FórumDiskuze stížnostíLevantamento ze sportaz

Levantamento ze sportaz

před 5 měsíci od Paulo0077
|
1216 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Dobrý večer, pokouším se o první výběr od 5. června a bylo mi sděleno, že probíhá, domnívám se, že je to tím, že žádost o doručení dokumentů ještě nebyla vyžádána, již jsem kontaktoval několik krát přes chat zjistit, jak mohu poslat dokumenty, protože v (záložce ověření je to pro mě zcela nemožné..., v chatu mi nikdo nedává průkaznou odpověď, jen říkají, že proces probíhá a pro abych pokračoval v čekání, také jsem poslal 2 e-maily na podporu a řekli mi, že žádost bude vyžádána v nejbližších dnech, začínám si myslet, že to trvá dlouho Zažil někdo něco podobného a mohl by mi pomoci?

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 5 měsíci

Ahoj, vidím, že bys měl projít dodatečným ověřením nebo poslat kasinu nějaké dokumenty podle toho, co jsi napsal. Ale je to jen proto, že vás požádali, abyste byl trpělivý a počkal?

Dodal bych, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu jak výběrů, tak KYC, takže pokud se do té doby nic nepohne a nebudete mít žádné nové informace, jen musíte být trpěliví, to by nebylo moc pro mě příjemné.

Pokud tedy dosáhnete této doby, můžete u nás podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Samozřejmě by bylo dobré vědět, o jakém kasinu mluvíme.

Dáš mi vědět ?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj, vidím, že bys měl projít dodatečným ověřením nebo poslat kasinu nějaké dokumenty podle toho, co jsi napsal. Ale je to jen proto, že vás požádali, abyste byl trpělivý a počkal?

Dodal bych, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu jak výběrů, tak KYC, takže pokud se do té doby nic nepohne a nebudete mít žádné nové informace, jen musíte být trpěliví, to by nebylo moc pro mě příjemné.

Pokud tedy dosáhnete této doby, můžete u nás podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Samozřejmě by bylo dobré vědět, o jakém kasinu mluvíme.

Dáš mi vědět ?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, dnes jsem konečně obdržel žádost o zaslání dokumentů kasina sportaza, dokumentaci mezitím pošlu, doufám, že vše proběhne normálně... jakmile se mi podaří provést první výběr, dám vám vědět 😉 velmi děkuji za Vaši pozornost

Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 5 měsíci

Jistě, děkujeme, že jste se ozvali. Jaké dokumenty od vás kasino vyžaduje? Pevně věřím, že tímto procesem projdete a poté budete moci bez dalších potíží odstoupit.

Budu čekat na vaši aktualizaci.🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý večer, ověření probíhá velmi složitě jak byste čekali, požádají o bi foto, doklad o bydlišti a selfie, zatím vše ok... problém je žádost o výpis z účtu za měsíc květen, s vklady provedenými v kasinu jsem bankovní výpis poslal již dvakrát, včetně PDF podle požadavku... ve výpisu nejsou žádné vklady v kasinu, protože jsem již vysvětlil několikrát zaměstnancům kasina, že všechny vklady, které jsem provedl, byly prostřednictvím 25eurových karet z paysafcard... Nechápu, proč mi to komplikují. .. 😕 jestli mi můžeš pomoct, řekni mi prosím...

Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 4 měsíci

Oh, takže nemůžete ověřit účet, dokud nepošlete nějaký důkaz o těchto vkladech, ano?

Pokud se tedy nikam nemůžete dostat a kasino vám v této situaci nedokáže pomoci nebo poradit, můžete u nás podat stížnost.

Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️

Náš tým se podívá na vaši situaci a zjistí, zda vám můžeme pomoci.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Oh, takže nemůžete ověřit účet, dokud nepošlete nějaký důkaz o těchto vkladech, ano?

Pokud se tedy nikam nemůžete dostat a kasino vám v této situaci nedokáže pomoci nebo poradit, můžete u nás podat stížnost.

Můžete tak učinit na tomto odkazu . ⬅️

Náš tým se podívá na vaši situaci a zjistí, zda vám můžeme pomoci.

Jsi v?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, je to tak, momentálně je to stále v ověřování...všechny vklady, které jsem provedl, byly vždy online kartami paysafcard v hodnotě 25 euro, které jsou k dostání v kioscích a obchodech, vkládání mi nikdy nebude dělat problémy, výběr je komplikovaný.. .Jak chtějí, abych doložil něco, co není na výpisu z účtu??? Taky by mě zajímalo, proč toto ověření neproběhlo na začátku registrace a objevuje se to až teď po pokusu o první výběr... už jsem to odeslal. 2 emaily vysvětlující přesně to, co sem píšu... čekám na odpověď od nich

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 4 měsíci

No, kasina obvykle ověřují hráče při prvním výběru, takže to je docela běžné, řekl bych.

Ale na druhou stranu nevidím rozumný smysl v tom, aby hráči mohli vkládat přes takové paysafe karty. Protože pokud je s tím při ověřování problém, nedovedu si představit, co bys musel poslat jako důkaz. Vždy by měly být dostupné pouze metody, u kterých nemáte problém prokázat, že jste vložili peníze do kasina.

Tak jsem zvědav, co bude dál a co odepíšou. Pokud se nepohnete dál, už jsem vám navrhl, co můžete udělat. Tak vydržme.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno, právě jsem obdržel oznámení z kasina sportaza, že chtějí, abych prokázal, že vklady byly provedeny pomocí paysafcard, nadále trvají na tom, abych poslal doklad o své elektronické peněžence v souboru pdf, o dobití karty paysafcard ...někdy už jsem jim to vysvětloval, zajímalo by mě, jestli vědí, co to je, nebo jestli mají schopnosti dělat to, co dělají...🙁 Myslím, že mi ten proces ztěžují kvůli mému zůstatek je poměrně vysoký, protože už také mají, byl jsem omezen v sázkových částkách, které jsem vsadil (nyní mohu vsadit pouze 1 euro najednou), ale chápu, že oni jsou ti, kdo diktují pravidla... pokud jde o vymáhání rovnováha, která je po právu moje, myslím, že je legitimní, protože jsem vyhrál čestně bez jakéhokoli porušení...

Sázím již 14 let a tato situace se mi stala poprvé,...budu se řídit vašimi radami a podám stížnost

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 4 měsíci

Dobrý den vám přeji.

Představuji si, že je snadné dospět k závěru, že toto je právě to, co hráči obvykle nazývají zdržovací taktikou. Na druhou stranu mohu oprávněně konstatovat, že zejména na hráče, kteří měli v bilanci poměrně velké částky, se koukalo více než na ostatní. Rozumím tomu, ale toto jsou standardní provozní postupy v kasinech a obecně se jim nelze vyhnout. Pro obdržení peněz je vhodnější spolupracovat a potvrzení vkladu je dle mého názoru typický požadavek. Neříkám, že každý zaměstnanec kasina ví, jak fungují virtuální karty nebo jestli můžete získat jejich informace prostřednictvím online bankovnictví, nemluvě o screenshotech...

V každém případě opravdu doufám, že vy a kasino dokážete jasně komunikovat; z toho důvodu doufám, že dodatečné ověření skončí rychle a úspěšně!


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, už to dělám maximálně mírumilovně spolupracovat s kasinem, nevidím, jak bych mohl dále spolupracovat... je pravda, že mám vysoký zůstatek, ale z velké části kvůli více sázce na fotbalových výsledcích vyřešeno pár týdnů, taky jsem mnohokrát prohrál a nikdy jsem si nešel stěžovat do kasina, co jsem prohrál, .. taky je pravda, že nemám absolutně co skrývat, jen se ptám, že toto kasino ví, jak přijmout, když hráč vyhraje, stejně jako já akceptuji prohru, když prohraji...půjdu ještě dále a řeknu, že před hraním v tomto kasinu jsem hrál v jiném, kde jsem vložil peníze úplně stejným způsobem, aniž bych kdy měl nějaké problémy s ověřováním nebo výběry, a důvodem, proč jsem přešel na aktuální, bylo to, že jsem byl také omezen na malé částky za sázku, ale byli v pořádku a vysvětlili mi, proč tak učinili a umožnil mi vybrat veškerý zůstatek, který jsem měl na účtu, ať už to bylo 5000 nebo 100 000 a to jednorázově, pokud to chci - pokud. I když už v tom kasinu za sebe nesázím, navždy budou mít můj respekt, alespoň mi vysvětlí, proč mě omezovali, a já měl schopnost pochopit... sportaza se bojí, že škodím kasino, že mi zaplatí cenu, kterou jsem vyhrál vlastní zásluhou, a pokud si to po zaplacení přejí, změním to znovu, pokud si to samozřejmě budou přát...

Děkuji za pozornost 😉

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 4 měsíci

Chápu Váš postoj a vidím, že situace ohledně ověření stále není vyřešena. Bylo tedy dobrým krokem, že jste podali stížnost a doufám, že náš tým společně s vámi a kasinem ji bude moci úspěšně ověřit. Pokud je problém pouze s virtuální kartou, hádám, že to nebude dlouho trvat.

Držím palce a čekám na vaše další zprávy, snad budou pozitivní. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den, stále čekám na dva emaily, které jsem odeslal na sportaza, 1 email 19. června a další 21. června, jelikož na první email neodpověděli, stále čekám na jejich odpověď a doteď jsem stále čekám na odpověď na Tyto e-maily, které jsem poslal podpoře kasina Sportaza, chatovací službě kasina, vyvolávají u zákazníka ještě větší úzkost a stres, aniž by poskytl správnou odpověď, a že podpora kasina ani nereaguje na e-maily, nicméně cena, kterou jsem vyhrál, zůstává bez tebe...😕

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 4 měsíci

Chápu, že je důležité, aby kasino s hráčem správně komunikovalo a dalo mu alespoň nějakou jistotu. Vidíme však, že u tohoto konkrétního tomu tak pravděpodobně není, takže jediné, co zatím můžeme udělat, je počkat. Nerad to říkám, ale momentálně nám nic jiného nezbývá.

Chci pevně věřit, že se vše vyřeší a že tato nekonečná sága skončí. 😥

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré odpoledne, můj účet byl konečně úspěšně ověřen. Mám velkou radost, moc děkuji za pomoc... přeji všechno nejlepší a přeji celému týmu Casino Guru... prostě fantastické 😉

Automaticky přeloženo:
Paulo0077
před 4 měsíci

Skvělá zpráva a užívám si to s vámi. Nyní pevně věřím, že vašim výhrám, ať současným či budoucím, už nic nebude stát v cestě a vše bude od nynějška jen lepší.

Gratulujeme a pokud budete něco potřebovat nebo se s námi chcete podělit o nějaké novinky, dejte nám vědět. ☘️😊😎

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky