Ahoj Gio75.
Děkujeme Vám za Váš zájem. Dovolte mi to vysvětlit podrobněji. Hodnocení/reputace každého kasina se vypočítává pomocí našeho soukromého automatického vzorce (který bere v úvahu aspekty jako nespravedlivé podmínky, limity, nevyřešené stížnosti...) a tento vzorec byl nedávno aktualizován. Mírně to ovlivnilo naši databázi a hodnocení kasin. To je důvod, proč se rating Fezbetu zvýšil ze 7,0 na 7,2 (přesně 1. prosince - před 5 dny). Uvědomte si, že uživatelské recenze nebo otevřené stížnosti nemají žádný vliv na naše výpočty hodnocení.
S touto značkou a jejím vedením máme zatím jen dobré zkušenosti (pouze řešené a neoprávněné reklamace), proto jsem přesvědčen, že Váš případ bude správně vyřízen. Pokud máte nějaké dotazy, dejte mi vědět.
Hello Gio75.
Thank you for your interest. Let me explain in more detail. The rating/reputation of each casino is calculated with our private automated formula (which considers aspects like unfair T&Cs, limits, unresolved complaints...), and this formula was recently updated. It slightly affected our database and casino ratings. That is the reason why Fezbet's rating increased from 7,0 to 7.2 (exactly 1st December - 5 days ago). Be aware that user reviews or opened complaints have no effect on our rating calculations.
So far, we have had only good experiences with this brand and their management (only resolved and unjustified complaints), therefore I am convinced that your case will be handled correctly. Please, let me know if you have any questions.
Automaticky přeloženo: