Ahoj,
Mám pocit, že za touto otázkou je jiná otázka, takže bych ji rád pojal komplexněji, pokud vám to nevadí:
Některá kasina nikdy nereagují na stížnosti; jiní ano, ale nemohu poskytnout ani průměrný časový rámec. Zůstává však stejné pro každou stránku – hráče, kasino a zprostředkovatele – mít 7denní okno na odpověď. Na základě vývoje stížnosti a například očekávaného výsledku se každé okno může opakovat. Například před uzavřením stížnosti z důvodu nereagování trvá zúčastněné zpožděné straně 2krát 7 dní, než dohoní průběh.
Ve skutečnosti ve způsobu časových oken hraje malou roli, jak dlouho před podáním stížnosti hráč „čekal".
Ve vašem případě, podle časovače, který vám vždy pomůže pochopit, kdo je na řadě, má kasino více než 4 dny na odpověď.
Přesvědčte se sami zde 👈
Musíte být trpěliví; reklamační proces potřebuje svůj čas:
„První odpověď od našeho týmu pro stížnosti dostanete do 48 hodin, ale snažíme se odpovědět do 12 až 24 hodin.
Každá zúčastněná strana (vy, kasino nebo tým Casino Guru) má sedm dní na to, aby odpověděla, když se od ní bude požadovat, aby stížnost posunula dál. Když tato lhůta uplyne bez odezvy, obvykle se rozhodneme lhůtu prodloužit o dalších sedm dní.
Vzhledem k tomu, že úspěšné vyřešení stížnosti často vyžaduje hodně komunikace mezi všemi třemi stranami, může se celkový čas sčítat. Průměrná doba, kterou trvá uzavření úspěšně vyřešených stížností, je zhruba 21 dní od data, kdy byly podány, ale opět se to hodně liší od jedné stížnosti k druhé."
Hello,
I feel there is a different question behind this one so I would like to take it with higher complexity, if you don't mind:
Some casinos never respond to complaints; others do, but I can't provide even an average time frame. It, however, remains the same for each site - the player, the casino, and the mediator - to have a 7-day window to respond. Based on the complaint's evolution and for example, the anticipated outcome, each window may be repeated. For example, before the complaint is closed for unresponsiveness, it takes 2 times 7 days for the involved delayed party to catch up with the progress.
Actually, in the manner of the time windows, it plays little part how long before the complaint was submitted the player has been "waiting".
In your case, according to the timer, which always helps you understand whose turn it is, the casino has more than 4 days to respond.
Check for yourself here 👈
You have to be patient; the complaint process needs its time:
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
Automaticky přeloženo: