DomůFórumDiskuze stížnostíLegiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

Legiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

před 2 měsíci od beruco-26
|
12 630 zobrazení 226 odpovědí |
|
1 2...12
před 2 měsíci

Po vyhraných několika sázkách mám 2400 € a najednou mi řekli, že chtějí ověřit (což je pro mě skvělé, protože mám vše legální).

Překvapuje mě, že žádný doklad, který poskytnu k ověření debetní karty, neuznávají, vše jsem dodal, vše platné a v PDF poskytnuté bankou.

Odmítají přijmout, takže si nechají mé peníze.....legiano casino je podvod..!!!


To, co říkám, je pravda a dokumenty, které jsem poskytl a tak dále, jsou k dispozici každému, kdo chce vidět, že nelžu.


Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Dobrý den, vidím, že ověření způsobuje problém. Řeklo vám kasino také důvod, proč neakceptuje doklady ke kartě? Ostatní dokumenty byly přijaty a je to jediný, který způsobuje problém? Ptali jste se, co byste měli udělat nebo poskytnout, aby to bylo v pořádku?

Pokud se nic nezmění a nemůžete ověřit, náš tým se vám pokusí pomoci, protože máte stížnost .

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vše jsem odevzdal, dnes jsem odevzdal PDF od 22. 9. do 22. 10., vše originál z banky. Z mé karty.

Uvedl, že výpisy z karet ve formátu PDF jdou od 22. dne v měsíci do 22. dne následujícího měsíce.


Nyní mě žádají o originál PDF výpis ALE OD 22. 9. DO 24. 10.!!!

COŽ NENÍ MOŽNÉ, PROTOŽE VÝTAŽKY JDOU OD 22. DO 22. MĚSÍCE!!!


VŠE JE PROBLÉM NEZAPLATIT MI file

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Vím, že to určitě není nejpříjemnější, ale nemůže banka sehnat takový dokument, že by to byla schopná udělat za vás? I když by mě to asi taky štvalo, ověření je potřeba úspěšně dokončit, abyste mohli peníze dostat ven.

Zkusili byste je kontaktovat a zeptat se, zda je možné takový dokument získat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Už mám všechny dokumenty, o které žádali. Vše ve formátu PDF. Šel jsem do své banky požádat o to.

Vše mám legální.

Mám výpisy z karty před 6 měsíci a vklady v tomto kasinu jsou jasně viditelné.


Přesto je nechtějí přijmout.

věř mi! Mohu dokázat, co říkám

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Věřím, že vy i já jsme viděli, že stížnost postoupila kupředu a Katarina kontaktovala kasino, aby se k celé situaci vyjádřila. Jsem zvědavý, co řeknou a jak celou věc vysvětlí, protože vidím, že nic z toho, co nakonec uděláte, pro ně není uspokojivé.

Budu to hlídat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokaždé mě žádají o něco jiného.

To je frustrující. Přikládám obrázky.

A já jim posílám vše, legálně a v originálním PDF z mé banky.

Poslal jsem jim také potvrzení o vlastnictví mé karty a mého bankovního účtu. filefilefilefile

Nepomáhají mi z chatu a ani z technické podpory

Žádám vás, abyste dali lidem vědět, že se jedná o PODVOD, než bude podvedeno více zákazníků.

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Dává smysl, proč jste pod tlakem! Nicméně, jak již bylo uvedeno, kasino bylo požádáno, aby poskytlo vysvětlení celé situace, a jsem si jistý, že jejich odpověď odhalí více, než můžeme odvodit, aniž bychom znali jeho perspektivu.

Vydržte, prosím. Všechny nás zajímá, jaké zdůvodnění představují.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Legiano kasino....řekněte mi někdo, co se děje s výběry....je to týden, co jsem podal žádost o výběr a čekám...to je celé tragické děkuji

Automaticky přeloženo:
před měsícem

už jsem to řekl...dej pozor...

Čas mi dá za pravdu

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Ještě nezaplaceno???kdy jste požádali o výběr??jaký postup jste dodrželi?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Legiano kasino....řekněte mi někdo, co se děje s výběry....je to týden, co jsem podal žádost o výběr a čekám...to je celé tragické děkuji

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zatím si nemyslím, že to víme, protože hráči mají stížnosti, ale věřím, že to brzy zjistíme. Casino vám neřeklo nic o zpoždění? Bylo nutné, abyste to ověřovali, nebo ne?

Kasinům dáváme 14 dní, takže pokud nedostanete peníze nebo odpověď, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Zpoždění říká, že je to kvůli vysokému objemu stahování....to je opravdu smutné.......zatím mě nepožádalo o ověření...je to v procesu zpracování profilu

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
jolestamos86
před měsícem

Uvidíme, zkusil bych tedy počkat a uvidíme, co bude dál. Pokud se nic nestane a zmíněná lhůta uplyne, šel bych do toho a podal u nás reklamaci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jaká doba....už 6 dní čekání...prosím nahlásit a reklamovat....

Automaticky přeloženo:
jolestamos86
před měsícem

Psal jsem, že kasinům dáváme 14 dní, takže na toto období.

Pak ale budete muset podat stížnost, abychom vám mohli pomoci. To pro tebe nemůžu udělat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano! Legiano casino nevybírá peníze! Prostě mrzne! Vždy nějaké výmluvy! Ale nevybírá peníze!!

Automaticky přeloženo:
sergejbaklanov780
před měsícem

Vidím, že máte také problémy a několik hráčů si již stěžovalo, což mi začíná připadat trochu divné. Co myslíš tím zmrazením? Když se stáhnete nebo nemůžete ani vstoupit nebo co to je? Zákaznická podpora nemůže s ničím pomoci? Jak dlouho se snažíte vybrat peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Zákaznická podpora nám říká, že je velký objem výběrů a čekání.....na e-maily se neodpovídá.....služba, protože mluvím každý den, stále říkají buďte trpěliví a že dostaneme zaplaceno... nevím co říct

Automaticky přeloženo:
jolestamos86
před měsícem

Myslím, že to nebude považováno za dobrou zprávu, ale to, co jste všichni hlásili, docela odpovídá situaci, kdy je kasino zahlceno žádostmi.

V takových situacích však není jiná jistota než čas. Kasino musí jednoduše shromáždit své lidské zdroje a dohnat zpoždění. Takže logicky, pokud tomu tak je, mají málo času nazbyt na e-maily, přes které se hráči například stále dokola ptají na stejné otázky, a také si dovedu představit, že nové výběry nebudou až do zpoždění akceptovány bylo řešeno.

Jak jsem řekl, je to znepokojivé, ale řešení je bohužel zcela zřejmé. 🙁 Trpělivost.

Automaticky přeloženo:
1 2...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky