FórumDiskuze stížnostíLedové kasino oddaluje výběr

Ledové kasino oddaluje výběr

před 2 roky od ginspirationnz
|
8271 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Po 3 týdnech čekání na první výběr nebo 2500 nzd a po sdělení problémů s poskytovatelem plateb byly prostředky vráceny na můj účet v kasinu a byl jsem požádán, abych požádal o bankovní převod místo převodu bankovní kartou, bylo mi řečeno, prostředky byly odeslány 15.4.2022, nyní je 25.4.2022 a zřejmě další problém s poskytovatelem platby.

Máte někdo nějaké návrhy?


Mám pocit, jako bych byl podveden.

Automaticky přeloženo:
ginspirationnz
před 2 roky

Ahoj,


Zkontroloval jsem stížnosti nahromaděné na IceCasino a většina z nich se týká zpožděné platby. Všechny byly vyřešeny a hráči nakonec získali výhru.

V tuto chvíli nemohu komentovat otevřené případy, ale řekl bych, že je velká šance, že své výhry dostanete také, jen je potřeba být vytrvalý a trpělivý, protože většinu vyřešených stížností řešilo kasino samo . Než jsme je vůbec kontaktovali jménem hráčů.

Souhlasím, že 3 týdny jsou příliš mnoho. 🤨

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Před 4 týdny jsem vyhrál v kasinu 3500 €.

Pošlete veškerou dokumentaci, o co se ptají, Všechno, a pokuste se provést výběr, nakonec můj KYC nebyl přijat a právě mi zablokovali účet.

Snažím se je kontaktovat emailem, vždy dostanu stejnou odpověď, musím jen čekat.

4 týdny nejsou trochu moc?

A jak mohou zablokovat můj účet?

Pak chápu, že jsem podveden a dostat své peníze zpět je jen sen!

Nehrajte v ICE CASINO!!!

A to samé je VULKAN VEGAS!!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Po 3 týdnech čekání na první výběr nebo 2500 nzd a po sdělení problémů s poskytovatelem plateb byly prostředky vráceny na můj účet v kasinu a byl jsem požádán, abych požádal o bankovní převod místo převodu bankovní kartou, bylo mi řečeno, prostředky byly odeslány 15.4.2022, nyní je 25.4.2022 a zřejmě další problém s poskytovatelem platby.

Máte někdo nějaké návrhy?


Mám pocit, jako bych byl podveden.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Konečně dostat své peníze nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Konečně dostat své peníze nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, skutečně ano.

Neváhejte zkontrolovat stížnost:

https://casino.guru/icecasino-player-s-withdrawal-request-has-been-rejected

Myslím, že byste měli odeslat svůj vlastní, protože je příliš dlouhý.

Doufám, že pomůžeme i vám 🙂


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

po týdnu čekání na ověření kyc mi řekli, abych podal další žádost o výběr a počkal 2 dny poté, a tak jsem to udělal a do teď mi uběhly 2 dny od mých výběrů r stále vše neúplné, opravdu nevím, co se děje na výběry by měly být stejně rychlé jako naše vklady, víte.. nemělo by to být takhle..

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jen pro celé stažení mi to nástroj už skoro 2 týdny a až do teď je stále neúplný, opravdu nevíte, kdo jiný mi může pomoci

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

po týdnu čekání na ověření kyc mi řekli, abych podal další žádost o výběr a počkal 2 dny poté, a tak jsem to udělal a do teď mi uběhly 2 dny od mých výběrů r stále vše neúplné, opravdu nevím, co se děje na výběry by měly být stejně rychlé jako naše vklady, víte.. nemělo by to být takhle..

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel, první výběr nebude nikdy tak snadný jako vklad. Prostě to tak nefunguje. Pokud vložíte, kasinu je to jedno, není potřeba žádné ověřování, ale pokud vyhrajete, je to přesně naopak.

Mějte to laskavě na paměti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jen pro celé stažení mi to nástroj už skoro 2 týdny a až do teď je stále neúplný, opravdu nevíte, kdo jiný mi může pomoci

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, umožňujeme kasinům 14 celých dní na to, aby pokračovaly, zejména při prvním výběru.

Doporučuji počkat ještě pár dní a pokud do té doby problém přetrvá, můžete podat stížnost.

Upřímně si myslím, že je to otázka času, protože všechny nedávné oprávněné stížnosti byly vyřešeny a hráči dostanou své výhry. Neváhejte a zkontrolujte si to zde .

file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

a co teď? můj výběr nepřišel, řekli mi, abych na něj počkal 24 hodin a stejně tak jsem to udělal, a nyní to trvá již 24 hodin a stále jsem nedostal výběr, požádal jsem je o hash transakce, ale nedali mi to, to jen to znamená říct, že na tom nepracují tak nespolehlivě

Automaticky přeloženo:
healthyfoodz2021
před 2 roky

Ahoj jak jsem psal:

umožňujeme kasinům 14 celých dní na provedení, zejména při prvním výběru.

Doporučuji počkat ještě pár dní a pokud do té doby problém přetrvá, můžete podat stížnost.

Upřímně si myslím, že je to otázka času, protože všechny nedávné oprávněné stížnosti byly vyřešeny a hráči dostanou své výhry . Neváhejte a zkontrolujte si to zde .

Je mi líto, nezbývají žádné jiné možnosti. Pokud výhru neobdržíte, mohu vám pomoci pouze tím, že vám nabídnu možnost reklamace .

Ale stejně si myslím, že bys měl chvíli počkat.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Uvědomil jsem si, že guru hodnotící stránky online kasin je fraška. ice casino je toho zářným příkladem. guru uvádí, že jejich příjmy jsou 100 000 000 ročně lol není šance. vyhýbají se placení svým hráčům, osvědčené. ice casino a vulkan Vegas jejich sesterské kasino se staly vítězi. ve skutečnosti vytvářejí falešné seznamy výherců, aby vytvořili, jako by jejich kasina byla zaneprázdněna, což je pravý opak, nemají téměř žádné hráče, proč hráčům neplatí, protože si to nemohou dovolit. podmínky jsou směšné. věrnostní bodový systém je mimo vtip. jejich věrnostní systém musíte ztratit 25 000 dolarů, abyste získali 10 dolarů ve věrnostních bodech lol. tak to mi říká, že guru stránka je placena těmito 2 kasiny, aby lhala a dávala jim vysoká hodnocení.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
winner1177
před 2 roky

Ahoj,

pokud můžete aktualizovat naši recenzi na základě ověřitelných zdrojů, udělejte to. Takovou pomoc vždy uvítáme.

Pokud jde o kasino Ice a stížnosti - všechny byly vyřešeny a hráči získali své výhry, můžete si všechny tyto stížnosti procházet, pokud chcete:

file

https://casino.guru/complaints

Zjistili jsme, že podmínky jsou spravedlivé, pokud můžete prokázat opak, laskavě tak udělejte prostřednictvím e-mailu:

data@casino.guru

Pokud máte pocit, že s vámi bylo v některém kasinu špatně zacházeno, podejte stížnost . Můžeme vám pomoci.

Bonusy a věrnostní programy nejsou součástí vašich recenzí, protože je na kasinu, aby tyto bezplatné nebo částečně bezplatné nabídky spravovalo.

Přečetli jste si článek o tom, jak hodnotíme kasina? Neváhejte tak učinit zde:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Nejsme placeni kasiny, neváhejte a přečtěte si tento příspěvek, abyste zjistili, jak fungujeme .


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

vyhýbáš se skutečnosti, co jsem řekl, jako obvykle. máte příjmy daleko a řekl jsem vám, že z ničeho nic tvoří vítěze, tak mi řekněte, proč se těmto otázkám vyhýbáte, protože to jsou obrovské problémy

Automaticky přeloženo:
winner1177
před 2 roky

Čemu jsem se prosím vyhnul?

"Pokud můžete aktualizovat naši recenzi na základě ověřitelných zdrojů, udělejte to prosím. Takovou pomoc vždy vítáme."

Můžete zde zveřejnit jakýkoli důkaz a informace o falešných vítězích, pokud nějaké máte, aby je každý viděl.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den! Mám problém s ice kasinem ohledně mého výběru 450 usd, Xane, prosím, pomozte mi asbits už týden a na mém bankovním účtu stále nejsou žádné prostředky.

Automaticky přeloženo:
před rokem

a co teď? můj výběr nepřišel, řekli mi, abych na něj počkal 24 hodin a stejně tak jsem to udělal, a nyní to trvá již 24 hodin a stále jsem nedostal výběr, požádal jsem je o hash transakce, ale nedali mi to, to jen to znamená říct, že na tom nepracují tak nespolehlivě

Automaticky přeloženo:
mewadahemang47
před rokem

Ahoj!

Řekl bych, že kasino by mělo poskytnout hash, víte, proč to neudělalo? Každopádně, už jsi prošel ověřením účtu?

Víte o nějakých dalších aspektech zdržujících převod? 🤔

Je to na hovno, když operátor podpory nebo chatu nedokáže problém vysvětlit... Chci říct, že to může být jen obyčejné zpoždění, ale jak byste to měli vědět?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

klíč

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dako

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky