Myslím, že bychom se měli soustředit na to důležité. Konec roku a začátek nového roku jsou obvykle ve znamení zpoždění jakéhokoli druhu. To je celkem všeobecně známá věc.
Tři dny jsou přijatelné, zejména pro nové účty. Sám bych nebyl tak přísný na soudy, ale chápu vaše pocity.
Mohu vědět více podrobností o vašem zpožděném ověření, prosím?
Obdrželi jste aktualizaci? Možná nějaká dodatečná kontrola účtu?
Neváhejte a dejte nám vědět, protože kasino bude brzy přezkoumáno, ale pro komunitu to může být docela neznámé.
Děkuji!
I think we should focus on the important. The end of the year and the beginning of the new year are usually marked by delays of any sort. That's quite common knowledge.
Three days are acceptable, especially for new accounts. I would not be so harsh on judgment myself, but I understand your feelings.
May I know more details about your delayed verification, please?
Have you received an update? Perhaps some additional account check perhaps?
Feel free to let us know, because the casino is soon to be reviewed, but for the community, it might be quite unknown.
Thank you!
Automaticky přeloženo: