Ahoj, dobré ráno!
Předem děkuji za pozornost k mé stížnosti
13. května jsem se přihlásil k odběru ICE Casino a dali mi bezplatná otočení, splnil jsem sázkové požadavky, aby bylo možné jej získat, a tato částka se zvýšila, dnes mám na účtu 3 tisíce mexických pesos, pro výběr musím provést vklad, ale když Snažím se to udělat, zobrazuje se mi chyba, můj účet je již ověřený a mám to potvrzené poštou, nicméně už 3 dny se snažím komunikovat přes poštu nebo chat v kasinu, aby mě v tom mohli navést nebo mi říct jaké možnosti mám k výběru a nikdo mi už neodpovídá, četl jsem na Twitteru a facebooku ice casina mnoho stížností na platby, které nebyly nikdy provedeny, nevím, zda mají podobné případy nebo přes vás mohu kontaktovat pomoc kasina, aby mi mohli říct, co se chystá
Opakuji, můj účet je již ověřený, už to není otázka dokumentů, už jsem prokázal svou totožnost, ale v kasinu už mi nikdo neodpovídá, byl jsem podveden? Co mohu udělat?
Hi good morning!
Thanks in advance for attention to my complaint
On May 13 I subscribed to ICE Casino and they gave me free spins, I met the wagering requirements to make it collectible and that amount increased, today I have 3 thousand Mexican pesos in my account, to collect I have to make a deposit but when I try to do it I get an error, my account is already verified and I have confirmation of it by mail, however for 3 days I have been trying to communicate via mail or casino chat so that they can guide me in this or tell me what options I have to make the withdrawal and no one answers me anymore, I have read on ice casino's Twitter and Facebook accounts many complaints about payments that were never made, I don't know if they have similar cases or through you I can contact the casino's assistance so they can tell me what's coming
I repeat, my account is already verified, it is no longer a question of documents, I already proved my identity but no one answers me at the casino anymore, was I scammed? What I can do?
Hola buen día!
Gracias de antemano a la atención a mi queja
El día 13 de Mayo me suscribi a ICE Casino y me dieron tiradas gratis, cumplí los requisitos de apuesta para hacerlo cobrable y esa cantidad la incremente, hoy tengo 3 mil pesos mexicanos en mi cuenta, para cobrar debo hacer un depósito pero cuando intento hacerlo me marca error, mi cuenta ya está verificada y tengo confirmación de ello por correo, sin embargo desde hace 3 días intento comunicarme vía correo o chat del casino a fin de que me guíen en esto o me digan que opciones tengo para hacer el retiro y ya nadie me contesta, he leído en las cuentas de Twitter y Facebook de ice casino muchas quejas de pagos que nunca se hicieron, no sé si tengan casos similares o a través de ustedes pueda comunicarme con asistencia del casino para que me digan que procede
Repito, mi cuenta ya está verificada, ya no es una cuestión de documentos, ya acredite mi identidad pero ya nadie me responde en el casino ¿fui timada? ¿Que puedo hacer?