lucky Bar Casinò paga le vincite? Ho fatto un prelievo di 1.000 euro da loro accettato ma dopo 24 giorni non ho ricevuto nessun bonifico. Non rispondono alle email di sollecito e la loro chat risponde sempre che non è di loro competenza. Ho chiesto assistenza a Guru Casinò. Speriamo bene.
24 hodin čekání na výběr není nic upřímného. Počkal jsem týden a pak jsem se začal ptát. Zvláště pokud se jedná o váš první výběr v kasinu, musíte nejprve ověřit svůj účet.
24 hours of waiting for a withdrawal is nothing to be honest. I'd wait for a week and then I would start asking questions. Especially if it's your first withdrawal in the casino, you'll need to verify your account first.
Řekl, že dny Danieli, nikdy jsem nemusel čekat 24 dní ani v těch riskantních kasinech, které jsem používal.
He said Days Daniel I never had to wait 24 days even on the dodgy casinos I used.
24 dní čekání ode dne žádosti o výběr bez 24 hodin. Výběr byl přijat 9. srpna. Mám potvrzovací e -mail, ale neplatí. Psal jsem na jejich podporu každý den. Nejprve omluva, že uplyne alespoň 10 pracovních dnů a více, již nereagovala. Pokud aktivuji chat, odpoví, že nejsou kompetentní. Co byste si měli myslet? Sbírají se, když prohrajete (normální), a neplatíte, když vyhrajete.
24 days of waiting from the day of the withdrawal request no 24 hours. The withdrawal was accepted on August 9th. I have their confirmation email but they don't pay. I wrote to their support every day. First the excuse of the passage of at least 10 working days and past those have no longer responded. If I activate the chat they reply that they are not competent. What should you think? They collect when you lose (normal) and don't pay when you win.
24 giorni di attesa dal giorno della richiesta di prelievo no 24 ore. Il prelievo e' stato accettato il 9 agosto. Ho la loro email di conferma ma non pagano. Ho scritto tutti i giorni al loro supporto. Prima la scusa del passaggio di almeno 10 giorni lavorativi e passati quelli non hanno più risposto. Se attivo la chat rispondono che non sono competenti. Cosa si deve pensare? Riscuotono quando perdi( la normalità) e non pagano quando vinci.
Omlouvám se. Moje chyba!
24 dní je velmi odlišný příběh. Podali jste kvůli tomu stížnost?
Oh, I apologise. My fault!
24 days is a very different story. Have you created a complaint regarding this?
Ano, podal jsem na to stížnost. Doufám, že je Guru Casino může kontaktovat a pomoci mi sbírat. dík
Yes, I have made a complaint about it. I hope Guru Casino can contact them and help me collect. Thanks
Si si ho fatto un reclamo in merito. Spero che Guru Casino possa contattarli e aiutarmi a riscuotere. Grazie
Dobře, jen přidám odkaz na vaši stížnost pro případ, že by se na to někdo chtěl podívat: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed- 5
Alright, I'll just add a link to your complaint just in case someone wants to take a look at it: https://casino.guru/lucky-bar-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-5
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.