Díky za odpověď. Jméno je POSH Casino, pro připojení potřebujete pozvánku.
Tvrdím, že každý týden nabízím servis a podporu, která se stupňuje, ale bez informací o tomto tématu
Mluvíme o
100usd + 100usd v září a
400 usd v říjnu tyto výběry byly schváleny... .
Ale žádné platby
Tato odpověď každý týden na můj požadavek je:
„Bohužel v tuto chvíli nemáme žádné aktualizace o těchto platbách, budu váš případ eskalovat v naději, že se v nich nějak pohneme.
Jakmile se dozvíme nějaké novinky, dáme vám hned vědět."
Příští týden pošlu požadavek na VIP manažera Posh Casino, než použijete váš návrh.
Pěkný novoroční večírek!
Thanks for reply. The name is POSH Casino you need an invitation for connexion.
I claim each week to posh out service and support which escalade but without informations of this subject
We are talking about
100usd + 100usd in september and
400usd in october these withdraws have been approuved.. .
But no payments
This response each week to my claim is :
"Unfortunately we don't have any updates at the moment on these payments, I will escalate your case in hopes to get some movement on them.
As soon as we get any news we will let you know right away."
Next week l ll send a claim to Vip manager of Posh Casino before to use your proposal.
Good new year party!
Automaticky přeloženo: