Ahoj,
Vidím, že se vám podařilo podat stížnost t - to je nejlepší způsob, takže prosím počkejte na vývoj.
Někdy kasina používají stejné pravidlo IP/domácnosti k automatickému uzavření účtů. Ale cítíme, že hráč není zodpovědný za to, že každý soused může hrát ve stejných kasinech.
Doufám, že vám budeme moci pomoci.
Hello there,
I can see that you managed to submit the complaint - this is the best way, so kindly wait for some development, please.
Well, sometimes casinos use the same IP/household rule to close accounts automatically. But we feel that the player is not responsible for every neighbor possibly playing in the same casinos.
I hope we will be able to help you.
ano pane. to není chyba hráče. jsou reklamní aplikací všude. takže lidé také používají tyto aplikace. pokud uživatelé zvýší, bude se to stávat častěji.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Řekl bych, že bychom potřebovali určitou úroveň spolupráce s kasinem, abychom se posunuli dále, takže vás prosím o trpělivost. 🙏
I'd say that we would need some level of cooperation with the casino to progress further, so I ask you kindly to be patient. 🙏
Dobrý den, aktualizace můžete vždy vidět, když otevřete svou stížnost a zkontrolujete stav:
Hi, you can always see the updates when you open your complaint and check the status:
Melbet je jedním z nejvíce doporučovaných BOOKMAKER v Nigérii, takže pokud jste neporušili jeho pravidlo, uklidněte se, váš vklad bude vyplacen.
Melbet is one of the most recommended BOOKMAKER in Nigeria, so if you did not breach thier rule,calm down your deposit will be paid.
ano pane. to není chyba hráče. jsou reklamní aplikací všude. takže lidé také používají tyto aplikace. pokud uživatelé zvýší, bude se to stávat častěji.
yes sir. this is not player fault. they are advertising application everywhere. so people also use this applications. if the users gonna increase this will happen more often.
Ne. Mám jen 1 účet od 3 let. můj nájemník také používá melbet. bydlíme ve stejné budově. Doporučil jsem mu, aby používal melbet k vydělávání přivýdělků. používal svůj vlastní účet na svém vlastním mobilu pomocí svých vlastních bankovních údajů. Právě jsem ho vedl, jak používat melbet
No. i just have 1 account from 3 years. my tenant also use melbet. we live in same building. i reffered him to use melbet for earning extra income. he was using his own account on his own mobile using his own bank details. i just guided him how to use melbet
Dobře, teď vám rozumím, moji přátelé měli podobnou zkušenost a jejich účty byly uzavřeny do data, kdy je nemohli získat zpět, spolu s jejich prostředky na nich!
Ale ne na melbet, to měli na 1win a betmaster.
Okay now I get you, my friends had similar experience and thier accounts got closed upto date they couldn't retrieve it, together with thier funds in it!
But not on melbet, they had it on 1win and betmaster.
Všechno nejlepší k vaší stížnosti, doufám, že bude brzy vyřešena!
All the best on your complaint, I hope it gets resolved soon!
Podle mých znalostí jsem žádné z těchto pravidel neporušil. jsem starý uživatel, ne nový. prostě neodpovídají na mé maily
i didn't break any of there rule as per my knowledge. i am an old user not new. they just not giving any reply to my mails
Někdy si říkám, jak kasino takto zachází s věrnými hráči...jste z Indie?
Ptal jsem se jen proto, že jsem hrál v hrozném kasinu, které funguje v Indii.
Sometimes I wonder how casino treats loyal players in such manners....are you from india?
I only asked because I played on a terrible casino that operates in India.
Deenah, laskavě mějte na paměti, že toto vlákno je o „Melbet kasino zakázalo mé id", vím, že máte pocit, že by každý měl slyšet o vašem problému s 1win, jen laskavě prodiskutujte toto kasino ve správném vláknu (nebo souvisejícím vlákně), pokud nastane situace nastane, chceme jen udržet fórum docela organizované.
Vždy můžete použít "přidat odkaz" (ikona malého řetízku) k propojení vašich vláken o kasinu 1win do vašeho příspěvku v jiných vláknech, hodně by to pomohlo 😉.
Děkuji.
Deenah, kindly note, that this thread is about "Melbet casino banned my id", I know you are feeling like everybody should hear about your problem with 1win, just kindly discuss this casino in a proper thread (or associated ones) if the situation occurs, we just want to keep the forum quite organized.
You can always use "add link" (the little chain icon) to link your threads about the 1win casino into your post in a different threads, it would help up a lot 😉.
Thank you.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.