Ahoj lidi, potřebuji váš příspěvek, nedávno jsem uzavřel svou stížnost a některé věci se zde zdají trochu nespravedlivé (potřebuji od vás radu, pokud si myslíte, že je to také nespravedlivé)
Již dříve jsem řekl BK8 o své závislosti na hazardních hrách, nemám však úplný snímek obrazovky žádosti, protože jsem tuto žádost podal prostřednictvím živého chatu, řekl jsem jim o své závislosti na hazardních hrách (nebylo na snímku obrazovky) Nicméně , Mám jejich snímek obrazovky, na kterém je uvedeno, že uznávají moji závislost na hazardních hrách, nicméně dále tvrdili, že je to standardní odpověď a o mé závislosti na hazardních hrách nevěděli. Nemám žádný kontext, pokud správce stížností zkontroloval ÚPLNÝ přepis chatu poskytnutý kasinem (pokud existuje) a pokud byl uzavřen pouze na základě prohlášení kasina „Ach, to jsem nevěděl, byla to standardní odpověď, zkontroloval jsem celý chat a nebyly uvedeny žádné problémy s hazardem" mi připadá dost nespravedlivé a velmi jednostranné, pokud jsem poskytl důkazy a to, co kasino poskytlo, byla jen tvrzení.
Potřebuji od vás nějaký příspěvek, pokud je to pro mě skutečně nespravedlivé, několikrát jsem se pokusil poslat e-mail guru kasina (nebyly žádné odpovědi) a pokusil jsem se případ znovu otevřít (nebyly žádné odpovědi) Mohu ještě něco zkusit? Kasino mi odmítá poskytnout jakýkoli přepis chatu.
V příloze přiznávají mou závislost na hazardních hrách.
Hey guys, need your input here, I recently got my complaint closed and some things seem a little unfair here (Need advice from you guys if you guys think that it is unfair as well)
I have told BK8 about my gambling addiction before, however, I do not have the full screenshot of the request since I've made this request through Live Chat, I've told them about my gambling addiction (Was not in the screenshot) However, I have a screenshot of them stating that they acknowledge my gambling addiction, however, they have gone on to argue that it is a standard reply and they did not know about my gambling addiction. I have no context if the complaint manager has reviewed the FULL chat transcript provided by the casino (If any) and if it was closed just based on the casino's declaration of 'Oh I didn't know, it was a standard reply, I reviewed the full chat and there were no gambling issues stated' seems pretty unfair to me and very 1 sided if I have provided the evidence and what the casino provided were just claims.
Need some input from you guys if this is indeed unfair to me, I've tried to email a few times to casino guru (There were no replies), and I've tried to re-open the case (There were no replies) Anything else I can try? The casino refuses to provide any chat transcript to me.
Attached is them acknowledging my gambling addiction.