Původně jsem požádal o výběr bankovním převodem dne 8.7.2023. Po čekání a kontaktování chatu zákaznických služeb byla moje žádost zamítnuta, protože jsem odmítl poskytnout kopii svého bankovního výpisu, jak požadoval zástupce na chatu. Poté jsem znovu požádal dne 20.7.2023 o a poskytl jsem všechny požadované informace v té době. Dne 4. 8. 2023 jsem si povídal s Edwardem, který řekl, že můj výběr by měl být brzy schválen, a řekl, že se mám vrátit 7. 8. 2023. Dne 8.8.2023 jsem si povídal s Roseannou Crowe, která řekla, že moje žádost nebyla schválena, protože měli příliš mnoho žádostí o stažení a znovu potřebovali mé informace. V té době jsem uvedl své jméno, e-mail, bitcoinovou adresu a kopii účtu za energie. 15. 8. 23 jsem si povídal s Ronaldem Grantem a ptal jsem se na mou žádost o stažení. Řekl, že musím zrušit žádost a znovu požádat o bankovní převod. nikam se nedostanu. Máte někdo nějaké návrhy? Výběr je pro velkou částku.
I originally requested my withdraw by wire transfer on 7/8/2023. After waiting and contacting customer service chat, my request was denied because I refused to provide a copy of my bank statement as requested by the representative on chat. I then requested again on 7/20/2023 to and provided all required information requested at that time. On 8/4/2023 I chatted with Edward who said my withdraw should be approved soon and said to check back on 8/7/2023. On 8/8/2023 I chatted with Roseanna Crowe who said that my request was not approved because they had too many withdraw requests and needed my information again. I provided my name, email, bitcoin address, and a copy of a utility bill at that time. On 8/15/23 I chatted with Ronald Grant asking about my withdraw request. He said I needed to cancel the request and re-request as a wire transfer. I am getting nowhere. Anyone have any suggestions? Withdraw is for a large amount.