FórumDiskuze stížnostíKasino ICE nereaguje

Kasino ICE nereaguje

před 2 roky od KARLIGRAFIA
|
3954 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj, dobré ráno!

Předem děkuji za pozornost k mé stížnosti

13. května jsem se přihlásil k odběru ICE Casino a dali mi bezplatná otočení, splnil jsem sázkové požadavky, aby bylo možné jej získat, a tato částka se zvýšila, dnes mám na účtu 3 tisíce mexických pesos, pro výběr musím provést vklad, ale když Snažím se to udělat, zobrazuje se mi chyba, můj účet je již ověřený a mám to potvrzené poštou, nicméně už 3 dny se snažím komunikovat přes poštu nebo chat v kasinu, aby mě v tom mohli navést nebo mi říct jaké možnosti mám k výběru a nikdo mi už neodpovídá, četl jsem na Twitteru a facebooku ice casina mnoho stížností na platby, které nebyly nikdy provedeny, nevím, zda mají podobné případy nebo přes vás mohu kontaktovat pomoc kasina, aby mi mohli říct, co se chystá

Opakuji, můj účet je již ověřený, už to není otázka dokumentů, už jsem prokázal svou totožnost, ale v kasinu už mi nikdo neodpovídá, byl jsem podveden? Co mohu udělat?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
KARLIGRAFIA
před 2 roky

Ahoj, našel jsem podobný případ o problémech s výběrem odeslaný před 3 týdny https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ice-casino-delaying-withdrawal

Řekl bych, že doufají, že to necháš být, zrušíš výběr a přijdeš o peníze. Problém je, že musíte nějak najít způsob platby, který by vám vyhovoval, abyste mohli provést vklad. Vyskytuje se chyba bez ohledu na to, jaký způsob platby zvolíte?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky