FórumDiskuze stížnostíkasino vulcan las vegas

kasino vulcan las vegas

před 7 měsíci od ugalderaul781
|
1263 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Dobré odpoledne


Vstupte do hry a zahrajte si propagační stroj, který se odkakuje


Měl jsem zůstatek 121 000 clp


Udělal jsem pár her a uvědomil jsem si, že mám zůstatek 26 000


Požádali mě, abych viděl záznamy o sázení a byl jsem překvapen, že první transakcí na tomto automatu byla sázka za 100 000 CLP. Vznesl jsem nárok a oni trvali na tom, že to bylo provedeno dobrovolně, a možná jsem omylem zadal maximální sázku, což je nemožné. několik důvodů


1. Pokud ano, dostal bych slevu 121 000. co jsem měl?


2. V záznamech her jsou mezi sázkami sekundové rozdíly, které kdyby se mi při prvním hodu zdálo, že překračuje částku druhé sázky a transakce by trvala déle


Jsou však vzájemně korelativní, 100 000 skočí na 200. 200 200 a tak dále a po chvíli se objeví další transakce za 1000 a vrátí se na 300 300 300. Není to nic divného


Prosím, co s tím můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

filefilefile

Automaticky přeloženo:
ugalderaul781
před 7 měsíci

Ahoj.

Asi té problematice nerozumím. Vsadili jste na 100 000 CLT, o čemž nevíte.

V čem je problém, prosím? Jste přesvědčeni, že to byl druh omylu? Hráli jste do té doby třeba s bonusem? Byla tato sázka považována za porušení pravidla maximální sázky?

Každopádně podle vaší stížnosti Nick potřebuje vaši historii sázek; můžete to poskytnout?

Doufám, že můžeš.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Poprvé jsem vstoupil hrát na tomto stroji. Proto není logické, že bych chtěl dobrovolně vsadit 100 000 clp. S celkovým zůstatkem 121 000 clp.

Byly to skutečné peníze, o jejichž výběr jsem před dvěma dny požádal. Ale musel jsem poslat dokumenty k ověření, dokud to nebylo ověřeno, musel jsem čekat.

Hrál jsem v kasinu několik týdnů

Pokud jde o historii, požádal jsem je také o přezkoumání, protože jsem nikdy neudělal sázku, která by přesáhla 450 clp.

Co nejdříve pošlu Nickovi historii sázek.

Děkuji


Automaticky přeloženo:
ugalderaul781
před 7 měsíci

Ano, rozumím. Myslím, že taková sázka by byla příliš riskantní a když píšete, že jste nikdy nevsadili více než 450 CLP, je to zvláštní.

Pokud jde o ověření, bylo již úspěšné?

V kontextu sázkové historie by bylo vhodné přidat Nicka do stížnosti přesně tak, jak jste psal.

Doufám, že se tento případ vyřeší a vše bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vyžádejte si historii od podpory Vulkan, jakmile ji dostanu, nahraji ji.

Každopádně jsem do tohoto kasina vstoupil před méně než měsícem. Hry, které jsem pravidelně hrál, byly

Letec, garáž pyramidového krále. Ovocný koktejl mustand gold.

A vždy jyego s hodnotami 25 nebo 50 nebo 75. clp. Letec 100 nebo 200 pesos maximálně 75 pesos.


Pozdravy







Automaticky přeloženo:
ugalderaul781
před 7 měsíci

Fajn, Nick jistě dobře využije historii.

A co ověření? prošel jsi? Doufám že máš!

Budeme tu pro aktualizaci.🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Všechny dokumenty, které jsem nahrál, už tam nejsou. A může za to uživatel, vše je velmi zvláštní

Automaticky přeloženo:
ugalderaul781
před 7 měsíci

Hmmm, i mně to připadá docela divné, abych byl upřímný. Podle scrennhsotu jsi poslal dokumenty znovu nebo jsi se zkoušel zeptat v kasinu, jak je možné, že když jsi je nahrál, tak tam nejsou?

Co se týče stížnosti, Nick by se k vám měl brzy dostat a uvidíme, co bude dál. Snad se vše vyřeší.

Pokud budete mít zase něco nového, neváhejte mi dát vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Důkazy jsou na dohled


Požádejte o výběr 2. října v celkové výši 130 000


Momentálně mám zůstatek 0

V historii hry jsem hrál naposledy 28.


Jak jste přišli o vydělané peníze, kde jsou transakce, které to podporují.

filefilefile

Automaticky přeloženo:
ugalderaul781
před 6 měsíci

Nějak se ztrácí informace, mám pocit. Zmizely vám peníze z účtu? Čeká váš výběr nebo se ani nezobrazuje?

Myslím, že je dobře, že máš tolik důkazů a Nick to bude považovat za užitečné. Měl by se k vám brzy dostat. Opravdu doufám, že se vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dlouho jsem čekal, až se tito šmejdi ozvou, pouze obviňují zákazníky z jejich chyb a chlubí se, že jsou poctivé kasino

Může mi někdo říct, která instituce dohlíží, reguluje a povoluje tyto darebáky veřejně odsuzovat.

Jsem si jistý, že je to běžná praxe a nebudu mít klid, dokud je nerozmotám.



Automaticky přeloženo:
ugalderaul781
před 6 měsíci

Sledoval jsem vývoj vaší stížnosti a vypadá to, že Nick přišel na to, kde byl kámen úrazu.

Pokud jde o licenci, mají licenci Curaccao-Antillephone.

Mohu sem přidat průvodce, kde uvidíte, jak a kde podat stížnost, pokud to považujete za vhodné: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Pokud to zkusíš, dej vědět.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky