FórumDiskuze stížnostíLemon Casino – zabavené výhry

Lemon Casino – zabavené výhry

před 2 měsíci od Mikkel7
|
715 zobrazení 9 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Zdravím vás


Lemon Casino mě informovalo, že mi zabavili výhry/výplaty, protože jsem porušil pravidla bonusu tím, že jsem vsadil 3 € na zatočení místo Max 2 €. Máte s tím někdo zkušenost?


Nutno říci, že jsem měl zaplaceno cca. 600 € den předem (bez bonusu), vyhrál a objednal platbu 1500 €! Druhý den dostanu bonus (nezávislý na novém vkladu), o kterém tvrdí, že jsem hrál špatně - zatím jsem k tomu nedostal dokumentaci - a na základě toho vše zabaví!


Nějaký vstup sem?

Automaticky přeloženo:
Mikkel7
před 2 měsíci

Ahoj,

to je opravdu docela obvyklá záležitost a je to také jeden z důvodů, proč nemám bonusy moc rád. Existuje příliš mnoho pravidel, ale většinou záleží na samotném hráči, aby je dodržel. No, teď zpět k vašemu problému.

My v Casino Guru věříme ve spravedlivý a slušný přístup ke každému problému – maximální limit sázky zahrnuje:

"Domníváme se, že toto pravidlo by mělo být vynucováno na softwarové úrovni, tj. že software nebo webové stránky kasina by neměly hráčům umožnit vsadit vyšší než limit. To je jeden z našich požadavků na "férová a bezpečná kasina".

Pokud vynucení maximálních sázek není možné, protože kasino běží na softwaru třetí strany, který je nepodporuje (nebo z jakéhokoli jiného důvodu), kasino by mělo pečlivě posoudit každý případ zvlášť. Někteří hráči mohou porušit pravidlo o nehodě, např. tím, že omylem kliknou na tlačítko 'Max Bet' na automatu. Je nespravedlivé je za to trestat, zvláště pokud v herních kolech nic nevyhráli s nadměrnou velikostí sázek."


Pokud se nepletu, toto kasino neuplatňuje žádná aktivní omezení sázek při hraní s bonusem. Mám pravdu?


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Radko

Děkuji mnohokrát za váš komentář!

Naprosto souhlasím a ze stejného důvodu nikdy nepožaduji bonus za vklad, protože je příliš neprůhledný. Neudělal jsem to ani zde (ačkoli jsem měl možnost a několikrát jsem vložil)

Místo toho se stane, že po hraní a požádání o výplatu dostanu náhodný bonus (pokladnice), když se přihlásím, abych viděl stav svých výplat. Hraji 50 EUR na automatu a nic nevyhrávám. Nemám tam žádné "vlastní peníze". Právě zde kasino věří, že jsem hrál přes Betmax, což je v jejich podmínkách velmi skryté. Uvádí také, že není „možné" hrát za více než 2 € za zatočení a že si v případě potřeby vyhrazují právo zabavit výhru. Je to technicky možné A zřejmě se domnívají, že jim to dává právo zabavit zcela nezávislé částky.


Vypadá to šíleně ve všech směrech a také očekávám, že při bližším přezkoumání zjistí, že je to samozřejmě chyba. Alternativou je, že tam už nikdy nebudu moci hrát, protože mi vždy budou moci zabavit výhru s odkazem na chybu v minulosti, která s výhrami vůbec nesouvisí. Těžko tak mohou být jejich podmínky vykládány – dokonce i jimi


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

a jasně odpovědět na vaši otázku; ne, je možné vsadit cokoliv bez varování nebo tak.


Jinak souhlas - ale bez ohledu na jejich špatné technické řešení a uložené podmínky jsem nic nevyhrál/vypadl z bonusové hry po 5 minutách s 0, takže ti to nezakládá právo na zabavení. Bonus na 50 € se sází kolem 9 %, takže (také) jen z tohoto důvodu je nemožné, aby výhry ve výši 2 200 € pocházely odtud.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Právě jsem obdržel toto z Lemon Casino:


Píšeme, abychom se omluvili za nedávné nepříjemnosti způsobené chybnou konfiskací vašich finančních prostředků. Chápeme, že se jednalo o chybu z naší strany, a upřímně litujeme jakýchkoli potíží, které to mohlo způsobit.


Záležitost jsme prošetřili a můžeme potvrdit, že prostředky byly nyní vráceny na váš účet. Jako projev naší omluvy jsme na váš účet přidali také bonus 50 EUR.


Vážíme si vás jako zákazníka a chceme vás ujistit, že jsme odhodláni poskytovat vám nejlepší možný herní zážitek.



Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
Mikkel7
před 2 měsíci

Četl jsem celou situaci, kterou jste měli. Chápu, ale vyřešilo se to podle posledního příspěvku, nemám pravdu? Takže kasino vrátilo peníze, které vám vzalo, a nyní je budete moci vybrat? Už jste provedli výběr? Klidně mi dejte vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Jaro


děkuji za zprávu. Je to opraveno, ano! Právě mi schválili platbu. Zřejmě se vyplatí reklamovat 😊

Automaticky přeloženo:
Mikkel7
před 2 měsíci

To je skvělá zpráva. Jsem rád, že kasino nakonec uznalo, že to byla chyba, a vrátí vám to. Kéž by každý mohl přiznat takovou chybu. Takže až dostanete své peníze zpět, dejte mi vědět.

Každopádně, budete zde hrát dál, když kasino učiní rozumný krok a pomůže situaci vyřešit? 🎉😁

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj Jaro

Ne, ztratil jsem důvěru v kasino. Když dokážou udělat tak drastické a zcela špatné rozhodnutí a jen tak z ničeho nic vzít mých 2 200 €, nevěřím jim, že se nepokusí najít podobnou záminku, aby mi ukradli peníze podruhé. S výběrem kasin se nevyplatí riskovat.

Automaticky přeloženo:
Mikkel7
před 2 měsíci

Doufejme, že příště nebudete muset absolvovat žádné podobné problémy.

Možná už máte na mysli nějaké jiné kasino?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky