Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíKolik dní trvá, než kasino odpoví na stížnost?

Kolik dní trvá, než kasino odpoví na stížnost?

 od liageokrik
|
776 zobrazení 7 odpovědí |
|

Jak dlouho ještě budu muset čekat na odpověď na můj požadavek od 20bet??? To je škoda!!! Už přes měsíc čekám, než se dozvím stopu!!!

Automaticky přeloženo:
liageokrik

Ahoj,

Mám pocit, že za touto otázkou je jiná otázka, takže bych ji rád pojal komplexněji, pokud vám to nevadí:

Některá kasina nikdy nereagují na stížnosti; jiní ano, ale nemohu poskytnout ani průměrný časový rámec. Zůstává však stejné pro každou stránku – hráče, kasino a zprostředkovatele – mít 7denní okno na odpověď. Na základě vývoje stížnosti a například očekávaného výsledku se každé okno může opakovat. Například před uzavřením stížnosti z důvodu nereagování trvá zúčastněné zpožděné straně 2krát 7 dní, než dohoní průběh.

Ve skutečnosti ve způsobu časových oken hraje malou roli, jak dlouho před podáním stížnosti hráč „čekal".

Ve vašem případě, podle časovače, který vám vždy pomůže pochopit, kdo je na řadě, má kasino více než 4 dny na odpověď.

Přesvědčte se sami zde 👈

Musíte být trpěliví; reklamační proces potřebuje svůj čas:

„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.

Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.

Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data, kdy byly podány, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."


Automaticky přeloženo:

Děkuji mnohokrát za odpověď!

Automaticky přeloženo:

Časovač se chystá resetovat a já nemám žádnou odpověď!!!

Automaticky přeloženo:
liageokrik

Vidím, že stížnost nyní pokračuje a na vaší žádosti pracují. Na tohle budeme dávat pozor, určitě. 🤞

Automaticky přeloženo:

Děkuji mnohokrát!

Automaticky přeloženo:

🆘 Časovač se brzy resetuje a já nemám odpověď!!!

Automaticky přeloženo:
liageokrik

Opravdu se omlouvám, pokud se můj kolega trochu opozdil, aby vám odpověděl. Věřte mi, že to určitě nebyl jednoduchý případ a celý náš tým o tom diskutoval.

Jak jste byl informován, bohužel jsme Vám nemohli pomoci, a proto byla Vaše reklamace zamítnuta.

Mějte prosím na paměti, že je opravdu důležité jasně uvést důvod vašeho sebevyloučení, kdykoli o to online kasino požadujete.

Doufám, že se budete mít dobře a vyhnete se podobným problémům v budoucnu.🙏

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky