Ahoj. Vaše situace mě mrzí. Udělali jste správně, když jste zde s naším týmem podali stížnost , která je samozřejmě bezplatná. Doufám, že vám budou moci pomoci, zvláště pokud jste udělali vše správně, jak vám řekla podpora tohoto kasina a poslali žádost o uzavření vašeho účtu e-mailem.
Jen prosím dávejte pozor, abyste nenaletěli žádným riskantním nabídkám od uživatelů; nejsme si úplně jisti, jaký druh pomoci poskytují, jak si můžete přečíst v příspěvku výše od Aldrigspely .
Hello. I am sorry about your situation. You have done the right thing to submit a complaint here with our team, which is, of course, free of charge. I hope they will be able to help you out, especially if you have done everything right as the support of this casino told you and sent the request to close your account by email.
Just please be careful not to fall for any dodgy offers from users; we are not completely sure what kind of help they provide, as you can read in the post above from Aldrigspela.
Automaticky přeloženo: