FórumDiskuze stížnostíKasino Raging Bull nevyplácí žádost o výběr

Kasino Raging Bull nevyplácí žádost o výběr

před rokem od acampana011
|
1633 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Původně jsem požádal o výběr bankovním převodem dne 8.7.2023. Po čekání a kontaktování chatu zákaznických služeb byla moje žádost zamítnuta, protože jsem odmítl poskytnout kopii svého bankovního výpisu, jak požadoval zástupce na chatu. Poté jsem znovu požádal dne 20.7.2023 o a poskytl jsem všechny požadované informace v té době. Dne 4. 8. 2023 jsem si povídal s Edwardem, který řekl, že můj výběr by měl být brzy schválen, a řekl, že se mám vrátit 7. 8. 2023. Dne 8.8.2023 jsem si povídal s Roseannou Crowe, která řekla, že moje žádost nebyla schválena, protože měli příliš mnoho žádostí o stažení a znovu potřebovali mé informace. V té době jsem uvedl své jméno, e-mail, bitcoinovou adresu a kopii účtu za energie. 15. 8. 23 jsem si povídal s Ronaldem Grantem a ptal jsem se na mou žádost o stažení. Řekl, že musím zrušit žádost a znovu požádat o bankovní převod. nikam se nedostanu. Máte někdo nějaké návrhy? Výběr je pro velkou částku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizujte, jejich telefonní číslo nefunguje a od e-mailové podpory nedostávám žádnou odpověď. Právě jsem "chatoval" se Sharon Aniston, další osobou na jejich chatu a ona se omluvila a řekla mi, že to postoupí za platbu a zkontroluje to za 24-48 hodin. Už mi to bylo řečeno dvakrát.

Automaticky přeloženo:
acampana011
před rokem

Věci k poznámce: nejprve jste požádali o bankovní převod, který byl zamítnut a byl požádán o dokončení KYC, poté jste požádali o výběr BTC, nevím o podmínkách tohoto konkrétního kasina, ale normálně musíte vybrat stejnou metodou jako vy použito na vklad.

Zdá se mi, že došlo k řadě nedorozumění na obou stranách: odmítli jste sdílet bankovní výpis, který je nezbytný k dokončení postupů KYC, zejména u bankovních převodů, což pravděpodobně vyvolalo v kasinu alarmy, protože my jako uživatelé musíme vždy spolupracovat během postupů KYC, kasino vám také řeklo, abyste požádali o výběr, místo vynucení ověření před tím, než bude možný nový výběr.

V tuto chvíli stačí sdílet dokumenty, které kasino potřebuje k ověření vašeho účtu, mějte na paměti, že to dělají téměř všechna kasina, ověřil jsem desítky účtů v mnoha kasinech, některé zaberou pár pracovních dní, jiné několik týdnů, ale je to normální postup (nesnáším to). Když budou vaše dokumenty zkontrolovány, dokončí váš výběr, pokud výběr není dokončen ani po ověření, můžete podat stížnost, dejte jim alespoň 2 týdny předtím, než tak učiníte. Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Na tuto stránku jsem vložil více než 40 tisíc Nikdy jsem nic nevybral Hraji pro zábavu, hraji volná zatočení žetony zdarma atd. Hraji trochu vyhrávat na žetonech zdarma a zatočení zdarma, která jsou 15x odehráním, ve skutečnosti jsem vyhrál 1x téměř 900 za 1 hodinu na žetonu zdarma, vzali všech 900 $ za to, že mi sakra řekli, že mi nechali 30 $ lol, i nechtěl bych hrát na tomto webu, jeho podvod byl od prvního dne, ale hraji jen pro zábavu.

Automaticky přeloženo:
cvolkert
před 9 měsíci

Ahoj, když jsi popsal svou zkušenost, děkuji za ni.

Když už mluvíme o bezplatném čipu, nebyl u tohoto bonusu zmíněn maximální výběr? Většinu času tyto bonusy mají, a proto vám těch 900, které jste nahráli, mohlo být odebráno.

Co vám však kasino řeklo jako důvod k omezení výhry z bezplatného žetonu?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky