DomůFórumDiskuze stížnostíKdo má ještě špatné zkušenosti s fezbet librabet campobet od Araxio Development?

Kdo má ještě špatné zkušenosti s fezbet librabet campobet od Araxio Development?

před 3 roky od Gio75
|
10 079 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky

Založil jsem si účet v kasinu fezbet .... vložil peníze .... vyhrál peníze a nyní hledám důvody, proč nic nevybírat ...

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Dobrý den, jaký je důvod nevyplacení? Řeklo vám kasino něco, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Už je u vás stížnost na fezbet...

Ověření hovoru přes Skype je zamítnuto, protože jsem prý neznal pravidla


Jaké máte zkušenosti s fezbetem?

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Ahoj. Omlouvám se, nejsem si jistý, zda rozumím této větě: "Ověření hovoru přes Skype je zamítnuto, protože jsem údajně neznal pravidla" ..? Požádali jste o ověřovací hovor a kasino to odmítlo, protože jste neznali některá pravidla – je to prosím správné?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Podívejte se na moji stížnost 🙂

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Omlouvám se, už to chápu. A také musím přiznat, že bych byl velmi nervózní, kdybych sám musel absolvovat ověřovací hovor.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Už je u vás stížnost na fezbet...

Ověření hovoru přes Skype je zamítnuto, protože jsem prý neznal pravidla


Jaké máte zkušenosti s fezbetem?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jde o basketbalová pravidla a sázky, že? Diskutovali jsme o tom na našem pravidelném středečním setkání. Momentálně čekáme na odpověď kasina, takže uvidíme, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ano přesně tak... je to nefér chování vůči zákazníkům...

Byl jsem opravdu nervózní a velmi vystrašený ... také jsem se musel vždy ptát, protože zaměstnanec kasina velmi špatně rozuměl ... měl pocit, že tady nic není v pořádku ... vždy dávali pocit, že se otevřou a něco rozbijí chci najít, abych neplatil...není to zrovna málo...Díky za řešení problému....

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

A kdyby to tato společnost myslela vážně...nebylo by tolik negativních stížností...ani nevím, proč máte pověst 7.2?

Nevydělávají více než 0,2 ...

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Odečítáme body za mnoho různých věcí. Včetně stížností. Pokud se tedy ukáže, že hráč by měl získat výhru, ale kasino odmítlo zaplatit, pak to vždy ovlivní hodnocení negativně.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hodně jsem pátral na internetu a fezbetu a dostal jsem se do bodu, že spousta zákazníků má s tímto poskytovatelem potíže .... Vaše metody jsou více než diskutabilní .... Před výplatami se chráníte tím, že řídíte své podmínky a podmínky velmi proti zákazníkovi. ..a mít několik možností a páky k vyvíjení tlaku na zákazníky ..... což podle mého názoru není FÉR

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Proto máme speciální tým pro stížnosti, abychom mohli upravit reputaci kasina podle úrovně jejich spolupráce a férovosti. Kontrolujeme také podmínky a podmínky. Na druhou stranu existují standardy, které bychom rádi zlepšili, i když je licenční úřad považuje za přijatelné.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vím, že se zastáváte zákazníků provozovatelů kasin ... VELKÝ respekt k vám a vašemu výkonu a kompetencím ...

Pokračujte v dobré práci... Trh vás potřebuje

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ale co nechápu je...fezbet měl reputaci 7,1, pak jsem dal hodnocení. To bylo přijato a reputace klesla na 7.00 .... o dva dny později to bylo a bylo na 7.2 .... proč?

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Nejprve bych rád upozornil, že uživatelské recenze mají svůj vlastní systém hodnocení, proto se hodnocení hvězdičkami mění ihned po přijetí určité recenze. Na druhou stranu stížnosti jsou časově velmi náročné a hodnocení kasina lze změnit až po vyřízení stížnosti. Záleží také na tom, jak konkrétní kasino spolupracuje a projevuje (či neprojevuje) férový přístup při každém reklamačním procesu. I když se snažíme všechny tyto faktory zkombinovat, nemůžeme to udělat okamžitě. Chápu, že se může zdát, že je vše špatně, protože existují otevřené stížnosti se stejnými vzory, přesto to nutně neznamená, že je vše špatně pouze na straně kasina. V tuto chvíli nemohu odpovědět na vaši otázku týkající se konkrétní změny skóre. Pokusí se zjistit více.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Není to negativní a také to není kritika .... Jsem jen zvídavá a zvědavá🙁

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Radka již vysvětlila, že uživatelské recenze ovlivňují pouze hodnocení uživatelů, ale požádala jsem kolegu, aby zde vysvětlil, proč se hodnocení v posledních dnech trochu posunulo 🙂

Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Ahoj Gio75.

Děkujeme Vám za Váš zájem. Dovolte mi to vysvětlit podrobněji. Hodnocení/reputace každého kasina se vypočítává pomocí našeho soukromého automatického vzorce (který bere v úvahu aspekty jako nespravedlivé podmínky, limity, nevyřešené stížnosti...) a tento vzorec byl nedávno aktualizován. Mírně to ovlivnilo naši databázi a hodnocení kasin. To je důvod, proč se rating Fezbetu zvýšil ze 7,0 na 7,2 (přesně 1. prosince - před 5 dny). Uvědomte si, že uživatelské recenze nebo otevřené stížnosti nemají žádný vliv na naše výpočty hodnocení.


S touto značkou a jejím vedením máme zatím jen dobré zkušenosti (pouze řešené a neoprávněné reklamace), proto jsem přesvědčen, že Váš případ bude správně vyřízen. Pokud máte nějaké dotazy, dejte mi vědět.


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Huhu Josef,

Děkuji moc za informace.. už to chápu!

V mé situaci nechápu, jak mohou popřít mou identitu? Dostali všechny moje doklady .. neměli jiný účet .. celou dobu spolupracovali .... proč musím zdůvodňovat co a jak hraji? Podle mého názoru jste museli zjistit moji identitu pouze pomocí ověření hovoru Skype ... ale s otázkami, které se týkají mé osoby ... když si založím bankovní účet, banka se neptá, proč utrácím peníze a za co? ? Naštěstí to jsou vše moje rozhodnutí .... pracuji a utrácím peníze jak chci .... to samé je i s poskytovatelem sázkových a kasinových her .... něco mi nabízí .... a hraju do sytosti bez uvedení účtu ... mám pravdu?



Automaticky přeloženo:
Gio75
před 3 roky

Nemáš zač. Pokud správně rozumím vašemu případu, vaši identitu nepopírají. Mají však podezření, že na vašem účtu hrál někdo jiný. To je jen můj předpoklad, uvidíme, jak FEZBET zareaguje.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky